Het zijn tenten die mijn muziek draaien en vaak bandjes hebben.quote:Op zondag 9 april 2006 23:06 schreef 1ofthefew het volgende:
ligt eraan naar wat voor tenten je gaat.
als je naar tenten gaat die bekend staan om het grote aantal vrijgezelle 30/40 +sers dan krijg je snel aandacht als je er normaal uitziet en 30- bent ...
Waarom ga je dan naar die tenten?!? En wat voor tenten zijn dat dan?!?quote:Op zondag 9 april 2006 23:03 schreef Bendeleider het volgende:
Ik ga vaak naar kroegen waar ook oudere vrouwen komen.
Dit is op zich niet gek en vaak is het nog gezelliger uitgaan dan de kinderdisco's.
Het is wellicht vreemd om over mijzelf te zeggen dat ik niet lelijk ben en ik krijg het ook zo nu en dan wel bevestigd.
Leuk voor je ego zou je denken ? In het begin is het zeker leuk als je vaak versierd wordt door wat oudere en vooral knappe vrouwen.
Maar het wordt steeds brutaler en directer en heb het idee dat men me enkel als een toy boy zien.
Elke jonge vent zal hier geen moeite mee hebben maar na de zoveelste heb ik liever wat anders.
Zijn alle vrouwen op die leeftijd enkel en alleen uit op seks met een jonge gespierde adonis ?
Is dit alleen zodat ze zich goed voelen over zichzelf ? Of zien ze echt wat in me ?
Ik blijf maar gissen.
Hellup !
wat voor bendjes? jaren 80 muziek (of nog ouder).quote:Op zondag 9 april 2006 23:06 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Het zijn tenten die mijn muziek draaien en vaak bandjes hebben.
Sexrelatiequote:Op zondag 9 april 2006 23:09 schreef Zwansen het volgende:
Je hebt een vriendin. Gek.
dus je wilt hier verkapt beweren dat je een adonis en gulle minnaar tegelijk bent?quote:Op zondag 9 april 2006 23:11 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Sexrelatie![]()
Ik neuk die vrouwen steeds minder omdat ik me als gebruiksobject voel enkel ter hun verheerlijking...
Zie het probleem niet zo... Wat ben je nou voor man? Eentje met gevoelens ofzo?quote:Op zondag 9 april 2006 23:11 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Sexrelatie![]()
Ik neuk die vrouwen steeds minder omdat ik me als gebruiksobject voel enkel ter hun verheerlijking...
Neen, ik ben geschrokken over de handel en wandel heden ten dage.quote:Op zondag 9 april 2006 23:13 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
dus je wilt hier verkapt beweren dat je een adonis en gulle minnaar tegelijk bent?
zo, werken de normale datingsites niet meer en nu probeer je het zo?
eerst je leeftijdquote:
Na de zoveelste begint het toch te knagen ja.quote:Op zondag 9 april 2006 23:13 schreef Kresj het volgende:
[..]
Zie het probleem niet zo... Wat ben je nou voor man? Eentje met gevoelens ofzo?![]()
dat ben ik dan wel weer met je eens. ik verbaas me soms echt in wat voor situaties ik terecht kom.quote:Op zondag 9 april 2006 23:16 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Neen, ik ben geschrokken over de handel en wandel heden ten dage.
Vroege sprak je iemand aan omdat je die oprecht leuk vond en ging je na 3 keer bios een keer zoenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |