Inderdaadquote:Op zondag 9 april 2006 21:40 schreef blue-102 het volgende:
Ik ben volgens mij niet zo vaak zo gelukkig geweest.
Tja, dan heb je nou PTSS (Post Traumatische Stress)quote:Op zondag 9 april 2006 21:39 schreef MissX het volgende:
Je zal maar met ze opgescheept zitten als camaraman.
Horror idd.quote:Op zondag 9 april 2006 21:39 schreef MissX het volgende:
volgens mij rouwt de productie er ook niet om dat zij eruit zijn![]()
Je zal maar met ze opgescheept zitten als camaraman.
Tjee. Wat een kutleven moet jij hebben.quote:Op zondag 9 april 2006 21:40 schreef blue-102 het volgende:
Ik ben volgens mij niet zo vaak zo gelukkig geweest.
Precies.quote:Op zondag 9 april 2006 21:41 schreef k_man het volgende:
Jammer hoor. Een van de sterkste en opvallendste duo's eruit. Maakt het programma een stuk minder interessant.
Mooi gesprokenquote:Op zondag 9 april 2006 21:41 schreef Cairon het volgende:
janken dan pot JANKEN!
Ik zal je tranen van verdriet oplikken en ze koesteren op mijn tong als zoete nectar. Ik zal jouw pijn en moedeloosheid gebruiken om mijn leven weer kleur te geven. Jouw nederlaag is mijn eeuwige plezier.
Een zeer mooie en degelijke beschrijving.quote:Op zondag 9 april 2006 21:41 schreef Cairon het volgende:
janken dan pot JANKEN!
Ik zal je tranen van verdriet oplikken en ze koesteren op mijn tong als zoete nectar. Ik zal jouw pijn en moedeloosheid gebruiken om mijn leven weer kleur te geven. Jouw nederlaag is mijn eeuwige plezier.
whehehequote:Op zondag 9 april 2006 21:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
En Peking Express is bij deze gedegradeerd tot Tourbus Express.
Tomquote:Op zondag 9 april 2006 21:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
En Peking Express is bij deze gedegradeerd tot Tourbus Express.
Fanatiek zijn oke, maar dit is triest fanatiek en dan mag je wat mij betreft wegwezen. Doe mij de sluwe Jimmy en Amir maar.quote:Op zondag 9 april 2006 21:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
Al werd ik wel een beetje bang van Lien vandaag..
Nee.quote:Op zondag 9 april 2006 21:43 schreef Tom_Tom- het volgende:
Mogen Yves en Wendy dood?
Bob.quote:Op zondag 9 april 2006 21:44 schreef BVO het volgende:
Tom. Gelukkig nog iemand die een beetje normaal is.
Ik werd ook wel bang van Lien af en toe vandaag, en já het was d'r eigen schuld met dat gezever in plaats van actief gezoek, maar toch... het wordt nu zó'n duffe bedoeling.
Alleen Amir en Jimmy zijn van de overgeblevenen nog lekker fanatiek.
Ik haat ze ook, maar het was wel lekker om ze vroegtijdig de race te zien verlatenquote:Op zondag 9 april 2006 21:44 schreef BVO het volgende:
[..]
Tom. Gelukkig nog iemand die een beetje normaal is.
Ik werd ook wel bang van Lien af en toe vandaag, en já het was d'r eigen schuld met dat gezever in plaats van actief gezoek, maar toch... het wordt nu zó'n duffe bedoeling.
Alleen Amir en Jimmy zijn van de overgeblevenen nog lekker fanatiek.
Neen, want ik wil Wendy eerst nog neuken en ik doe niet aan necrofilliequote:Op zondag 9 april 2006 21:43 schreef Tom_Tom- het volgende:
Mogen Yves en Wendy dood?
Misschien moet je eens met Lien afspreken..quote:Op zondag 9 april 2006 21:41 schreef Cairon het volgende:
janken dan pot JANKEN!
Chris en Lut zijn nu ook mijn nummer 1quote:Op zondag 9 april 2006 21:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Bob..
Chris en Lut moet je ook niet uitvlakken hoor, ik ben nu voor deze twee ferme dames. Amir en Jimmy mogen tweede worden.
De rest is gewoon huilen met de pet op.
Wendy met haar piepstem en haar jankhoofd?quote:Op zondag 9 april 2006 21:45 schreef Hertog_Martin het volgende:
Neen, want ik wil Wendy eerst nog neuken en ik doe niet aan necrofillie
ducttape doet wonderen, en hoofd is prima wanneer ze niet neerslachtig isquote:Op zondag 9 april 2006 21:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Wendy met haar piepstem en haar jankhoofd?
Het hadquote:Op zondag 9 april 2006 21:48 schreef Hertog_Martin het volgende:
peking expres bewijst wel elke keer dat vrouwen nogal simpele zielen zijn want elke keer als er een rijke gast is zijn ze meteen makke lammetjes die die gast als superheld zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |