Ik heb een shaper staan van Andrelon, zo'n oranje pot. Heb t echter maar een paar keer gebruikt, Ik heb ooit ook fudge gebruikt en dat vond ik beter werken. Van deze shaper wordt je haar ook best dof vind ik (die van Andrelon dus). Maar ja, dat is natuurlijk wel de trend...waar ik liever niet aan meedoequote:Op zondag 9 april 2006 23:44 schreef the-bullit het volgende:
maakt iemand van jullie gebruik van een shaper voor je lange/langere haar..zo ja, welke en bevalt ie een beetje.
ikzelf gebruik de shaper model en go van het merk calmare bevalt me heel goed maar als ie op is ga ik denk ik de shaper van fudge proberen, heb van mensen gehoord dat dit de beste op de markt is dus ik ben benieuwd.
uitgegroeid blijkbaarquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:08 schreef Samson het volgende:
Aan het kleine aantal reacties te merken is iedereen blijkbaar spontaan gestopt met het haargroeiavontuur![]()
Ik ben volop bezig, maar er valt simpelweg niks te meldenquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:08 schreef Samson het volgende:
Aan het kleine aantal reacties te merken is iedereen blijkbaar spontaan gestopt met het haargroeiavontuur![]()
ik laat het niet eens groeien en auwehoer toch ook gewoonquote:Op vrijdag 14 april 2006 22:29 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Ik ben volop bezig, maar er valt simpelweg niks te melden
hoe lang deed je met een pot fudge?quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:08 schreef Samson het volgende:
[..]
Ik heb een shaper staan van Andrelon, zo'n oranje pot. Heb t echter maar een paar keer gebruikt, Ik heb ooit ook fudge gebruikt en dat vond ik beter werken.
Duidelijk, ff doorzetten hequote:Op zaterdag 15 april 2006 13:18 schreef cerror het volgende:
Die stadium tussen kort en lang zuicht echt gorillapenis.
Als het zo'n effect heeft moet ik misschien maar eens wat regelmatiger zuipenquote:Op vrijdag 21 april 2006 14:31 schreef dewitteparel het volgende:
vreemd... sinds ik minder bier drink lijkt mn haar sneller te groeien
Goeie linkquote:Op vrijdag 21 april 2006 15:08 schreef Longer het volgende:
hier misschien nog een site waar je eventueel iets aan kan hebben, mss neerzetten in post van TS?
http://haarmode.typepad.com/haarmode/mannen/index.html
Ik gebruik speciale shampoo van John Frieda, anti Fizz ofzo.. Werkt tot nu toe prima.quote:Op zaterdag 22 april 2006 14:16 schreef ryan_atwood het volgende:
Is het handig om als je vrij dik, krullend, pluizig haar hebt en je wil het langer laten groeien en niet zoals bob ross wil ronk lopen, handig om het stijl te laten maken?
Ik heb zelf niet zo'n stijltang dus ik zit erover te denken om dat dan bij de kapper te laten doen.
Iemand ervaring hiermee?
daar wordt het echt 'stijl' van?? dus geen krulletjes en pluisjes meer?quote:Op zaterdag 22 april 2006 15:01 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ik gebruik speciale shampoo van John Frieda, anti Fizz ofzo.. Werkt tot nu toe prima.
Nou, dat is bijna onmogelijk voor alleen een shampoo, maar het helpt wel.quote:Op zaterdag 22 april 2006 15:02 schreef ryan_atwood het volgende:
[..]
daar wordt het echt 'stijl' van?? dus geen krulletjes en pluisjes meer?
heb je misschien foto's van hoe jou haar was voordat je dat gebruikte en erna?quote:Op zaterdag 22 april 2006 15:01 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ik gebruik speciale shampoo van John Frieda, anti Fizz ofzo.. Werkt tot nu toe prima.
dan ga ik dat zometeen maar halen om te proberen. Als het niet werkt kan ik altijd nog naar de kapper, of ik kan me haar er af laten knippenquote:Op zaterdag 22 april 2006 15:07 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Nou, dat is bijna onmogelijk voor alleen een shampoo, maar het helpt wel.
Helaasquote:Op zaterdag 22 april 2006 15:07 schreef ryan_atwood het volgende:
[..]
heb je misschien foto's van hoe jou haar was voordat je dat gebruikte en erna?
True, true.. ik zit er nu middenin. Groeit aardig, maar het is onmogelijk om fatsoenlijk over straat te kunnen. Vooral die droge strobaal in m'n nek is oncontroleerbaar. Komende week maar even langs de kapper om het uit te laten dunnen. Uiteindelijk wil ik zoiets, maar dat duurt nog wel even:quote:Op zaterdag 15 april 2006 13:18 schreef cerror het volgende:
Die stadium tussen kort en lang zuicht echt gorillapenis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |