Ik ook niet..quote:Op maandag 10 april 2006 18:21 schreef Tha_Erik het volgende:
En ik vond het echt eng om erheen te gaan![]()
. Ik ben namelijk niet zo makkelijk met nieuwe mensen in het echt.
Jazeker!quote:Op maandag 10 april 2006 18:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Is er dan ooit een TTK-meet geweest?
Hm, dat is dan zeker vóór mijn TTK-aanwezigheid geweest. Maar ik kan wel zeggen dat ik waarschijnlijk toch niet gekomen was.quote:Op maandag 10 april 2006 18:26 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Jazeker!
Meerdere zelfs.. Maar ik ben er maar op 1tje geweest.
EN toen kwam Isa ook al niet
quote:Op maandag 10 april 2006 18:22 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik ook niet..
Maar m'n eerste en enige meet was eigenlijk wel goed bevallen. Maarja, dat was ook met lieve TTK-ers
Alsof AR ooit zou liegen....quote:Op maandag 10 april 2006 18:32 schreef Tha_Erik het volgende:
TTK meeting 19 juni: de Kooning, Kunsthal te Rotterdam.
Het is écht zo.
Soms, heel soms, laat je verstand je in de steek. Dat ben je aangewezenop je intuïtie en gevoelens. En ik ben niet zo goed in het herkennen van gevoelens of mijn intuïtie volgen.quote:Op maandag 10 april 2006 18:33 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Alsof AR ooit zou liegen....
Erik jongen, hoe kun je dat zelfs maar denken![]()
Het is al goed, je zij vergeven... mijn verstand laat mij ook regelmatig in de steek, dus ik begrijp dat wel.quote:Op maandag 10 april 2006 18:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Soms, heel soms, laat je verstand je in de steek. Dat ben je aangewezenop je intuïtie en gevoelens. En ik ben niet zo goed in het herkennen van gevoelens of mijn intuïtie volgen.
Sorry.
Ja, maar dan gebeuren er vreemde dingenquote:Op maandag 10 april 2006 18:49 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Het is al goed, je zij vergeven... mijn verstand laat mij ook regelmatig in de steek, dus ik begrijp dat wel.
je gevoelens en intuitie zul je pas leren herkennen door zo nu en dan en soms wat vaker niet te luisteren naar je verstand
Dat geeft niets, dat is oke.quote:Op maandag 10 april 2006 18:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar dan gebeuren er vreemde dingen.
Zolang AR, Do2 en jij dan maar komen, dan overweeg het.quote:Op maandag 10 april 2006 18:51 schreef Isabeau het volgende:
Anders moeten we gewoon weer een TTK meet houden
Daar was ik echt als de dood voor. Allemaal mensen die ik niet kenquote:Op maandag 10 april 2006 18:53 schreef Isabeau het volgende:
Dus je gaat wel naar een IDOLS meeting, maar niet naar een TTK meeting
Het ergste wat je kan overkomen is dat een medefokker je bruut vermoord, daar is toch niets engs aan?quote:Op maandag 10 april 2006 18:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Op zich leuk, maar ik kom niet. Tenzij het hier om de hoek is, dan kom ik misschien wel een paar minuten, maar ik vind meeten maar eng
.
Ik vind het enger als ik moet praten tegen mensenquote:Op maandag 10 april 2006 18:57 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Het ergste wat je kan overkomen is dat een medefokker je bruut vermoord, daar is toch niets engs aan?![]()
Eh, eigenlijk dacht ik van wel.quote:Op maandag 10 april 2006 18:58 schreef Isabeau het volgende:
Eens kijken of ik iemand van een jaar of 16-17 kan vinden om ook te komen
En je denkt toch niet dat we op zo'n meet constant over boeken of kunst kletsen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |