stream 9, (straks ook de Suns-Lakers)quote:Op zondag 16 april 2006 19:09 schreef BitetheBullet het volgende:
Welke stream is het deze keer?
GOD DAMN!!!!!!! NBA meets NFL!!!!! Dat wil ik ook!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 16 april 2006 19:19 schreef Zwansen het volgende:
Basketbal is voor mietjes.
http://www.break.com/index/slamball1.html
Hij mag wel wat meer driepunters scoren als de Bulls willen winnen.quote:Op zondag 16 april 2006 19:22 schreef Zwansen het volgende:
Gordon raakte al 10 3-punters achter elkaar.
quote:Op zondag 16 april 2006 19:27 schreef ScienceFriction het volgende:
Oh, Gordon mist.... dag streak...
Ach ja... het is een gave...quote:Op zondag 16 april 2006 19:29 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Tegelijk. Nahja, jij 3 tiende sneller.
Nee. Ik denk ik neem het niet vanwege de kutte tijden van de wedstrijden. Komt er gelijk een leuke om deze tijd. Neem het tijdens de playoffs wel.quote:Op zondag 16 april 2006 19:30 schreef ScienceFriction het volgende:
Heb je trouwens al streamtv?
Ik heb het eigenlijk alleen voor het weekend. De reguliere Lakerswedstrijden zie ik meestal niet (vaak de 10:30 games daar), en ik ga niet om half 5 's morgens b-ball kijkenquote:Op zondag 16 april 2006 19:33 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nee. Ik denk ik neem het niet vanwege de kutte tijden van de wedstrijden. Komt er gelijk een leuke om deze tijd. Neem het tijdens de playoffs wel.
James natuurlijk.quote:Op zondag 16 april 2006 19:53 schreef ScienceFriction het volgende:
Wie zou David Stern het liefst als MVP hebben (vanuit het oogpunt van imago en commercieel oogpunt)?
Zelf denk ik aan Kobe. Kobe vanwege de LA market natuurlijk )na NY de grootste tvmarkt) en het zou zijn rehabilitatieproces bijna compleet maken (goed maken met Phil, scorings title, MVP, playoffs, de 81 punten, de 62 in 3 kwarten, de nike ads).quote:
Heel belabberd... het tegenovergestelde van het eerste kwart. Maar ik heb het idee dat Miami niet echt veel zin heeft in de wedstrijd.quote:Op zondag 16 april 2006 20:18 schreef BitetheBullet het volgende:
Wat speelde Miami slecht in het tweede kwart![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |