Die had ik al bekeken. Maar geen zin om naar de exif te kijkenquote:Op zondag 9 april 2006 23:25 schreef PdeHoog het volgende:
Jeetje, weer een nieuwe slowchatJullie gaan veel te hard
Hebben we ondertussen al wel de zonsondergang-foto's van gister bekeken
![]()
Ik spam ff
[afbeelding]
Dusquote:Op zondag 9 april 2006 23:30 schreef Mauro het volgende:
[..]
Die had ik al bekeken. Maar geen zin om naar de exif te kijken![]()
HIj zit nu op het toiletquote:Op zondag 9 april 2006 23:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
DusJullie lullen teveel over de MSN hoor ik alweer
Way too much detailsquote:Op zondag 9 april 2006 23:33 schreef prupke het volgende:
[..]
HIj zit nu op het toilet![]()
zegt genoeg denk ik?
als jij een keer geen bier drinkt, dan doe je nog steeds niks nuttigsquote:Op zondag 9 april 2006 23:35 schreef Subhuman het volgende:
Topictitel gewijzigd naar FOT SC waar toch veel mensen op scannen.
Mijn werk zit er weer op voor de avond, nu kan ik jullie weer meer lastig gaan vallen!
Je wilt niet weten hoeveel nuttige dingen ik gedaan heb vandaag!quote:Op zondag 9 april 2006 23:39 schreef blackbully het volgende:
[..]
als jij een keer geen bier drinkt, dan doe je nog steeds niks nuttigs![]()
Met de groeten vanuit V'waard.quote:
Hmm, ik vraag me af wie hij is. Heb zijn naam in elk geval vaak voorbij zien komen op constitutiekaartjes hier. De foto's daarvan zijn ook te zien onder het kopje "Portretten": heel veel besturen van verenigingen van de Universiteit Twente zijn door hem op de foto gezet. Lijkt me haast een collega-student te zijn maar ik ken hem niet.quote:
quote:Op maandag 10 april 2006 00:07 schreef Xilantof het volgende:
bedtijd, moet morgen weer vroeg op. en 't is wel de bedoeling dat ik wakker word
09:30uurquote:Op maandag 10 april 2006 00:13 schreef Subhuman het volgende:
Ik ga nog even een filmpje kijken.
De wekker gaat morgen om 9:30, niet omdat ik een afspraak heb, maar omdat ik de dag graag nog enigszins nuttig wil besteden.
naar de supermarkt?quote:Op maandag 10 april 2006 00:13 schreef Subhuman het volgende:
Ik ga nog even een filmpje kijken.
De wekker gaat morgen om 9:30, niet omdat ik een afspraak heb, maar omdat ik de dag graag nog enigszins nuttig wil besteden.
Pest die jongen toch niet zoquote:Op maandag 10 april 2006 00:15 schreef blackbully het volgende:
[..]
naar de supermarkt?
leeg kratje naar binnen?
volle kratjes naar buiten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |