quote:
quote:# Géén inhoudsloze posts als "hoi", "doei", "fipo/lapo". BeF is geen postopkrik reeks.
weet ikquote:Op maandag 10 april 2006 02:06 schreef clumsy_clown het volgende:
You're the one that I want
Oehoehoe honey!.
Daar bemoei ik mij wel mee jonge dame!quote:
You better shape up,quote:
Kom je zo langsquote:Op maandag 10 april 2006 02:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
You better shape up,
'cause I need a maaaahaaaan
and my heart is set on youhooou
You better shape up;
you better understaaaand
to my heart I must be trueeee..
Ik word er helemaal vrolijk van.
quote:Op maandag 10 april 2006 02:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
You better shape up,
'cause I need a maaaahaaaan
and my heart is set on youhooou
You better shape up;
you better understaaaand
to my heart I must be trueeee..
Ik word er helemaal vrolijk van.
Ik zie niksquote:Op maandag 10 april 2006 02:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding] vind ik een mooi plaatje btw
Glas Taksi in m'n ene hand, bus deo in de andere, en zingen maarquote:Op maandag 10 april 2006 02:12 schreef Janetje het volgende:
[..]Hou op zeg.. anders krijg ik dat rotliedje ook in mn hoofd..
Damn.. te laat..![]()
Kom jij maar hierheen.quote:
Wil je mijn plekje hebben?quote:
*glas oppakt..quote:Op maandag 10 april 2006 02:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Glas Taksi in m'n ene hand, bus deo in de andere, en zingen maar.
Hij geloofde het eventjes en ging keilief doenquote:Op maandag 10 april 2006 02:18 schreef rompompom het volgende:
[..]
Aha! Maar ze heeft een half been! Hoe kun je zo'n klote opmerking nou maken, lomperik!
summer loving... had me a blastquote:Op maandag 10 april 2006 02:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zullen we even met de hele groep Summer Nights doen?
Summer loving, happened so faaahaaast!quote:
Ach zij dacht dat ik écht kaartjes naar Parijs had gewonnen en dacht dat ze mee mocht, maar wilde niet en kwam toen met allemaal lieve smoesjes opzettenquote:Op maandag 10 april 2006 02:18 schreef rompompom het volgende:
[..]
Aha! Maar ze heeft een half been! Hoe kun je zo'n klote opmerking nou maken, lomperik!
Dat geloofde ik heel nietquote:Op maandag 10 april 2006 02:20 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Ach zij dacht dat ik écht kaartjes naar Parijs had gewonnen en dacht dat ze mee mocht, maar wilde niet en kwam toen met allemaal lieve smoesjes opzetten![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 02:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hij geloofde het eventjes en ging keilief doen. Schattig heh?
.
oehquote:Op maandag 10 april 2006 02:20 schreef rompompom het volgende:
[..]
I better shape up!
'Cause you need a man!
Lalala
Ik had al ge-editquote:Op maandag 10 april 2006 02:20 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
nee dat was al het zinnetje van danny
Beauty school drop out dan maar doen?quote:Op maandag 10 april 2006 02:20 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
nee dat was al het zinnetje van danny
Dat is zó'n irritant nummerquote:Op maandag 10 april 2006 02:21 schreef rompompom het volgende:
[..]
Beauty school drop out dan maar doen?
dat word alleen gezongen door een man.quote:Op maandag 10 april 2006 02:21 schreef rompompom het volgende:
[..]
Beauty school drop out dan maar doen?
* PrintScreen zingtquote:
Of course you do!quote:
Thanksquote:
Ik bood je nog wel mijn plaats in de OP aanquote:Op maandag 10 april 2006 02:24 schreef Pluto_Nium het volgende:
Wollt ihr das bett in flamen sehen![]()
ik sta alleen hier![]()
Damn, te laatquote:Op maandag 10 april 2006 02:24 schreef Janetje het volgende:
[..]
Of course you do!
DOe maar gewoon met mij mee in het negeren van grease liedjes!
quote:Op maandag 10 april 2006 02:25 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik bood je nog wel mijn plaats in de OP aan![]()
Die was ook al zo gaafquote:Op maandag 10 april 2006 02:24 schreef Bizznitch het volgende:
Look at me, I'm Sandraaaa Deeeeeee
Lousy with virginityyyyyyyyyyy
Won't go to beeeeeeedddd 'til I'm legally wedddd
I can't! I'm Sandra Deeeee
quote:Op maandag 10 april 2006 02:25 schreef rompompom het volgende:
O, Biznitch, sohomeday
when the BeF is gone
somehow, sohomeway
Our two worlds will be one!
Als in Depresident of een anderequote:Op maandag 10 april 2006 02:27 schreef PrintScreen het volgende:
Wisten jullie btw dat DP vandaag jarig is?
Moet er een lullig topic worden geopend voor hem?
Ik zou zeggen... ga je gangquote:Op maandag 10 april 2006 02:27 schreef PrintScreen het volgende:
Zo graag wil je dus nietquote:
Als in die jahquote:
Boeit me nul. Heb werkelijk niks met die gosert.quote:Op maandag 10 april 2006 02:27 schreef PrintScreen het volgende:
euh wat denk jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't stop moving baby *wiggle* *wiggle*
Oh well.. if ye can't beat them...quote:
quote:Op maandag 10 april 2006 02:28 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
euh wat denk je
Ik kan Dribbel een baggertopic laten openen dat schaadt het jouw "reputatie" nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heejquote:Op maandag 10 april 2006 02:28 schreef rompompom het volgende:
[..]
Boeit me nul. Heb werkelijk niks met die gosert.
4quote:Op maandag 10 april 2006 02:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Hoeveel Johnny Depp Posters kan een kamer hebben voordat het obsessief wordt?
quote:Op maandag 10 april 2006 02:30 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Ik kan Dribbel een baggertopic laten openen dat schaadt het jouw "reputatie" niet![]()
que?quote:Op maandag 10 april 2006 02:30 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Ik kan Dribbel een baggertopic laten openen dat schaadt het jouw "reputatie" niet![]()
2.quote:Op maandag 10 april 2006 02:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Hoeveel Johnny Depp Posters kan een kamer hebben voordat het obsessief wordt?
Dan sluiten we het onderwerp bij deze afquote:Op maandag 10 april 2006 02:30 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Heej
Eigenlijk vind ik het verspilde energie om nog enige aandacht aan hem te besteden
Mtijn, doe 's je posts nakijken op spelfoutenquote:Op maandag 10 april 2006 02:35 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Hij zit hier pakwer 10 meter verderop![]()
eh ik begreep het niet omdat je mij quote maar je had het tegen PS neem ik aan?quote:Op maandag 10 april 2006 02:35 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Hij zit hier pakwer 10 meter verderop![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 02:34 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dan sluiten we het onderwerp bij deze af
gouden kikker erop is altijd een goeie..quote:
De verwarring is nu compleetquote:Op maandag 10 april 2006 02:36 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
eh ik begreep het niet omdat je mij quote maar je had het tegen PS neem ik aan?
Tubgirlquote:Op maandag 10 april 2006 02:40 schreef PrintScreen het volgende:
Niemand ziet dat ding dat ik heb gepost?
Immer.quote:Op maandag 10 april 2006 02:41 schreef Tao. het volgende:
Ben ik een chagrijnige rotzak?
Hij is gehost op imageshackquote:Op maandag 10 april 2006 02:40 schreef PrintScreen het volgende:
Ja.quote:Op maandag 10 april 2006 02:41 schreef Tao. het volgende:
Jup.quote:Op maandag 10 april 2006 02:41 schreef Tao. het volgende:
quote:Op maandag 10 april 2006 02:40 schreef PrintScreen het volgende:
Neequote:Op maandag 10 april 2006 02:41 schreef Tao. het volgende:
Dependsquote:Op maandag 10 april 2006 02:41 schreef Tao. het volgende:
quote:Op maandag 10 april 2006 02:43 schreef Tao. het volgende:
[..]
[..]
Hmmm, dan hebben mijn vrienden gelijk.
Naja, ik kan er mee leven.
Hoe ziet het er uit dan?quote:
No shit Sherlockquote:Op maandag 10 april 2006 02:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Ah, we doen hier niet aan leugentjes om bestwil.
Dat zei ik vandaag per ongeluk tegen mn huisgenootje..quote:
Yeahquote:
Wie komen er verder, waar is het, etc?quote:Op maandag 10 april 2006 02:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Of je dinsdag nog komt. Zekerheid en zulks.
Love Sex is in the air.quote:Op maandag 10 april 2006 02:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Of je dinsdag nog komt. Zekerheid en zulks.
*vlug naar buiten wandelt..quote:
Dat lijkt me nou best eens tof, gewichtloos sex. In de lucht zwevend.quote:
Dan moet C_C zo zingen: Fly me to the moon.quote:Op maandag 10 april 2006 02:51 schreef Litso het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou best eens tof, gewichtloos sex. In de lucht zwevend.
Hela. Doe eens een engeland-update? Nog steeds alles tof daar?quote:
TrenTs is mijn meetdeet, verder eh.. tis nog niet zo drukquote:Op maandag 10 april 2006 02:49 schreef Litso het volgende:
[..]
Wie komen er verder, waar is het, etc?
And let me play among the starsquote:Op maandag 10 april 2006 02:52 schreef Tao. het volgende:
[..]
Dan moet C_C zo zingen: Fly me to the moon.
ierland krullebol, ierlandquote:Op maandag 10 april 2006 02:52 schreef Litso het volgende:
[..]
Hela. Doe eens een engeland-update? Nog steeds alles tof daar?
Ik ben er ookquote:Op maandag 10 april 2006 02:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
TrenTs is mijn meetdeet, verder eh.. tis nog niet zo druk*denkt*
JD in ieder geval, mcdavid volgens mij ook en Pluto ook.
Oudje, had ik zin in, kutbui en zulcks.quote:Op maandag 10 april 2006 02:53 schreef Litso het volgende:
Puike kloon trouwens c
pffft mensen zoals jij hequote:Op maandag 10 april 2006 02:53 schreef Litso het volgende:
Puike kloon trouwens c
Hebben we wat verkeerds gexzegd?quote:Op maandag 10 april 2006 02:54 schreef PrintScreen het volgende:
Ik ben het hier totaal kwijt
Misschien tot later, misschien ook niet![]()
Ik heb bij god geen idee..quote:Op maandag 10 april 2006 02:52 schreef Litso het volgende:
[..]
Hela. Doe eens een engeland-update? Nog steeds alles tof daar?
Je noemt me niet 'die kloon'!quote:Op maandag 10 april 2006 02:52 schreef Tao. het volgende:
[..]
Dan moet C_C zo zingen: Fly me to the moon.
Ligt niet aan jullie...quote:
We hadden een bestand.quote:Op maandag 10 april 2006 02:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je noemt me niet 'die kloon'!!
enneh *zingt
Nee... jij niet.quote:
Ik heb 'm nog niet eens gekekenquote:
Dankquote:Op maandag 10 april 2006 02:56 schreef Pluto_Nium het volgende:
En gefeliciteerd nog
Héhé, als ik je vriend/man was was ik nu gillend weggerend.quote:Op maandag 10 april 2006 02:56 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Nee... jij niet.
Het probleem ligt bij mij.
True.quote:Op maandag 10 april 2006 02:56 schreef Tao. het volgende:
[..]
We hadden een bestand.
Maar iedereen weet onderhand toch wel dat je turks bent. (bizznitch enzo).
Maar wat voor enorme eikel ik ook ben, ik houd me aan m'n woord.
Hmm, ik bedoelde 'wel' te zeggen, maar dit staat leukerquote:Op maandag 10 april 2006 02:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
True.
Zodoende kan ik je geen enorme eikel vinden, maar dat komt dan misschien niet.
Praat wat vaker met me op msn of maak me eens in vleesch mee en je mening is zoooo herzien.quote:Op maandag 10 april 2006 02:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
True.
Zodoende kan ik je geen enorme eikel vinden, maar dat komt dan misschien niet.
Daarom lijkt het mij verstandig om met een bloedend hart hier afscheid te nemenquote:Op maandag 10 april 2006 02:58 schreef Tao. het volgende:
[..]
Héhé, als ik je vriend/man was was ik nu gillend weggerend.
Ik denk nog steeds.quote:Op maandag 10 april 2006 02:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
TrenTs is mijn meetdeet, verder eh.. tis nog niet zo druk*denkt*
JD in ieder geval, mcdavid volgens mij ook en Pluto ook.
In utrecht trouwens.
Je kan er natuurlijk ook een drama van maken hequote:Op maandag 10 april 2006 03:01 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Daarom lijkt het mij verstandig om met een bloedend hart hier afscheid te nemen
Geef iemand mijn plaatsje in de OP.
I dont belong here anymore
Vraag maar aan Janet!quote:Op maandag 10 april 2006 02:59 schreef Tao. het volgende:
[..]
Praat wat vaker met me op msn of maak me eens in vleesch mee en je mening is zoooo herzien.
We zien je volgende week. 14.ziejedanterugquote:Op maandag 10 april 2006 03:01 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Daarom lijkt het mij verstandig om met een bloedend hart hier afscheid te nemen
Geef iemand mijn plaatsje in de OP.
I dont belong here anymore
Ik zei bewust nietsquote:
Wat een bullshitquote:Op maandag 10 april 2006 03:02 schreef Litso het volgende:
[..]
Je kan er natuurlijk ook een drama van maken he
Maargoed, jammer PS. Ik mocht je iig wél
quote:Op maandag 10 april 2006 03:03 schreef Tao. het volgende:
[..]
Die sub mag wel weg.
En stel voor: Ik ben nog aardig tegen haar.
Man, medelijden met het niet mogen bierdrinken enzo.quote:Op maandag 10 april 2006 03:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Goed, ik praat nu hardop half Nederlands half Engels.
*legt 2e pak taksi weg
Als je me *nu* zou meemaken zou je snappen dat dat niét erg isquote:Op maandag 10 april 2006 03:08 schreef Tao. het volgende:
[..]
Man, medelijden met het niet mogen bierdrinken enzo.
Ik vind niet dat je hier níet hoort. Niemand hoort hier niet.quote:Op maandag 10 april 2006 03:04 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Wat een bullshit
Geef eens eerlijk toe dat ik hier niet meer hoor.
Het heeft niets met wel of niet mogen te maken.
ze hoeft toch niet perse islamitsch te zijn ofzoquote:Op maandag 10 april 2006 03:08 schreef Tao. het volgende:
[..]
Man, medelijden met het niet mogen bierdrinken enzo.
ik zeg zeker iets heul stomsquote:Op maandag 10 april 2006 03:10 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
ze hoeft toch niet perse islamitsch te zijn ofzo... btw veel mensen hebben daar toch schijt aan of niet
...
Watan, je bent bezopen en krijgt seks de komende 2 dagen ook al is het maar zo in je hoofd?quote:Op maandag 10 april 2006 03:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als je me *nu* zou meemaken zou je snappen dat dat niét erg is.
quote:
quote:Op maandag 10 april 2006 03:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Neh, je hebt gelijk. Hij had ongelijk kunnen hebben.
jawel, dat ene wortelbevergevalquote:Op maandag 10 april 2006 03:09 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je hier níet hoort. Niemand hoort hier niet.
Melig genoeg om voor bezopen door te gaan. Hoewel het wel 's erger is geweestquote:Op maandag 10 april 2006 03:11 schreef Tao. het volgende:
[..]
Watan, je bent bezopen en krijgt seks de komende 2 dagen ook al is het maar zo in je hoofd?
moest je er nou over beginnen... straks komt ze weer ofzoquote:
Ik heb me laatst serieus suf zitten lachen om Weebl en Bobquote:Op maandag 10 april 2006 03:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Melig genoeg om voor bezopen door te gaan. Hoewel het wel 's erger is geweest. Een vol uur de slappe lach hebben is minder tof dan het lijkt
.
Spreek je nu als modje of als user?quote:Op maandag 10 april 2006 03:09 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je hier níet hoort. Niemand hoort hier niet.
Bahhhh...quote:Op maandag 10 april 2006 03:14 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
moest je er nou over beginnen... straks komt ze weer ofzo
Tenzij je seks hebt, 1 + -1quote:Op maandag 10 april 2006 03:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Melig genoeg om voor bezopen door te gaan. Hoewel het wel 's erger is geweest. Een vol uur de slappe lach hebben is minder tof dan het lijkt
.
De watte?quote:
[zakdoek-aangeef-smiley]quote:Op maandag 10 april 2006 03:14 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Spreek je nu als modje of als user?
Maakt ook niet uit eigenlijk...
Ik trek zelf mijn conclusies wel
Het is niet dat "jullie" het doen, het ligt bij mij... ik ben het gevoel met BeF kwijt.
Nu ja, er zijn genoeg mensen die bier drinken en geen seks hebben als gevolg. Dus eigenlijk loop ik niets mis.quote:
Als user, maar misschien moet ik het anders zeggen. Zolang jij het hier naar je zin hebt hoor je hier. Als jij het hier niet meer leuk vindt heb je misschien wel gelijk en hoor je hier niet (meer).quote:Op maandag 10 april 2006 03:14 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het is niet dat "jullie" het doen, het ligt bij mij... ik ben het gevoel met BeF kwijt.
* PrintScreen neus erin snuit en teruggeeft aan c_cquote:
Ps, luister nou eens. Ik vind je een schat maar nou moet je echt ophouden.quote:Op maandag 10 april 2006 03:14 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Omdat ze de waarheid spreekt?quote:Op maandag 10 april 2006 03:18 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ps, luister nou eens. Ik vind je een schat maar nou moet je echt ophouden.
Je komt eens in de zoveel tijd langs om te zeggen dat het zo veranderd is en dat je er geen ruk meer aan vindt..
Waarom in godsnaam?
Het missen van de connecties met de rest maakt het hier onwelkomquote:Op maandag 10 april 2006 03:17 schreef Litso het volgende:
[..]
Als user, maar misschien moet ik het anders zeggen. Zolang jij het hier naar je zin hebt hoor je hier. Als jij het hier niet meer leuk vindt heb je misschien wel gelijk en hoor je hier niet (meer).
Dat is niet zo gek als je drie keer per kwartaal om de hoek komt kijken.quote:Op maandag 10 april 2006 03:21 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het missen van de connecties met de rest maakt het hier onwelkom
Niet dat de BeFfers zo reageren, maar het merendeel kent me niet
Dat maakt dat ik me niet meer "thuis" voel.
Hopelijk verstikt in een net met een paar zeeschildpadden.quote:Op maandag 10 april 2006 03:21 schreef Bizznitch het volgende:
jezus christus waar is doctor phill als je em nodig hebt
quote:
Doet me denken. Ik moet mezelf ertoe zetten om een vriendin waarmee ik het contact verbroken heb te bellen en te vragen om de SNES die ze geleend heeft.quote:
Dat kan, dat mag. Het gebeurde bij mij op het laatst in VV.quote:Op maandag 10 april 2006 03:21 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
tough shit...quote:Op maandag 10 april 2006 03:21 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Janet, geef toe dat er veel is veranderd met "toen"quote:Op maandag 10 april 2006 03:18 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ps, luister nou eens. Ik vind je een schat maar nou moet je echt ophouden.
Je komt eens in de zoveel tijd langs om te zeggen dat het zo veranderd is en dat je er geen ruk meer aan vindt..
Waarom in godsnaam?
Gewoon doen. Da's de enige manier en hoe sneller hoe beterquote:Op maandag 10 april 2006 03:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
. I blame the Taksi
.
[..]
Doet me denken. Ik moet mezelf ertoe zetten om een vriendin waarmee ik het contact verbroken heb te bellen en te vragen om de SNES die ze geleend heeft. [afbeelding].
Ik moet je wat vertellen...quote:Op maandag 10 april 2006 03:24 schreef Tao. het volgende:
Oh come on!
Drama in Bef? Pas als het bier op is of als iemand ongewenst zwanger is ga ik me druk maken.
* Tao. gooit ze terug met mach 5 al hopend dat ze ooit iemands slaap raakt.quote:Op maandag 10 april 2006 03:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik deel gewoon even chocoladekoekjes uit, voor de lol.
*strooit koekjes
Cry for me!!quote:Op maandag 10 april 2006 03:24 schreef Tao. het volgende:
Oh come on!
Drama in Bef? Pas als het bier op is ga ik me druk maken.
Ook weer zo een opmerkingquote:Op maandag 10 april 2006 03:22 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat is niet zo gek als je drie keer per kwartaal om de hoek komt kijken.
N atuurlijk is het veranderd. Alles verandert, dat heet leven. Als je het hier niet meer gezellig vindt kan je óf tegen je zin blijven, óf het weer gezellig proberen te vinden, óf weg gaanquote:Op maandag 10 april 2006 03:24 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Janet, geef toe dat er veel is veranderd met "toen"
Ik zou graag elke dag hier posten maar om de een of andere reden is het niet meer zoals vroeger.
Tof, het is vast een erg lief kind.quote:
Koekjesquote:Op maandag 10 april 2006 03:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik deel gewoon even chocoladekoekjes uit, voor de lol.
*strooit koekjes
Het was niet lullig bedoeld hoor. Maar hoe verwacht je een connectie te krijgen als je niet mee post?quote:Op maandag 10 april 2006 03:26 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ook weer zo een opmerking
Ik lees elke dag mee.
Bij vrouwen PMS.quote:Op maandag 10 april 2006 03:27 schreef clumsy_clown het volgende:
De samenvatting van dit alles is dus dat het PMS-seizoen is.
Ik zou hem aankomende week sowieso nog een keer updaten, dus in dat geval komt C_C er waarschijnlijk te staanquote:Op maandag 10 april 2006 03:30 schreef PrintScreen het volgende:
Een nog kortere samenvatting?
Ik val hier vast nog wel eens binnen... maar mijn plaats in de OP mag vergeven worden aan een diehard BeFfer
Argentina is een land.quote:Op maandag 10 april 2006 03:28 schreef Tao. het volgende:
[..]
Argentina, nooit gekend vast neukbaar though.
*steekt vinger opquote:Op maandag 10 april 2006 03:30 schreef PrintScreen het volgende:
Een nog kortere samenvatting?
Ik val hier vast nog wel eens binnen... maar mijn plaats in de OP mag vergeven worden aan een diehard BeFfer
En/of Pheno.quote:Op maandag 10 april 2006 03:31 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik zou hem aankomende week sowieso nog een keer updaten, dus in dat geval komt C_C er waarschijnlijk te staan
Hah...quote:Op maandag 10 april 2006 03:30 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het was niet lullig bedoeld hoor. Maar hoe verwacht je een connectie te krijgen als je niet mee post?
En ja, natuurlijk is het veranderd. FOK! heeft tienduizenden gebruikers, dan veranderen dingen ja. En laat dit nou net één van de toegankelijkste reeksen zijn in ieder geval in [ONZ]. 1+1 enzo.
lol en ik dacht dat vertellen dat ik zwanger ben van hans zn vader shockerend was...quote:Op maandag 10 april 2006 03:31 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik ben stiekem al heel lang verliefd op je
Mijn zegen voor C_C danquote:Op maandag 10 april 2006 03:31 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik zou hem aankomende week sowieso nog een keer updaten, dus in dat geval komt C_C er waarschijnlijk te staan
Very true..quote:Op maandag 10 april 2006 03:32 schreef Tao. het volgende:
[..]
Vast ook een colombiaanse vrouw die mij wel weet te bekoren.
Komop, 3 miljard vrouwen.
De OP is anders wel het visitekaartje van de reeks hoor!quote:Op maandag 10 april 2006 03:33 schreef Tao. het volgende:
Who gives a feck over de OP?
Delete m'n icoon en m'n quotes maar (incl. Dazzled's want die was van mij).
Des te meer redenen.quote:Op maandag 10 april 2006 03:34 schreef Litso het volgende:
[..]
De OP is anders wel het visitekaartje van de reeks hoor!
Leg eens niet alles wat ik zeg als drama uitquote:
nyny zie ik idd nooit meer, petre is een overloperquote:Op maandag 10 april 2006 03:36 schreef Bizznitch het volgende:
nyny is er nooit meer .... peet is er ook nooit
Dit is oscarmateriaal muts!quote:Op maandag 10 april 2006 03:36 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Leg eens niet alles wat ik zeg als drama uit
Ik gun C_C een plaats in de OP.
Waarom is er elke keer als we gaan updaten zo'n lange lijst van mensen die niet zo vaak meer post, en een veel kleinere lijst met nieuwkomers?quote:Op maandag 10 april 2006 03:37 schreef Bizznitch het volgende:
zebbie...
Je krijgt never nooit de credits die ik op Fok! heb verkregenquote:Op maandag 10 april 2006 03:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mijn dank is groot. Ik zal er dag en nacht naar streven om een waardige opvolgster te zijn.
My mistress! We will never forget you!quote:Op maandag 10 april 2006 03:37 schreef Tao. het volgende:
[..]
Dit is oscarmateriaal muts!
"While I breath one last time I want you to know c_c, you belong here... uche uche."
que?quote:Op maandag 10 april 2006 03:38 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je krijgt never nooit de credits die ik op Fok! heb verkregen
quote:Op maandag 10 april 2006 03:37 schreef Bizznitch het volgende:
zebbie...
Latent homofiel en even ongewenst als Britney's kind.quote:Op maandag 10 april 2006 03:38 schreef Bizznitch het volgende:
Mr-Z
Als je nou je waardigheid nog wilt behouden ga dan nu weg in plaats van zo'n drama te makenquote:Op maandag 10 april 2006 03:38 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Kut.quote:Op maandag 10 april 2006 03:38 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ga er effe serieus op inquote:Op maandag 10 april 2006 03:38 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Kunnen we de bever van Sara dan ook in de OP zetten?quote:Op maandag 10 april 2006 03:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
My mistress! We will never forget you!
Hey, kunnen we van die plek in de OP niet een soort 'in memoriam' plaatje maken?
Mits gevoellig en in marmer.quote:Op maandag 10 april 2006 03:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hey, kunnen we van die plek in de OP niet een soort 'in memoriam' plaatje maken?
Goed ideequote:Op maandag 10 april 2006 03:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 april 2006 03:40 schreef Litso het volgende:
[..]
Als je nou je waardigheid nog wilt behouden ga dan nu weg in plaats van zo'n drama te maken
Bwuhhahahahahahaha.quote:Op maandag 10 april 2006 03:38 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ah, je wil een melodramatisch einde waarin iedereen je terug wil door te opperen dat ze je missen?quote:
Waarom zorg jij altijd dat ik me een noob voelquote:Op maandag 10 april 2006 03:42 schreef Bizznitch het volgende:
Ik voel een Zapsel the sequel opkomen...
quote:Op maandag 10 april 2006 03:43 schreef Litso het volgende:
[..]
Waarom zorg jij altijd dat ik me een noob voel
een huiliequote:wie is zapsel
Ook een huilie.quote:Op maandag 10 april 2006 03:43 schreef Litso het volgende:
[..]
Waarom zorg jij altijd dat ik me een noob voel
Wie is zapsel.
grrrrwoefquote:Op maandag 10 april 2006 03:45 schreef Pluto_Nium het volgende:
Zapsel is tof
n00b!quote:Op maandag 10 april 2006 03:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb m'n slaap weggelachen.
Dat terwijl ík hier net om de hoek kom kijken.
Kan je mij dan even in slaap lachen? Ik moet echt naar bed maar ik wil nog nietquote:Op maandag 10 april 2006 03:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb m'n slaap weggelachen.
Dat terwijl ík hier net om de hoek kom kijken.
Wat zeg je dat toch weer mooiquote:Op maandag 10 april 2006 03:46 schreef Tao. het volgende:
Zapsel? Dat stukje gefrituurde prostaatkanker kan mijn anjer oxideren.
Prins Bernard?quote:Op maandag 10 april 2006 03:46 schreef Tao. het volgende:
Zapsel? Dat stukje gefrituurde prostaatkanker kan mijn anjer oxideren.
Ik moet morgen ook werkenquote:Op maandag 10 april 2006 03:47 schreef Litso het volgende:
[..]
Kan je mij dan even in slaap lachen? Ik moet echt naar bed maar ik wil nog niet
Tuurlijk. Cadeau's enzo.quote:Op maandag 10 april 2006 03:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Maar wel uitnodigen op je verjaardag he!
Die hoefde je niet.quote:
quote:Op maandag 10 april 2006 03:49 schreef Litso het volgende:
[..]
Ook? Ik ben morgen vrij maar ik wil niet te laat opstaan
Sterf zuurpruim.quote:Op maandag 10 april 2006 03:51 schreef Tao. het volgende:
[..]
Gadver puberale mutsch.
Nederlands en geen top40 latino-gebrabbel.
Ik hoefde geen materialistische cadeau's.quote:Op maandag 10 april 2006 03:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Die hoefde je niet.
Ja hallo, we zijn er net achter dat ik Turks ben, dan zou je zelf moeten bedenken dat ik bij uitnodigingen altijd eerst kijk hoeveel ik eraan moet besteden.
Mijn pruim is tenminste zuur en niet smakeloos als verwacht in een monogame relatie waarin 1 individu niet tevreden is.quote:
Steel gewoon een fiets.quote:Op maandag 10 april 2006 03:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Die hoefde je niet.
Ja hallo, we zijn er net achter dat ik Turks ben, dan zou je zelf moeten bedenken dat ik bij uitnodigingen altijd eerst kijk hoeveel ik eraan moet besteden.
Ik volg die zin niet helemaalquote:Op maandag 10 april 2006 03:55 schreef Tao. het volgende:
[..]
Mijn pruim is tenminste zuur en niet smakeloos als verwacht in een monogame relatie waarin 1 individu niet tevreden is.
De lul heeft een leuk idee van cadeau's, hm?quote:Op maandag 10 april 2006 03:55 schreef Litso het volgende:
Ik zou natuurlijk die joint op kunnen roken die ik voor mijn verjaardag heb gehad
Jaja doei slaap lekker.quote:Op maandag 10 april 2006 03:56 schreef Pluto_Nium het volgende:
Okee, dag kindertjes ik ga slapen, en tot ziens
kusje Dribbel
zo hebben we dat ook gehad
Doe maar.quote:Op maandag 10 april 2006 03:55 schreef Litso het volgende:
Ik zou natuurlijk die joint op kunnen roken die ik voor mijn verjaardag heb gehad
Toffe gozer, die gozer.quote:Op maandag 10 april 2006 03:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
De lul heeft een leuk idee van cadeau's, hm?
Nou ja, bij mij bood hij sex aan.
Truste meidquote:Op maandag 10 april 2006 03:56 schreef Pluto_Nium het volgende:
Okee, dag kindertjes ik ga slapen, en tot ziens
kusje Dribbel
zo hebben we dat ook gehad
Ja míjn fiets is godverredomme laatst gejat!quote:
Ik heb nog wel een gejatte fiets overquote:Op maandag 10 april 2006 03:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja míjn fiets is godverredomme laatsst gejat!
En ik heb tot nu toe zelfs geen snoepje uit de snoepwinkel gehaald.
Je zou zo een kloon van mij wezen maar ik snoep nooit.quote:Op maandag 10 april 2006 03:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik wel, toen ik een jaar of twaalf was. Toen hadden ze schepsnoep bij de Dagmarkt.quote:Op maandag 10 april 2006 03:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Neh, was eerder dan de jouwequote:Op maandag 10 april 2006 03:59 schreef Tao. het volgende:
[..]
Je zou zo een kloon van mij wezen maar ik snoep nooit.
quote:Op maandag 10 april 2006 03:59 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik wel, toen ik een jaar of acht was. Toen hadden ze schepsnoep bij de kruidvat.
Lollies bij de sigarenboerquote:Op maandag 10 april 2006 04:00 schreef Litso het volgende:
Ben ik dan de enige die in zijn puberteit zo ongeveer alles stal dat in je zak paste?
Mijn broertje heeft ooit 's uit de AH proberen te jatten toen hij...ik denk 8 was ofzo, omdat hij zin had in chocola en z'n zakgeld al verspild hadquote:Op maandag 10 april 2006 04:00 schreef Litso het volgende:
Ben ik dan de enige die in zijn puberteit zo ongeveer alles stal dat in je zak paste?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |