Looks kinda sweetquote:Op zondag 9 april 2006 20:46 schreef snopprinses het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nikkor AF-D 50MM/1.8 52S 52mm
Liefquote:
Quoten is ook eenkunstquote:
Netjesquote:Op zondag 9 april 2006 20:46 schreef snopprinses het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nikkor AF-D 50MM/1.8 52S 52mm
wel ff wennen vergeleken met de andere, die ik dus gewend ben. Deze is super klein en licht..die andere groot en zwaarquote:
En waar ga je deze voor gebruiken?quote:Op zondag 9 april 2006 20:47 schreef snopprinses het volgende:
[..]
wel ff wennen vergeleken met de andere, die ik dus gewend ben. Deze is super klein en licht..die andere groot en zwaar
Ik ken hetquote:Op zondag 9 april 2006 20:47 schreef snopprinses het volgende:
[..]
wel ff wennen vergeleken met de andere, die ik dus gewend ben. Deze is super klein en licht..die andere groot en zwaar
Die ging je toch voor je concert foto's gebruiken?quote:Op zondag 9 april 2006 20:47 schreef snopprinses het volgende:
[..]
Klinkt best logischquote:Op zondag 9 april 2006 20:48 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Die ging je toch voor je concert foto's gebruiken?
Doegquote:Op zondag 9 april 2006 20:49 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ben effe weg tot dalijk weer
Da's dan weer jammer.quote:
quote:Op zondag 9 april 2006 20:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
En waar ga je deze voor gebruiken?
yea, concert en portret vooralquote:Op zondag 9 april 2006 20:48 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Die ging je toch voor je concert foto's gebruiken?
Te zelf verzekerdquote:
Great Thanksquote:Op zondag 9 april 2006 20:50 schreef snopprinses het volgende:
[..]
[..]
yea, concert en portret vooral
Verdomdquote:
Oeh nicequote:
Hier ook een foto posten he?quote:
Zegquote:
Sorry, maar ik was em opeens kwijtquote:
Ach.quote:Op zondag 9 april 2006 21:08 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Sorry, maar ik was em opeens kwijtWant hij zat in mijn ontvangen bestanden en niet bij de rest van me muziek. Ja dan raak ik iets nog wel es kwijt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |