Spreken jullie geen Yiddisch ofzo?quote:
quote:Op zondag 9 april 2006 18:10 schreef Sai het volgende:
Ik heb het hier (Rivierenbuurt) steeds meer. Van die groepjes samenscholende Joden die in hun onverstaanbare brabbeltaaltje de bankjes bevuilen.. De hele tijd wild gebaren en altijd die blikken als er een mooi Nederlands meisje langs ze loopt. Bah! Op dit moment kan ik er zelfs twee door mijn raam heen horen praten.
"Shalom Aleichem."
"Aleichem shalom!"
"Oy! Gisteren kwam ik buiten de synagoog zo'n schmuck tegen. Nu? Ros ik die putz keihard op zijn schnoz met mijn torah!"
"Chutzpah man! Lekker voor die farkakte schnorrer."
"Mensch, je weet nog die sheyne meydel? Nu? Ik dacht, zij gaat mij keppe geven! Maar zij was helemaal mesjogge en wou dat ik schtupp met haar tuchas had."
"Oy vey man! En ik dacht nog wel dat het echt een chotchke was! Wat een schnook!"
"Ja echt! Dus ik zeg haar, mijn Mishpoche gaat jou doodgassen."
"Ik hoop dat ze haar punim goed kapotplutzen. Ni?"
"Oy! Ik moet weg trouwens. Mazzel tov!"
"Mazzel tov!"
Rot op naar je eigen land echt.. Deel mijn leed en vertel me jullie eigen ervaringen met die walgelijke hangjoden.
.
Wel eens van de joodse staat Israel gehoord?quote:Op zondag 9 april 2006 18:18 schreef boekenworm het volgende:
Joden hebben geen eigen land. Dat is nou juist het probleem...
quote:Op zondag 9 april 2006 21:28 schreef nweenink het volgende:
[..]
Wel eens van de joodse staat Israel gehoord?![]()
Onder wij versta je de personen die door de staat Israël niet erkend worden.quote:Op zondag 9 april 2006 22:13 schreef RPD het volgende:
wij erkennen de staat israel niet...
Eensquote:Op zondag 9 april 2006 22:21 schreef tonks het volgende:
Oja mag ik hier even melden dat ik alle joodse meisjes geil vind.
Kun je even een pheauteau posten? Ik weet namelijk niet waar ik Joodse meisjes aan kan herkennen. Dit is in ieder geval de wederhelft:quote:Op zondag 9 april 2006 22:21 schreef tonks het volgende:
Hey Rifneger heb je die tas nog geschoept ?quote:
das een amishquote:Op zondag 9 april 2006 22:23 schreef Tyler..Durden het volgende:
Die gasten hebben wel een lauwe eigener style.
[afbeelding]
Dan wel blauwzuur eten de dag ervoorquote:Op maandag 10 april 2006 00:30 schreef __Saviour__ het volgende:
Bij ze gaan staan en een dikke scheet laten. Die mensen kunnen slecht tegen gassen.
quote:Op zondag 9 april 2006 22:22 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Kun je even een pheauteau posten? Ik weet namelijk niet waar ik Joodse meisjes aan kan herkennen. Dit is in ieder geval de wederhelft:
[afbeelding]
![]()
Rustig maar, de Betuwelijn is bijna klaar. Dan ben je er zo vanaf.quote:Op zondag 9 april 2006 18:10 schreef Sai het volgende:
Schnip
Enkhuizen, het land van de Jodekoekquote:Op zondag 9 april 2006 18:18 schreef boekenworm het volgende:
Joden hebben geen eigen land. Dat is nou juist het probleem...
houden zo, lekker verder gaan met incest kweken.quote:Op maandag 10 april 2006 03:13 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Enkhuizen, het land van de Jodekoek
Lang leve de deportatielijn Betuwelijn!quote:Op zondag 9 april 2006 18:11 schreef Q. het volgende:
Zet ze op de trein naar het oosten. Dat zal ze leren.
Goed ideequote:Op maandag 10 april 2006 08:52 schreef -Wolf- het volgende:
Zet er een paar Palestijnen naast en ga aan de overkant op een bankje zitten met een zak knabbels en een kratje bier.
Goed planquote:Op maandag 10 april 2006 08:52 schreef -Wolf- het volgende:
Zet er een paar Palestijnen naast en ga aan de overkant op een bankje zitten met een zak knabbels en een kratje bier.
quote:Op maandag 10 april 2006 08:52 schreef -Wolf- het volgende:
Aan een kruis?quote:Op maandag 10 april 2006 14:01 schreef Crazykill het volgende:
Ik dacht dat ik een paar joden zou zien die werden opgehangen![]()
En hebberigquote:Op woensdag 12 april 2006 13:41 schreef -DizzeL- het volgende:
Ik vind joden de meest intelligenten mensen die god ooit geschapen heeft
En ze zijn vaak erg wijs
Joods mannen daarentegen........quote:Op zondag 9 april 2006 22:21 schreef tonks het volgende:
Jodenland bestaat nietquote:Op zondag 9 april 2006 18:10 schreef Sai het volgende:
Ik heb het hier (Rivierenbuurt) steeds meer. Van die groepjes samenscholende Joden die in hun onverstaanbare brabbeltaaltje de bankjes bevuilen.. De hele tijd wild gebaren en altijd die blikken als er een mooi Nederlands meisje langs ze loopt. Bah! Op dit moment kan ik er zelfs twee door mijn raam heen horen praten.
"Shalom Aleichem."
"Aleichem shalom!"
"Oy! Gisteren kwam ik buiten de synagoog zo'n schmuck tegen. Nu? Ros ik die putz keihard op zijn schnoz met mijn torah!"
"Chutzpah man! Lekker voor die farkakte schnorrer."
"Mensch, je weet nog die sheyne meydel? Nu? Ik dacht, zij gaat mij keppe geven! Maar zij was helemaal mesjogge en wou dat ik schtupp met haar tuchas had."
"Oy vey man! En ik dacht nog wel dat het echt een chotchke was! Wat een schnook!"
"Ja echt! Dus ik zeg haar, mijn Mishpoche gaat jou doodgassen."
"Ik hoop dat ze haar punim goed kapotplutzen. Ni?"
"Oy! Ik moet weg trouwens. Mazzel tov!"
"Mazzel tov!"
Rot op naar je eigen land echt.. Deel mijn leed en vertel me jullie eigen ervaringen met die walgelijke hangjoden.
.
Een vaste vriend?quote:Op woensdag 12 april 2006 22:17 schreef Meki het volgende:
oow zeg , dit is discriminerend voor mijn Joodse vriend
ik eis slotje
Dan ben je de 1e mocro die met een jood bevriend kan zijnquote:Op woensdag 12 april 2006 22:19 schreef Meki het volgende:
jah
dan ben jij mij 2 joodse vriendquote:Op woensdag 12 april 2006 22:24 schreef BaajGuardian het volgende:
ik ben zelf joods.
quote:Op woensdag 12 april 2006 22:20 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dan ben je de 1e mocro die met een jood bevriend kan zijn![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |