Mocht je hem ergens vinden: ikke ookquote:Op maandag 10 april 2006 13:48 schreef Simpelweg het volgende:
Iemand enig idee waar Peking Express deel 1 te downloaden is? (als ik dat mag vragen)
Of dat de DVD ergens te koop is?
Doen ze elke aflevering. Waarschijnlijk zit er gewoon een flink aantal minuten tussen de aankomst. In de etappes zelf is het volgens mij ook een stuk minder spannend dan in beeld gebracht.quote:Op maandag 10 april 2006 14:05 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Kunstmatig de spanning extra verhogen. Ik denk dat ze heel vaak gebruik maken van handig monteren wellicht is het in het echt allemaal een stuk saaier.
Toch vond ik het leuk om naar inge en Lien te kijken. Wendy kan soms zo slap zijn.quote:Op maandag 10 april 2006 16:07 schreef Airelle het volgende:
Inge en Lien eruit. Ach, ze waren wel irritant. Maar ze zijn leuker dan Yves & Wendy.
quote:Op maandag 10 april 2006 20:19 schreef starbuck het volgende:
Bijna was het record juichen in huize Starbuck verbroken, maar ondanks het oorverdovende geluid na de verwijdering van Wiske en Wiske moet ik eerlijk toegeven dat het gejuich na het vertrek van Nolleke uit E.R. ietsepiets harder was.
![]()
Ze brachten er inderdaad vuur in. Maar ze waren me net te extreem in hun doen en laten, vooral Lien. Beetje gedrevenheid en strijd is goed, maar kom op zeg!quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik snap niet dat men zo blij is dat de twee dames die vuur in het spel brengen eruit zijn.
Het is leuk om je te ergeren, maar bij hun was het gewoon te erg. Ik vond het echt niet meer leuk om te zien. Vond het echt genant worden en als zij in beeld waren, wou ik wegzappen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik snap niet dat men zo blij is dat de twee dames die vuur in het spel brengen eruit zijn.
Het ergst vond ik hoe Lien "flipte" in de auto (laatste aflevering), toen ze iemand voorbij gingen.....quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:41 schreef MissX het volgende:
[..]
Het is leuk om je te ergeren, maar bij hun was het gewoon te erg. Ik vond het echt niet meer leuk om te zien. Vond het echt genant worden en als zij in beeld waren, wou ik wegzappen.
Allemaal saaie figuren hier, kan niet anders.quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
Bukt u, Bukt u !!quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:25 schreef alwaysthebest het volgende:
De hele tijd dat Bukken! Bukken!.
Tè hysterisch..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |