quote:Op zondag 9 april 2006 21:38 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
In ieder geval niet voor zwarte joep
K heb geen sigaretjes hierquote:
ik heb zin in een moorkop/bossche bolquote:Op zondag 9 april 2006 21:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ja ik allemaal chcolade en slagroom eten
vette film welquote:Op zondag 9 april 2006 21:58 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ga na 00 uur Holigans film kijken
Jij ziet dit als "de straat"quote:Op zondag 9 april 2006 22:00 schreef Boeman het volgende:
[..]
is er meer blauw op straat is het weer nie goed
Ik hoop hetquote:
Ali B vertelde wel de verhalen van de spreekwoordelijke straatquote:Op zondag 9 april 2006 22:03 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Kwam Zanger Bob ook van spreekwoordelijke straat![]()
daar denken ze dan meteen dat je een joint aan het bouwen bentquote:Op zondag 9 april 2006 22:04 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik hoop het
Men in Amerika heb je veel vaste sigaretten merken
Ook allemaal beetje anders.
Maar daar kennen ze geen shag
Ik vind daarom Pulp Fiction ook zo vetquote:Op zondag 9 april 2006 22:07 schreef Boeman het volgende:
[..]
daar denken ze dan meteen dat je een joint aan het maken bent
oh dat is me nog nie eens opgevallenquote:Op zondag 9 april 2006 22:10 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik vind daarom Pulp Fiction ook zo vet
Vencent Vega ( Travolta ) is naar Amsterdam geweest en dan zit hij daar ook met Drum en drum vloeiin de film sigaret te draaien ( gaat hem wel moeilijk af )
Ja als hij metUma Thurman in cafe is en gaat dansen.quote:Op zondag 9 april 2006 22:13 schreef Boeman het volgende:
[..]
oh dat is me nog nie eens opgevallen![]()
Maar PF is ook errgg goed. Maarja, dat is logisch
ojaa nu je het zegt. In dat café met marilyn monroe enzoquote:Op zondag 9 april 2006 22:15 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja als hij metUma Thurman in cafe is en gaat dansen.
Als ze gaan eten zie je hem sigaret draaien met Drum op de tafel ( vloei en shag )
Het draaien doet hij wel lang over
Zie je zo super geconcentreerd naar dat vloeitje kijken
Slaap lekkerquote:Op zondag 9 april 2006 22:27 schreef B_BOY het volgende:
dus ik ga denk maar es gewoon te bed. morgen een nieuwe dag met nieuwe kansen.
Vertelquote:Op zondag 9 april 2006 22:29 schreef Ubeydullah het volgende:
slowchatten op een forum, dat gaat echt kut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |