Dan frot je m toch in de line-in (?)quote:Op zondag 9 april 2006 23:52 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik zie net opeens dat de POD 2.0 nog geen USB in/uitgang heeft, dus daar heb ik ook vrij weinig aan. Hmpf.
Hij werkt als een pre-amp he, dan zou dat goed moeten kunnen ja. Problem solvedquote:Op maandag 10 april 2006 00:14 schreef Fixxxer het volgende:
[..]
Dan frot je m toch in de line-in (?)
Jij was toch juist degene die eerst absoluut geen meet wouquote:Op zondag 9 april 2006 22:18 schreef Hammet het volgende:
[..]
Lees even pagina 6 van het vorige topic
Waar sta ik dan??quote:Op zondag 9 april 2006 21:12 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
kheb gelijk de op.txt maar ff aangepast, en ehm Desensitized er aan toegevoegt!
Als je toch voor line-in gaat i.p.v. USB kun je ook een Behringer V-Amp 2 overwegen.quote:Op maandag 10 april 2006 00:23 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Hij werkt als een pre-amp he, dan zou dat goed moeten kunnen ja. Problem solved!
Inderdaad, ik heb m hier ook staan. Geweldig ding voor zn geld!quote:Op maandag 10 april 2006 09:30 schreef Laxe het volgende:
[..]
Als je toch voor line-in gaat i.p.v. USB kun je ook een Behringer V-Amp 2 overwegen.
Bevalt mij al een hele tijd zeer goed![]()
Ja, en nog steeds eigenlijkquote:Op maandag 10 april 2006 00:45 schreef DuranK het volgende:
[..]
Jij was toch juist degene die eerst absoluut geen meet wou?
Nou, beterschap dan!quote:Op maandag 10 april 2006 08:40 schreef Jorikjet het volgende:
hallo. ik ben ziek.
Een kabel is een kabel, hoe hoog de output is die erover heen gaat bepaalt het ding aan het begin vd kabel (gitaar, stompbox, amp).quote:Op maandag 10 april 2006 16:04 schreef Maidenfan het volgende:
Hey,
Vraagje voor de mensen met effectpedaaltjes: mag je een instrumentkabel gebruiken voor de verbinding tussen effect en amp? Ik heb eens gelezen dat de output van zo'n stompbox op line-niveau is en ik zou niet graag een kabel of delaypedaal kapot doen...
Alvast bedankt
hallo. beterschap.quote:Op maandag 10 april 2006 08:40 schreef Jorikjet het volgende:
hallo. ik ben ziek.
Ik weet dat je nooit een gitaarkabel mag gebruiken om een cabinet aan te sturen (veel te hoge stroomsterkte voor zo'n kabel). Nu vroeg ik mij af of dat bij effecten ook 't geval was (natuurlijk niet in de mate van de output van een eindversterker maar toch...quote:Op maandag 10 april 2006 16:10 schreef Fixxxer het volgende:
[..]
Een kabel is een kabel, hoe hoog de output is die erover heen gaat bepaalt het ding aan het begin vd kabel (gitaar, stompbox, amp).
quote:Op zondag 9 april 2006 21:23 schreef -Beer- het volgende:
Ik blijf verdomme tvp-en, posts eens wat minder snel stelletje...!![]()
tvp
Welke kleur krijg je dan?quote:Op maandag 10 april 2006 17:17 schreef Even het volgende:
Mn nieuwe![]()
[afbeelding]
![]()
Alleen krijg ik em in een andere kleur![]()
Nee ik kende em ook niet maar ik zag em en zei is dat een PRS ?! (ik=verliefd op PRS)quote:Op maandag 10 april 2006 17:42 schreef Hammet het volgende:
Aha
Ik ken heel de gitaar niet, een beetje PRS McCarty model. Wel cool
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |