MichaelJ is een fp moderator volgens mij.quote:Op maandag 10 april 2006 21:16 schreef PatjeDoN het volgende:
schonedal
die post wel, 166 posts
MichaelJ
die post dus niet enzo
quote:AiN`T No PaRtY LiKe a ALkaHoLiC PaRtY
Hoekhuisquote:
Straatfeest?quote:
quote:
Laten we dat vooral niet doen.quote:Op maandag 10 april 2006 22:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat zou de boel toch stukken overzichtelijker worden als inactieve accounts na een jaar gewoon werden gewist.
Ik reken er ook niet op.quote:
Wat is jouw definitie van actief?quote:Op maandag 10 april 2006 22:34 schreef Vava het volgende:
Nee, hoeveel % van de accounts is nou actief? Geen idee, maar geloof niet dat het er echt veel zijn!
Was daar laatst niet een topic over in FBquote:Op maandag 10 april 2006 22:34 schreef Vava het volgende:
Nee, hoeveel % van de accounts is nou actief? Geen idee, maar geloof niet dat het er echt veel zijn!
Oh, dat weet ik zo wel: dat is altijd zo'n 41 of 42% van het aantal geregistreerde users.quote:Op maandag 10 april 2006 22:48 schreef Zwansen het volgende:
Die ooit eens een keer gepost hebben?
Het nut van deze TVP zie ik even niet? Post dan gewoon je buren..quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:12 schreef Knoekie het volgende:
tvp
Was ik al van planquote:Op dinsdag 11 april 2006 00:13 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Het nut van deze TVP zie ik even niet? Post dan gewoon je buren..
Kijk nog 'es?quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:13 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Het nut van deze TVP zie ik even niet? Post dan gewoon je buren..
Mijn definitie van actief is "in functie", dus gebruik makend van zijn/haar accountquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |