Nou nou... wil jij beweren dat ik iedereen over 1 kam scheer?!?!quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:14 schreef LXIV het volgende:
[..]
Maar geen Brabo of Limbo, en een diepe minachting voor beiden...
Je bent toch geen Tukker, wel?
Ja, goede vragen. En je weet, domme vragen bestaan niet.quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:17 schreef LXIV het volgende:
[..]
Waarom post je het. Dat is nog een veel betere vraag..
Havana aan de Waal, zo wordt Nijmegen tegenwoordig ook wel genoemd.quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:16 schreef LXIV het volgende:
Overigens Nijmegen...
"Een broeinest van het communisme..." Dat is het.
Omdat ik mijn kennis graag met jullie wil delen denk ikquote:Op dinsdag 11 april 2006 00:17 schreef LXIV het volgende:
[..]
Waarom post je het. Dat is nog een veel betere vraag..
Ik snap niet waarom dit zo vaak gezegd wordt, domme vragen bestaan zeker wel.quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:17 schreef R_ON het volgende:
domme vragen bestaan niet.
Dat zeggen ze. Hoewel ik dat óók nog wel eens betwijfeld heb.quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:17 schreef R_ON het volgende:
Ja, goede vragen. En je weet, domme vragen bestaan niet.
Stel er eens één dan? Shoot me.quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom dit zo vaak gezegd wordt, domme vragen bestaan zeker wel.
Om onzekere mensen te bemoedigen een vraag te stellen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:19 schreef wyccie het volgende:
Ik snap niet waarom dit zo vaak gezegd wordt, domme vragen bestaan zeker wel.
"Hee meisje, ben jij een jongen of een meisje?"quote:
Jezus. Zit jij nou ook al in Nijmegen?quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:16 schreef LXIV het volgende:
Overigens Nijmegen...
"Een broeinest van het communisme..." Dat is het.
Nee, wyccie.quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:24 schreef broer het volgende:
[..]
Jezus. Zit jij nou ook al in Nijmegen?
quote:
Ja, én ik ben blond.quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:27 schreef broer het volgende:
[..]
O, in dat geval: Jezus, wyccie, zit jij nou ook al in Nijmegen?
Voornamelijk Gel-blokjes gewassen, sterker nog dat doe ik de komende pak hem beet 3 uur. Leuk man work-a-holic-enquote:Op dinsdag 11 april 2006 00:27 schreef R_ON het volgende:
Hoi Bosbeetle. Alles goed?
Wat heb jij vandaag gedaan als laatste schop tegen de verveling?
Hoeveel procent? 27,8%?quote:
O, dan weet ik wie je bent.quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:28 schreef wyccie het volgende:
Ja, én ik ben blond.
"This thread is worthless without pictures"quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:29 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Voornamelijk Gel-blokjes gewassen, sterker nog dat doe ik de komende pak hem beet 3 uur. Leuk man work-a-holic-en
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |