abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36820299
quote:
Op maandag 10 april 2006 13:29 schreef Slayage het volgende:

[..]

Invalmoslim first class

maandag 10 april 2006 @ 13:29:49 #52
50546 Ippon
Correctief instituut
pi_36820308
quote:
Op maandag 10 april 2006 13:27 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Hij vindt Tikorev een toffe gozert. Dat moet wel genoeg zeggen lijkt me. De rasxenofoob.
Moet jij niet terug naar Turkije? Turkije zal nooit maar dan ook nooit lid worden van de EU. En ik zeg dat niet alleen hoor maar 70% van alle Europeanen.
pi_36820341
quote:
Op maandag 10 april 2006 13:29 schreef Ippon het volgende:

[..]

Moet jij niet terug naar Turkije? Turkije zal nooit maar dan ook nooit lid worden van de EU. En ik zeg dat niet alleen hoor maar 70% van alle Europeanen.
Welke cijfers/onderzoek?
  maandag 10 april 2006 @ 13:30:56 #54
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_36820342
quote:
Op maandag 10 april 2006 13:28 schreef Ippon het volgende:

[..]

Door sharia-fascisten!!! Door Koran-SS'ers!
Vergeet de Muzzelmannen-Junta niet!
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  maandag 10 april 2006 @ 13:31:33 #55
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_36820359
Maareh, mensen, laten we maar weer ontopic gaan.
pi_36820363
quote:

[..]

(Post een smilie met een klein snorretje en een opgestoken hand)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_36820411
quote:
Op maandag 10 april 2006 13:29 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Invalmoslim first class

En nu ontopic
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_36820416
Is het stukje wel helemaal compleet. Ik hoorde ergens ook iets met respect voor de waarden van islam erbij zeggen. Dus het mag dan wel maar wel binnen de grenzen die ze zelf stellen.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_36820561
quote:

[..]

Dorito's. Yiiiihaaaaa
pi_36820597
quote:
Op maandag 10 april 2006 13:29 schreef Slayage het volgende:

[..]

Wie is dat dan?
Ach, je kent het wel. Pubertje met nederlands vlaggetje in icoontje die meent dat de moslims/allochtonen de schuld zijn van alle problemen in de wereld.
pi_36820845
quote:
Op zondag 9 april 2006 19:50 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja, so what?
Point being: Een hele kleine minderheid van de imams in Europa spreekt zich uit voor de democratie. Afgezien van eventuele achterliggende denkbeelden, zoals hier al eerder aangehaald.
Leuk dat deze heren vakantie hebben kunnenvieren in Oostenrijk, maar dit zet echt geen zodfen aan de dijk.

Ik weet dat jij heel graag discriminatie huilt en met de linkse kerk meebrult, en dit is weer typisch zo'n stukje pro islam of mot ik zeggen pro fascistische propaganda.

135 is een te verwaarlozen aantal tov het aantal Imams en Moskeeen in Nederland alleen, laat staan Europa!
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
  maandag 10 april 2006 @ 13:57:55 #62
50546 Ippon
Correctief instituut
pi_36821180
quote:
Op maandag 10 april 2006 13:46 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Point being: Een hele kleine minderheid van de imams in Europa spreekt zich uit voor de democratie. Afgezien van eventuele achterliggende denkbeelden, zoals hier al eerder aangehaald.
Leuk dat deze heren vakantie hebben kunnenvieren in Oostenrijk, maar dit zet echt geen zodfen aan de dijk.

Ik weet dat jij heel graag discriminatie huilt en met de linkse kerk meebrult, en dit is weer typisch zo'n stukje pro islam of mot ik zeggen pro fascistische propaganda.

135 is een te verwaarlozen aantal tov het aantal Imams en Moskeeen in Nederland alleen, laat staan Europa!
Precies, het gros van de imams is verdacht.
  maandag 10 april 2006 @ 14:00:26 #63
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_36821249
quote:

[..]

En hoeveel imams in Europa hebben gepleit voor een sharia? Heb je daar ook een cijfer van?
pi_36822372
Het is mooi dat de imams zich zo duidelijk uitspreken, al roept het wel aanvullende vragen op. Gaat er een soort tweedeling binnen de islam ontstaan? Gematigde, aangepaste Europese islam versus extremistische, Arabische islam? En aangezien onderzoek uitwees dat jongeren zich WEL moslim noemen, maar amper nog naar de moskee gaan: welke van deze twee islam-vormen zal de meeste invloed op moslimjongeren hebben?
  maandag 10 april 2006 @ 14:51:45 #65
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_36822751
quote:

[..]

Ik snap iets niet, waarom moeten alle moslims zich elke keer verantwoorden voor daden van een kleine groep extremisten??? Jij hoeft je toch ook niet elke keer te verantwoorden voor de misdaden die blanke mensen hebben gepleegd.
  maandag 10 april 2006 @ 14:52:57 #66
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_36822805
quote:
Op maandag 10 april 2006 14:40 schreef dVTB het volgende:
Het is mooi dat de imams zich zo duidelijk uitspreken, al roept het wel aanvullende vragen op. Gaat er een soort tweedeling binnen de islam ontstaan? Gematigde, aangepaste Europese islam versus extremistische, Arabische islam?
Die tweedeling is er al heel lang volgens mij. De gematigde stroming is in het verleden alleen erg de kop ingedrukt door de regimes in het midden-oosten, maar vinden hier wel de vrijheid.
quote:
En aangezien onderzoek uitwees dat jongeren zich WEL moslim noemen, maar amper nog naar de moskee gaan: welke van deze twee islam-vormen zal de meeste invloed op moslimjongeren hebben?
Zou daar uberhaupt een verband tussen zijn?
pi_36822816
quote:
Op maandag 10 april 2006 14:40 schreef dVTB het volgende:
Het is mooi dat de imams zich zo duidelijk uitspreken, al roept het wel aanvullende vragen op. Gaat er een soort tweedeling binnen de islam ontstaan? Gematigde, aangepaste Europese islam versus extremistische, Arabische islam?
twijfel je daar aan dan?
pi_36822936
Ja, Triggershot. Ik had/heb namelijk de indruk dat de extremistische islam OOK in Europa overheersend en dominerend is.
pi_36823134
quote:
Op maandag 10 april 2006 14:56 schreef dVTB het volgende:
Ja, Triggershot. Ik had/heb namelijk de indruk dat de extremistische islam OOK in Europa overheersend en dominerend is.
Alleen omdat de gematigde islam niet evenveel aandacht krijgt in de media als de radicalen?
pi_36823328
quote:
Als dit echt zo zou zijn zouden er veeel grotere problemen zijn nu.
Ongeveer, dik afgerond en etnisch gerekent 1 miljoen moslims, zou de meerderheid zo extreem zijn als jij zegt zou het niet bij een hofstadclubje blijven hoor... denk dat het dus iets genuanceerder ligt, daarbij kan je zeggen wat is extreem?of bedoel je radicaal/militant?
X
pi_36823783
quote:
Op maandag 10 april 2006 13:09 schreef Ippon het volgende:

[..]

Welk artikel moet ik lezen? Geen enkel artikel loochenstraft de fasistische methodes die in alle moslimlanden worden toegepast op ongelovigen en afvallige ketters. Weet je nog die tot christen bekeerde moslim in Afghanistan? Nou, die is dus dankzij het daar heersende 'rechtssysteem' zijn leven niet meer zeker. Noem mij 1 moslimland waar je als Westerling je vrij kan bewegen. Waar kan ik in islamistan een kerk stichten en gelovigen bekeren tot het ware geloof? Nergens dus.

Waarom zijn wij christenen toch zo humaan door moslims toe te staan wel hun godshuizen op te richten in Westerse steden? Waarom houdt voor christenen naastenliefde niet op bij de christenen zelf? Dat komt omdat moslims helemaal niet weten wat barmhartigheid is. Het zijn primitieven met rauwe geesten die de hele dag de wraak van hun god vrezen. Vandaar die idioot aandoende hysterische taferelen in het MO over een tekeningetje.

Nee, in plaats van dat moslims hun dankbaarheid tonen voor de vrijheid die hen gegund wordt, slachten ze filmregisseurs af met onwelgevallige meningen.

Wat een hoop onzin.

Verdiep je eens in de geschiedenis van het Christendom, ga eens kijken wat jullie Christenen in Australie deden met aboriginals en hun kinderen, waarom er zoveel negers Christen zijn over de hele wereld, wat zendingswerk inhield naast het verkondigen van het woord van God
Nog niet zo heel lang geleden werden de oorspronkelijke bewoners van onze kolonienen verplicht bekeert tot het Christendom en dat ging niet mbv wat lieve woordjes hoor.
Ik zou me bijna schamen dat je Christen en humaan in een zin durft te noemen.

En betreffende het moslim geloof, dat is meer als die paar rellende figuren die je op tv ziet hoor.
quote:
Ik ben irl nog nooit een moslim tegen gekomen die de Jihad verkondigt, alleen op tv.

Of bedoel je die mensen die in het voetbalstadion "Hamas, Hamas alle Joden aan het gas" roepen?
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_36824247
quote:
Op maandag 10 april 2006 08:24 schreef SCH het volgende:

[..]

Oh nu weer niet. Waarom maken velen zich dan altijd zo druk om uitspraken van imams?
Omdat mensen zich ook druk kunnen maken over foute uitspraken van individuen?
pi_36824333
quote:
Op maandag 10 april 2006 15:22 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

Wat een hoop onzin.

Verdiep je eens in de geschiedenis van het Christendom, ga eens kijken wat jullie Christenen in Australie deden met aboriginals en hun kinderen, waarom er zoveel negers Christen zijn over de hele wereld, wat zendingswerk inhield naast het verkondigen van het woord van God
Nog niet zo heel lang geleden werden de oorspronkelijke bewoners van onze kolonienen verplicht bekeert tot het Christendom en dat ging niet mbv wat lieve woordjes hoor.

En betreffende het moslim geloof, dat is meer als die paar rellende figuren die je op tv ziet hoor.
[..]

Ik ben irl nog nooit een moslim tegen gekomen die de Jihad verkondigt, alleen op tv.

Of bedoel je die mensen die in het voetbalstadion "Hamas, Hamas alle Joden aan het gas" roepen?
Wat een hoop onzin.
  maandag 10 april 2006 @ 16:02:05 #74
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_36825263
quote:
Op maandag 10 april 2006 15:22 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

Wat een hoop onzin.

[..]

Totaal mee eens, gewoon niks aan toe te voegen
pi_36830155
quote:
Op maandag 10 april 2006 14:51 schreef MrSASO het volgende:

[..]

Ik snap iets niet, waarom moeten alle moslims zich elke keer verantwoorden voor daden van een kleine groep extremisten??? Jij hoeft je toch ook niet elke keer te verantwoorden voor de misdaden die blanke mensen hebben gepleegd.
Wat ik niet snap is dat die hele linkse kliek zich blijft excuseren en verontschuldigen voor die paar extreem rechtse blanke (christelijke/katholieke/jehovasgetuige of domweg atheistische) idioten.

Als de RK kerk zich heeft te excuseren voor wandaden gedurende WOII of incest dan heeft de Islam toch zeker iets te verantwoorden tov terrorisme en onderdrukking danwel grove belediging van niet moslims als er ook maar één Imam is die dit goedpraat/aanmoedigt, hoort de rest van de moslimgemeenschap in een goed democratische samenleving zich daar tegen uit te spreken.
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')