Vakliteratuur hequote:
Zekers, na de eerste regel was ik er al van overtuigd dat het een goed boek wasquote:
Geloof me, het hoofdstuk "seks tijdens de zwangerschap" is nog veel leukerquote:Op donderdag 3 mei 2007 09:46 schreef the_jestert het volgende:
[..]
Zekers, na de eerste regel was ik er al van overtuigd dat het een goed boek was
"gefeliciteerd, u heeft een vrouw zwanger gemaakt, en met een beetje geluk is het uw eigen vrouw"![]()
wanneer komt de mini-Sanger trouwens?
klopt, had het boek van Daphe D gekocht voor mijn vrouw, dit is een leuke tegenhangerquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:10 schreef sanger het volgende:
[..]
Sowieso de hele manier van vertellen, humor en informatie gaan goed samen
De mini-sanger komt ergens begin december. We zijn zaterdag 9 weken. En de mini-jestert?
Mijn vriendin is niet zo lezerig, dus een boek van Daphne komt er bij ons niet inquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:17 schreef the_jestert het volgende:
[..]
klopt, had het boek van Daphe D gekocht voor mijn vrouw, dit is een leuke tegenhanger
Mini-Jestert komt rond 12 oktober, morgen gaat de 17de week in
ik zie wel plaatjes staan, jij niet? (van de deur althans)quote:Op maandag 7 mei 2007 11:54 schreef truttebosje het volgende:
mis ik de plaatjes, of was het alleen een mededeling?
vreemd, waarom zie ik ze hier wel dan???quote:
rest van het huis moet ook nog opnieuw geverfd worden! (wel zelfde kleuren als nu)quote:Op maandag 7 mei 2007 12:54 schreef richie29 het volgende:
Hoe dan ook heb je 'm wel strak in de verf gezet en de kleur past goed bij de rest!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |