Wij allemaal Jorikjet, wij allemaal...quote:Op maandag 10 april 2006 08:40 schreef Jorikjet het volgende:
hallo. ik ben ziek.
Goed artikel!quote:Op maandag 10 april 2006 19:55 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Wij allemaal Jorikjet, wij allemaal...![]()
Avoiding Gear Acquisition Syndrome
Wat heb je ingeruild, als ik vragen mag?quote:Op maandag 10 april 2006 17:48 schreef Even het volgende:
[..]
Nee ik kende em ook niet maar ik zag em en zei is dat een PRS ?! (ik=verliefd op PRS)![]()
Die verkoper: Nee hij lijkt er wel heel veel op maar deze is goedkoper... Toen pakte ie een echte PRS () van 6000 euro (
) Toen was het zo van deze kost 750 maar omdat ik een oude inleverde werd het 500.. MAAAAAAR ik ben over 1.5 maand jarig en krijg dan geld want ik heb nu nog niet genoeg geld dus hebben ze em apart gehouden
![]()
Mn les paul, die had hele irritante fretbuz die ze niet wegkregen dus mocht ik em inruilenquote:Op maandag 10 april 2006 21:23 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Wat heb je ingeruild, als ik vragen mag?![]()
klopt, hij mist mij altijdquote:Op maandag 10 april 2006 21:49 schreef Jorikjet het volgende:
hij luistert action radio...
quote:Op maandag 10 april 2006 22:04 schreef DuranK het volgende:
Straks een hele tijd bezig geweest met mijn versterker. Ik had em geslooptPer ik bleef met men kabel haken en toen was men input gesloopt. Zat er een onderdeel in die versterker dus moest ik em open breken en ik had eerst niet eens door waar ik em open moest doen. Heb ik dus heel dat ding los geschroefd voor nix
Maar hij doet het weer en dat is het belangrijkste
![]()
Pride & Joy - SRVquote:Op dinsdag 11 april 2006 11:45 schreef Jorikjet het volgende:
weet iemand nog een nummer a la little wing wat leuk, en beetje moeilijk is om te kunnen spelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |