En je bent helemaal niet bij mij in de buurt geweest, hoe kan dat nou?quote:Op maandag 10 april 2006 16:13 schreef Mokster het volgende:
Na ruim een week buikloop lijk ik nu op een keelontsteking af te stevenen.
Beetje jammer...
Vervelend!quote:Op maandag 10 april 2006 16:13 schreef Mokster het volgende:
Na ruim een week buikloop lijk ik nu op een keelontsteking af te stevenen.
Beetje jammer...
Het was óf het eten (buiten het resort) óf de waterpijp (eveneens buiten het resort)...quote:Op maandag 10 april 2006 16:18 schreef _Cara_ het volgende:
Ik heb het al vaker gehoord..ik krijg toch wat schrik nu..! Ik ga in september, is er iets om dit te voorkomen denk je? Ligt het aan het eten, of de warmte. of het water? enig idee?
Beterschapquote:Op maandag 10 april 2006 16:39 schreef Mokster het volgende:
[..]
Het was óf het eten (buiten het resort) óf de waterpijp (eveneens buiten het resort)...
Maar verder genoten hoor!!
quote:Op maandag 10 april 2006 09:56 schreef _Cara_ het volgende:
*Zucht....pfft, maandag..
OT
Ik heb een beetje last van de 2 nieuwe gaatjes in mn rechteroor...Maar ik ben er wel reuze blij mee..
![]()
Gecondoleerdquote:Op maandag 10 april 2006 18:05 schreef k_i_m het volgende:
Godverdomme, krijg net een mailtje binnen dat een kennis plotseling is overleden. Ze was pas rond de 40 en laat een man en kleine kinderen achter. Kutleven.
Gewoon een off-day dus, vandaag.quote:Op maandag 10 april 2006 13:27 schreef DuchessX het volgende:
Best wel down. Komt vast omdat ik niet goed geslapen heb
quote:Op maandag 10 april 2006 19:11 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Een erg zeer hoofd en zere nekVerder begint mijn keel ook zeer te doen dus ga zo nog maar even wat honing bij de AH halen
![]()
Dank..lief van jequote:
Die heb ik net voor de jouwe al gezetquote:Op maandag 10 april 2006 19:59 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Dank..lief van jeEn vergeet je weer ot te zijn
![]()
Ja dat had ik wel gezien maar in elke post moet je ook ontopic plaatsen ongeacht of je iets zinnigs te melden hebt of nietquote:Op maandag 10 april 2006 20:07 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Die heb ik net voor de jouwe al gezet![]()
geen gaten..zo lijken het wel kanonsgaten..quote:
Hier hou ik me ook maar aan vastquote:Op maandag 10 april 2006 17:52 schreef Q. het volgende:
Gelukkig is het maar een korte week met een lang weekend.
ohhh wil je een snoepje?quote:Op maandag 10 april 2006 21:04 schreef nixxx het volgende:
auwwwwwwwww..... pijnlijke elleboog.. dat prikken ging niet lekker
mag geen snoepjes van vreemdenquote:
Begin er dan ook niet aan.quote:Op maandag 10 april 2006 22:38 schreef MisterTata het volgende:
Voelt zich een beetje dom en wordt nu al moe van al die man-vrouw spelletjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |