Dan moeten ze alleen wel 2 dagen drogenquote:Op zondag 9 april 2006 18:08 schreef Martijn_fijn het volgende:
Met een oude tandenborstel en wat warm water kom je al een aardig eind.
Bij de betere schoenenzaken kun je een spray voor suede kopen dat vuil afstoot. Gaan ze langer mee.quote:Op zondag 9 april 2006 18:18 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Dan moeten ze alleen wel 2 dagen drogen,ik weet niet wat het is met suede,maar als er ook maar 1 druppeltje water opval blijf je dat nog dagen zien
Anti-rain inderdaad. Werkt prima bij mijn seude schoenen.quote:Op zondag 9 april 2006 18:34 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Bij de betere schoenenzaken kun je een spray voor suede kopen dat vuil afstoot. Gaan ze langer mee.
Maar jah, geen echt antwoord op je vraag.
quote:Op zondag 9 april 2006 18:53 schreef De_Loet het volgende:
"young punks spilling beer on my shoes"
quote:Op maandag 10 april 2006 13:35 schreef lady-wrb het volgende:
probeer het eens met plakband
pardon? wat is dit nu weer voor een reaktie?quote:
Mijn excuus,nu je het zo zegt is het geen raar idee.quote:Op maandag 10 april 2006 18:40 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
pardon? wat is dit nu weer voor een reaktie?
ik heb in een lederatelier gewerkt en wij kregen er sommige vlekken uit door er plakband over heen te doen, dit goed aan te drukken en dan er weer af te trekken.
dit is een serieuze tip, daar hoef je niet zo raar over te doen.
maar goed, wat jij wilt.
quote:Op zondag 23 april 2006 05:10 schreef Shiseido het volgende:
Das geen goed advies. Vooral doen bij je kostbare dure suede schoenen. Suede is leer en leer houdt niet zo van water.
Suede kan je het best behandelen met Saphir Omni Daim. Dit is verkrijgbaar bij de schoenenmaker ofzo, in Utrecht bijna overal. Het kost 8,95 en het is een soort vloeistof wat je met het bijgeleverde borsteltje moet uitschrobben. Werkt heel goed, Saphir is het beste merk voor suede.
Ik heb ze met een zacht nat doekje af gedaan,dan worden ze een stuk donkerder van kleur,maar na 1 nachtje drogen zagen ze er weer als nieuw uit.quote:Op zondag 23 april 2006 10:20 schreef lady-wrb het volgende:
maar eh.... topicstarter, hoe is het afgelopen met jouw schoenen? ik ben wel benieuwd of het gelukt is ze schoon te maken en op welke manier je dat gedaan hebt.
Oger verkoopt het volgens mij ook.quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:55 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Bedankt, als het goed is heb ik nu twee zaken gevonden die Saphir verkopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |