geweldig was dat idd, maar die Olson was ook wel een zeikerd zegquote:Op zondag 16 april 2006 17:39 schreef Positive_Thinking het volgende:
Hopenlijk Vitesse Vanavond snel bij Talpa... en hoop dat ze laten zien hoe Theo de tas van de verzorger weg gooit![]()
Geen penal zo op het blote oogquote:Op zondag 16 april 2006 18:54 schreef Domenica het volgende:
Wat een klote scheids zeg in de 2e helft met zn domme waarschuwingen! Was het trouwens een penalty? kon het niet goed zien.
Wat speelde nec trouwens zielig voor een derby;tijdrekken
Alsof NEC dat zou pikkenquote:Op zondag 16 april 2006 19:33 schreef andre77 het volgende:
Een evt. playoff-wedstrijd tegen NEC is op woensdag 26 april. Dat mag niet van Krikke en dat wordt dan een nederlaag zonder te spelen.
Voorzitter van de supportersvereniging toch?quote:Op zondag 16 april 2006 19:45 schreef Domenica het volgende:
idd, versprak zich een paar keerkwam echt uit zn hart dat verhaal
![]()
Maar ik dacht dus dat het aalbers was
Vond ik ook gewelig! Wel gelachen! Ook toen die met Wisgerhof even stond te praten oidquote:Op zondag 16 april 2006 22:16 schreef Elvislives het volgende:
de actie van knol voor aanvang van de tweede helft (zorgen dat het publiek nec massaal uitfloot toen ze het veld zo laat opkwamen) was ook briljant.
Om maar niet te vergeten dat hij KEIhard de vlag uit de hand van die Erik Dekker lookalike grensrechter schootquote:Op zondag 16 april 2006 23:50 schreef WebForce het volgende:
[..]
Vond ik ook gewelig! Wel gelachen! Ook toen die met Wisgerhof even stond te praten oid
He kut, maargoed als we voor Due gaan?quote:'SC Heerenveen haalt Gonzalo op bij AGOVV'
17/4/2006 10:32
Gonzalo Garcia-Garcia heeft in één jaar bij AGOVV Apeldoorn een transfer naar SC Heerenveen verdiend, zo meldt De Telegraaf. De 22-jarige Uruguayaanse aanvaller stond nog tot medio 2008 onder contract bij AGOVV en tekent in Friesland een meerjarige verbintenis.
In de Gouden Gids Divisie opereerde Gonzalo zowel centraal als op links in de aanval. De voormalige speler van Real Madrid liet met zestien doelpunten in 35 wedstrijden zien makkelijk te scoren. Bovendien was hij goed voor acht assists.
Daar ben ik het dus niet mee eens. Vd Schaaf vecht altijd voor de bal, en soms ook letterljik. Vd Schaaf heeft ook bijna altijd de meeste inzet. Helaas zien weinig mensen dit, mensen die meer geilen op spelers zoals De Mul en Hersi. Altijd van die spelers die proberen te pingelen, maar het bijna nooit lukt. Vooral De Mul heeft bijna nooit rendement uit zijn gepruts.quote:Ik vind VD Schaaf een vd zwakste spelers van Vitesse dit seizoen, een onzekerheid op het middenveld. Datzelfde geld voor Knol,
Huntelaar, Yildirim, Garcia...de toppers van clubs uit de regio zouden eigenlijk voor ons moeten zijn, niet voor Heerenveen.quote:Op maandag 17 april 2006 12:11 schreef DeVinger het volgende:
[..]
He kut, maargoed als we voor Due gaan?
heb net nog gehoord dat Gerets helemaal niét in de picture is...quote:Op maandag 17 april 2006 21:29 schreef Jfa het volgende:
due komt zeker! in 1 van deze tekent eric gerets! helemaal top!
Waar haal je dat vandaan? Toch niet van het forum van vitesse.org hé, want dan zou Makaay volgend seizoen komen afbouwen bij Vitessequote:Op maandag 17 april 2006 21:29 schreef Jfa het volgende:
due komt zeker! in 1 van deze tekent eric gerets! helemaal top!
Yakubuquote:Zoveel buitenlanders hebben we niet.
Belgen vind ik sowieso niet echte buitenlanders, dus dan heb je twee ghanezen en 1 deen.quote:Op maandag 17 april 2006 23:52 schreef Tha_Mars het volgende:
[..]
Yakubu
de Mul
Junker
Benson(?)
Kaya
Swerts
Meersman
Blondelle
Nagoed, Due is altijd leuk (ken de hele speler niet :S)
en om de trainer wordt ook al weken dit en dat gezegd... ik hoorde toch Gullit
En ze staan nog bij de eerste 9quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:42 schreef DeVinger het volgende:
Neem bv Roda, die hadden dit seizoen een keer 11 buitenlanders in de basis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |