Helemaal mee eens!quote:Op zondag 9 april 2006 20:32 schreef Litpho het volgende:
Prima TT. Het zegt alles wat er gezegd moet worden.
Checkquote:Op zondag 9 april 2006 20:33 schreef Even het volgende:
Haal ff Little Wing uit de OP.. T was een leuk id van me maar t gaat niet lukken geloof ik![]()
Ik ben wel een paar keer op reis geweest met mijn Guitarport. Op zich is het installeren van de client bij anderen niet direct bijzonder netjes, maar de uninstall werkte gelukkig goedquote:Op zondag 9 april 2006 20:41 schreef NiteSpeed het volgende:
Mjah, ik weet nog niet of ik met die POD dan echt zou reizen. Optreden doe ik niet, maar ik speel wel af en toe bij mijn broer thuis.
Jep.quote:Op zondag 9 april 2006 20:45 schreef TeleluvR het volgende:
Je bedoelt in Goedereede neem ik aan?
Drumstel, 3 gitaarversterkers en basversterker zouden daarentegen wonderen moeten doen voor je ruimtegebrekquote:Op zondag 9 april 2006 20:49 schreef Hammet het volgende:
[..]
Jep.
Niet in Delft inderdaad. Om nou een meet te houden op een 4x4m studentenkamertje lijkt me geen geslaagd idee
kheb gelijk de op.txt maar ff aangepast, en ehm Desensitized er aan toegevoegt!quote:
Ok, ik zal er aan denkenquote:Op zondag 9 april 2006 21:23 schreef -Beer- het volgende:
Ik blijf verdomme tvp-en, posts eens wat minder snel stelletje...!![]()
tvp
Komt er een meet dan?quote:Op zondag 9 april 2006 20:49 schreef Hammet het volgende:
[..]
Jep.
Niet in Delft inderdaad. Om nou een meet te houden op een 4x4m studentenkamertje lijkt me geen geslaagd idee
Ah we gaan dus naar de Ahoy met zn allen, wat leuk van Litpoquote:Op zondag 9 april 2006 22:18 schreef Hammet het volgende:
[..]
Lees even pagina 6 van het vorige topic
Is een leuke locatie inderdaad, alhoewel de laatste keer dat ik er was wel een beetje veel trailerpark-lookquote:Op zondag 9 april 2006 22:58 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Als jullie een ruimte zoeken in het midden, in Utrecht is een leuke studio/oefenplek, met bar enzo. Ook leuke optredens, naast negercrap dus ook nog rock en metal. http://www.dbstudio.nl/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |