abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36805028
Iemand nog ideeën voor een goede op?

Deeltje #30
Adversus - Tips & Trends
Kappersite

Grow,grow,grow!

[ Bericht 40% gewijzigd door dewitteparel op 09-04-2006 23:17:29 ]
pi_36805279
ja, je zou in de openingspost de link naar het vorige deel aanklikbaar kunnen maken

en verder zou je in de openingspost misschien wat plaatjes van modellen met lang haar kunnen plaatsen
  zondag 9 april 2006 @ 22:11:21 #3
20468 BYM
Ohjáhjoh?
pi_36806404
Ik had haar wat rondom tot op mijn middel kwam, wat lengte betreft. Nu een korte coupe, véél makkelijker !
Speak only if it improves upon the silence....
pi_36809556
maakt iemand van jullie gebruik van een shaper voor je lange/langere haar..zo ja, welke en bevalt ie een beetje.
ikzelf gebruik de shaper model en go van het merk calmare bevalt me heel goed maar als ie op is ga ik denk ik de shaper van fudge proberen, heb van mensen gehoord dat dit de beste op de markt is dus ik ben benieuwd.
ReAl MeN WeAr PiNk.
  maandag 10 april 2006 @ 13:34:54 #5
146397 pietervdes
http://www.vitalising.nl
pi_36820478
Ik gebruik Glorious Hair

Daar zitten vitamines en stoffen in die mn haar in topconditie houden. Ik merkte na een maand dat het ook nog echt werkte aangezien mn kapper mn haar er een stuk gezonder uit vond zien.

Dus dat is een echte aanrader!
Voor alle gezondheidsproducten/(gezichts)verzorging neem eens een kijkjewww.vitalising.nl
pi_36865641
quote:
Op zondag 9 april 2006 23:44 schreef the-bullit het volgende:
maakt iemand van jullie gebruik van een shaper voor je lange/langere haar..zo ja, welke en bevalt ie een beetje.
ikzelf gebruik de shaper model en go van het merk calmare bevalt me heel goed maar als ie op is ga ik denk ik de shaper van fudge proberen, heb van mensen gehoord dat dit de beste op de markt is dus ik ben benieuwd.
Ik heb een shaper staan van Andrelon, zo'n oranje pot. Heb t echter maar een paar keer gebruikt, Ik heb ooit ook fudge gebruikt en dat vond ik beter werken. Van deze shaper wordt je haar ook best dof vind ik (die van Andrelon dus). Maar ja, dat is natuurlijk wel de trend...waar ik liever niet aan meedoe
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_36949307
Aan het kleine aantal reacties te merken is iedereen blijkbaar spontaan gestopt met het haargroeiavontuur
pi_36957540
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 12:08 schreef Samson het volgende:
Aan het kleine aantal reacties te merken is iedereen blijkbaar spontaan gestopt met het haargroeiavontuur
uitgegroeid blijkbaar
pi_36967869
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 12:08 schreef Samson het volgende:
Ik ben volop bezig, maar er valt simpelweg niks te melden
pi_36978768
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 22:29 schreef Ricky_ het volgende:

[..]

Ik ben volop bezig, maar er valt simpelweg niks te melden
ik laat het niet eens groeien en auwehoer toch ook gewoon
  zaterdag 15 april 2006 @ 13:18:56 #11
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_36978884
Die stadium tussen kort en lang zuicht echt gorillapenis.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_36989459
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 20:08 schreef Samson het volgende:

[..]

Ik heb een shaper staan van Andrelon, zo'n oranje pot. Heb t echter maar een paar keer gebruikt, Ik heb ooit ook fudge gebruikt en dat vond ik beter werken.
hoe lang deed je met een pot fudge?
ReAl MeN WeAr PiNk.
pi_37047164
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 13:18 schreef cerror het volgende:
Duidelijk, ff doorzetten he
pi_37160756
vreemd... sinds ik minder bier drink lijkt mn haar sneller te groeien
pi_37160932
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 14:31 schreef dewitteparel het volgende:
vreemd... sinds ik minder bier drink lijkt mn haar sneller te groeien
Als het zo'n effect heeft moet ik misschien maar eens wat regelmatiger zuipen

Ben nu 3 maanden niet naar de kapper geweest, en wil 't nog 2 maanden uitstellen. Het zou op zich al wat bijgeknipt kunnen worden, maar anders schiet 't niet op. 't komt net tot over m'n mond als ik 't naar beneden doe. Vooralsnog geen gespleten puntjes en dat hoop ik ook zo te houden tot ik naar de kapper ga.
pi_37161821
hier misschien nog een site waar je eventueel iets aan kan hebben, mss neerzetten in post van TS?

http://haarmode.typepad.com/haarmode/mannen/index.html
Lang haar to get eunt!
pi_37166112
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 15:08 schreef Longer het volgende:
hier misschien nog een site waar je eventueel iets aan kan hebben, mss neerzetten in post van TS?

http://haarmode.typepad.com/haarmode/mannen/index.html
Goeie link Alleen dit stukje meteen: "Marco Borsato is een mooi voorbeeld dat je met inhammen toch een trendy kapsel kan hebben". Ik vind eigenlijk niets verder van de waarheid dan dat....
pi_37184669
Is het handig om als je vrij dik, krullend, pluizig haar hebt en je wil het langer laten groeien en niet zoals bob ross wil rond lopen, handig om het stijl te laten maken?
Ik heb zelf niet zo'n stijltang dus ik zit erover te denken om dat dan bij de kapper te laten doen.
Iemand ervaring hiermee?

[ Bericht 0% gewijzigd door ryan_atwood op 22-04-2006 15:08:40 ]
pi_37185605
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 14:16 schreef ryan_atwood het volgende:
Is het handig om als je vrij dik, krullend, pluizig haar hebt en je wil het langer laten groeien en niet zoals bob ross wil ronk lopen, handig om het stijl te laten maken?
Ik heb zelf niet zo'n stijltang dus ik zit erover te denken om dat dan bij de kapper te laten doen.
Iemand ervaring hiermee?
Ik gebruik speciale shampoo van John Frieda, anti Fizz ofzo.. Werkt tot nu toe prima.
pi_37185644
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 15:01 schreef -Dries- het volgende:

[..]

Ik gebruik speciale shampoo van John Frieda, anti Fizz ofzo.. Werkt tot nu toe prima.
daar wordt het echt 'stijl' van?? dus geen krulletjes en pluisjes meer?
pi_37185726
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 15:02 schreef ryan_atwood het volgende:

[..]

daar wordt het echt 'stijl' van?? dus geen krulletjes en pluisjes meer?
Nou, dat is bijna onmogelijk voor alleen een shampoo, maar het helpt wel.
pi_37185728
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 15:01 schreef -Dries- het volgende:

[..]

heb je misschien foto's van hoe jou haar was voordat je dat gebruikte en erna?
pi_37185794
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 15:07 schreef -Dries- het volgende:

[..]

Nou, dat is bijna onmogelijk voor alleen een shampoo, maar het helpt wel.
dan ga ik dat zometeen maar halen om te proberen. Als het niet werkt kan ik altijd nog naar de kapper, of ik kan me haar er af laten knippen
pi_37185950
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 15:07 schreef ryan_atwood het volgende:

[..]

heb je misschien foto's van hoe jou haar was voordat je dat gebruikte en erna?
Helaas
pi_37186471
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 13:18 schreef cerror het volgende:
True, true.. ik zit er nu middenin. Groeit aardig, maar het is onmogelijk om fatsoenlijk over straat te kunnen. Vooral die droge strobaal in m'n nek is oncontroleerbaar. Komende week maar even langs de kapper om het uit te laten dunnen. Uiteindelijk wil ik zoiets, maar dat duurt nog wel even:

(dank voor de link, Longer!)
suburban gangster flow
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')