"Wie zijn Isabeau en Yvonne?
Isabeau studeert geneeskunde en leest alles wat los en vast zit, Yvonne is werkzaam in de verpleging en leest ook alles wat los en vast zit Samen lezen we heel veel en hebben alle stijlen wel gehad, dus we weten hopelijk een beetje waar we het over hebben. Kunst weet yvonne niet heel veel van en Isa wil er ook nog wel wat meer van weten"
Ik barstte in lachen uit
(en dat met mijn koppijn)
quote:voila
Op vrijdag 07 december 2001 17:38 schreef K3 het volgende:
Waar staat die tekst?
quote:Ach, op de FP is het ook al niet beter! Alleen barst men daar in tranen uit!
Op vrijdag 07 december 2001 17:28 schreef Kimmie het volgende:
Ik zat dit naar aanleiding van een mailtje even te lezen:"Wie zijn Isabeau en Yvonne?
Isabeau studeert geneeskunde en leest alles wat los en vast zit, Yvonne is werkzaam in de verpleging en leest ook alles wat los en vast zit Samen lezen we heel veel en hebben alle stijlen wel gehad, dus we weten hopelijk een beetje waar we het over hebben. Kunst weet yvonne niet heel veel van en Isa wil er ook nog wel wat meer van weten"
![]()
![]()
![]()
Ik barstte in lachen uit
(en dat met mijn koppijn)
quote:tja lachen, huilen tis bijna hetzelfde, ik zou me doodschamen als ik dat zo neergezet had, maar ja wie ben ik...
Op vrijdag 07 december 2001 17:59 schreef Wildanimal het volgende:[..]
Ach, op de FP is het ook al niet beter! Alleen barst men daar in tranen uit!
Isa en ik hebben er zo'n lol in gehad dit te plaatsen en niemand viel het op
Eindelijk, hulde
quote:Ja zo kan je het ook zien, ik heb er een aantal al een tijdje terug gelezen en werd gek van de herhalingen, er zaten wel aardige tussen, hier was ik gewoon nog niet aan toe gekomen niet aan gedacht maar als je je users een beeeeeetje serieus neemt (en jezelf), typ je toch iets beters!
Op vrijdag 07 december 2001 18:23 schreef yvonne het volgende:
Ik vind het heel erg slim dat users een jaar na het plaatsen eindelijk doorhebben wat er staat.Isa en ik hebben er zo'n lol in gehad dit te plaatsen en niemand viel het op
Eindelijk, hulde
quote:Sorry dat we een grapje maakten
Op vrijdag 07 december 2001 18:24 schreef Kimmie het volgende:[..]
Ja zo kan je het ook zien, ik heb er een aantal al een tijdje terug gelezen en werd gek van de herhalingen, er zaten wel aardige tussen, hier was ik gewoon nog niet aan toe gekomen niet aan gedacht maar als je je users een beeeeeetje serieus neemt (en jezelf), typ je toch iets beters!
quote:geen punt ik lachte me suf net, zie eerste post
Op vrijdag 07 december 2001 18:33 schreef yvonne het volgende:[..]
Sorry dat we een grapje maakten
Waarom opende ik dit topic, ik weet het niet precies maar ik denk dat het een gevoel was wat ik me opkwam toen ik de tekst van de moderators las en een gevoel wat ik al eerder had. Namelijk, ik zat met de vraag: wat weten de moderaters eigenlijk van het vakgebied af waarover hier gepost wordt? In mijn opinie niet zo heel erg veel en dat werd door het zgn. grappig bedoelde tekstje alleen maar bevestigd.
Hoe kom ik tot die conclusie: nou heel simpel, lees de posts en topics van de moderators eens door. Ik moet er bij zeggen dat er vast wel een bepaalde (literaire)interesse bij beide dames aanwezig is, alleen weten zij waar zo over praten? Yvonne fietst hier nog wel eens langs en vertelt iets over een boek, maar wat Isabeau hier doet is mij volkomen onduidelijk. Ik zie haar nauwelijks, toevallig staat er op dit moment een topic over liefdesbrieven van haar boven aan in de ranglijst hier en thats it.
Tja, ik ben echt niet op zoek naar een positie als moderator, mocht die gedachte in je opkomen als je mijn post leest, maar een beetje vakmanschap hier op het gebied van kunst is mooi meegenomen lijkt me zo. Dat ontbreekt dus zeer duidelijk.
Ik wil de dames eigenlijk alleen laten nadenken, voor zover ze dat al niet dagelijks doen over hun functie hier bij kunst en literatuur. Ik vind dat ik dat als gebruiker best wel eens mag doen!
quote:
Op zondag 09 december 2001 23:26 schreef Kimmie het volgende:
Zo en nu ff serieus:Waarom opende ik dit topic, ik weet het niet precies maar ik denk dat het een gevoel was wat ik me opkwam toen ik de tekst van de moderators las en een gevoel wat ik al eerder had. Namelijk, ik zat met de vraag: wat weten de moderaters eigenlijk van het vakgebied af waarover hier gepost wordt? In mijn opinie niet zo heel erg veel en dat werd door het zgn. grappig bedoelde tekstje alleen maar bevestigd.
Hoe kom ik tot die conclusie: nou heel simpel, lees de posts en topics van de moderators eens door. Ik moet er bij zeggen dat er vast wel een bepaalde (literaire)interesse bij beide dames aanwezig is, alleen weten zij waar zo over praten? Yvonne fietst hier nog wel eens langs en vertelt iets over een boek, maar wat Isabeau hier doet is mij volkomen onduidelijk. Ik zie haar nauwelijks, toevallig staat er op dit moment een topic over liefdesbrieven van haar boven aan in de ranglijst hier en thats it.
Tja, ik ben echt niet op zoek naar een positie als moderator, mocht die gedachte in je opkomen als je mijn post leest, maar een beetje vakmanschap hier op het gebied van kunst is mooi meegenomen lijkt me zo. Dat ontbreekt dus zeer duidelijk.
Ik wil de dames eigenlijk alleen laten nadenken, voor zover ze dat al niet dagelijks doen over hun functie hier bij kunst en literatuur. Ik vind dat ik dat als gebruiker best wel eens mag doen!
quote:Hey aa je bent vast een erg lieve jongen maar ook een ontzettende kimmie-topic verzieker
Op zondag 09 december 2001 23:27 schreef aa het volgende:[..]
![]()
Hoofdzakelijk zie ik een moderator als iemand die moet ingrijpen in het geval er iets misgaat, of als er vervelende dingen gebeuren etc.
Dat gaat voor het Kunst & Literatuur topic niet zo gauw op. Er gebeuren geen rare dingen.
Ik ben van mening dat de rol van een mod zo klein mogelijk moet zijn.
quote:ik was al aan het typen hoor kimmie
Op zondag 09 december 2001 23:29 schreef Kimmie het volgende:[..]
Hey aa je bent vast een erg lieve jongen maar ook een ontzettende kimmie-topic verzieker
dus ik zou het prettig vinden als je ipv die smilies ook even je mening geeft want ik dit geval bedoel ik het best wel serieus.
quote:Ja je kan idd nadenken over wat een mod eigenlijk moet doen, het is allemaal vrijwillig geloof ik dat snap ik ook wel, maar ik zie bijv. een Isabeau hier nauwelijks. Het is misschien toch ook wel een beetje de taak van een mod. om inpirerend te zijn, iets aan te wakkeren, in topics wat te zeggen. Zo zou je eventueel kwaliteit kunnen waarborgen.
Op zondag 09 december 2001 23:31 schreef aa het volgende:
Ik ben het met je eens dat het handig zou zijn als een moderator verstand heeft van de aan hem/haar toebehorende forumonderdeel, maar ik zie het niet als essentieel.Hoofdzakelijk zie ik een moderator als iemand die moet ingrijpen in het geval er iets misgaat, of als er vervelende dingen gebeuren etc.
Dat gaat voor het Kunst & Literatuur topic niet zo gauw op. Er gebeuren geen rare dingen.
edit: jij zegt er gebeurt hier niets raars, sterker nog er gebeurd hier vrij weinig
Sorry als ik even te snel was net met mijn reactie op jou.
quote:Ik zie een moderator niet enkel als een slotjeszetter, maar ook als iemand die zijn of haar forum levendig en interessant houdt. Iemand die op z'n tijd eens een interessante discussie aanwakkert, actief bezig is op zijn/haar eigen forum. Niet alleen als er onzin wordt gekwekt het topic een schop naar het onzin forum verkopen, maar bijv. het topic proberen de goede kant op te sturen.. en er zijn zo nog wel tal van voorbeelden te bedenken wat een moderator meer kan doen voor zijn/haar forum dan enkel slotjes te zitten of topics te verplaatsen. Sommige fora lopen vanzelf storm, daar hoeft relatief weinig te gebeuren behalve slotjes zetten (Klaagbaak bijv.) en andere fora hebben af en toe even een trap onder de hol nodig.
Op zondag 09 december 2001 23:31 schreef aa het volgende:
Ik ben het met je eens dat het handig zou zijn als een moderator verstand heeft van de aan hem/haar toebehorende forumonderdeel, maar ik zie het niet als essentieel.Hoofdzakelijk zie ik een moderator als iemand die moet ingrijpen in het geval er iets misgaat, of als er vervelende dingen gebeuren etc.
Een goede moderator is veelvuldig in zijn of haar forum te vinden, leest mee, disucssieert mee en zorgt er in de tweede plaats voor dat sommige topics een trap naar een ander forum of een slotje krijgen.
quote:Ok koekepan ik heb dit nu 2 keer gelezen, wat wil je nu precies zeggen. Waar zie je geen problemen, vind je de moderators hier ter zake kundig, goed heb je geen last van ze of reageerde je wat directer op Vorks post?
Op zondag 09 december 2001 23:37 schreef Koekepan het volgende:
Op zich wel waar denk ik. Alleen de moderatie betreft niet zozeer discussieleiding zoals in het debat alswel het puur organisatorisch zetten van slotjes en het wegdirigeren van off-topic gezeur. Daarbij telt persoonlijkheid ook wel een beetje mede en ook in die hoek zie ik geen problemen.
quote:In weze zeg ik ongeveer t zelfde in mijn post als jij in de jouwe.
Op zondag 09 december 2001 23:39 schreef Kimmie het volgende:
Ok koekepan ik heb dit nu 2 keer gelezen, wat wil je nu precies zeggen. Waar zie je geen problemen, vind je de moderators hier ter zake kundig, goed heb je geen last van ze of reageerde je wat directer op Vorks post?
quote:Dat de moderators niet zo nodig ter zake kundig hoeven te zijn. Kon je dat nou echt niet uit mijn woorden opmaken?
Op zondag 09 december 2001 23:39 schreef Kimmie het volgende:
Ok koekepan ik heb dit nu 2 keer gelezen, wat wil je nu precies zeggen.
quote:Ja dat zag ik maar ik reageerde op Koekepan met mijn vraag. Ik vroeg om iets concreter taalgebruik
Op zondag 09 december 2001 23:40 schreef Vork het volgende:[..]
In weze zeg ik ongeveer t zelfde in mijn post als jij in de jouwe.
quote:En zo te zien heb je dat gekregen ook
Op zondag 09 december 2001 23:41 schreef Kimmie het volgende:
Ja dat zag ik maar ik reageerde op Koekepan met mijn vraag. Ik vroeg om iets concreter taalgebruik
quote:Nee Koekepan helaas sorry excuses het was meer een zin uit je eigen wereld ofzo... vergeet mijn post hierboven, ik vraag daarin nogmaals om uitleg.
Op zondag 09 december 2001 23:41 schreef Koekepan het volgende:[..]
Dat de moderators niet zo nodig ter zake kundig hoeven te zijn. Kon je dat nou echt niet uit mijn woorden opmaken?
Ok niet ter zake kundig maar dat betekend dus echt dat je alleen een stompzinnig slotjeszetter bent als mod hier?
Ik ga meer richting inspirator die zijn/haar gezicht hier laat zien.
[Dit bericht is gewijzigd door Kimmie op 09-12-2001 23:44]
Dat Iefje literatuurgek is, is voor mij algemeen bekend, wat Isabeau's betrekking is tot dit forum weet ik niet.
Maar ik zou het raar vinden als een mod zijn kunstverstand/passie hier zou moeten verdedigen.
[Dit bericht is gewijzigd door aa op 09-12-2001 23:45]
quote:Check even de inleidende post van dit topic, daar staat een ietwat knullige verdediging van de moderators zelf.
Op zondag 09 december 2001 23:43 schreef aa het volgende:
Ik had het over het algemeen hoe ik de rol van een mod zie en niet specifiek voor dit forum.
Naar mijn mening moet de levendigheid in de eerste plaats van de users afkomen, maar als die levendigheid ontbreekt, en blijkbaar wordt dit hier zo ervaren, zou het inderdaad goed zijn als een moderator er wat meer passie in brengt.
Wat dat betreft kan ik me wel in jouw mening vinden dat de moderators hier meer kunst/lit-minded zouden moeten zijn.Dat Iefje literatuurgek is, is voor mij algemeen bekend, wat Isabeau's betrekking is tot dit forum weet ik niet.
Maar ik zou het raar vinden als een mod zijn kunstverstand/passie hier zou moeten verdedigen.
Misschien hoeven ze het niet expliciet te doen maar je kan het ook laten blijken door je posts.
quote:Ah, je gaat nu je mening ondersteunen met drogredenaties.
Op zondag 09 december 2001 23:43 schreef Kimmie het volgende:
Ok niet ter zake kundig maar dat betekend dus echt dat je alleen een stompzinnig slotjeszetter bent als mod hier?Ik ga meer richting inspirator die zijn/haar gezicht hier laat zien.
Het verschilt gewoon per forum. Onzin heeft geen inspirator en vakkennis nodig om maar een voorbeeld te geven. Ik weet niet welk forum dat wel nodig heeft want dan moet ik me er meer in verdiepen.
[Dit bericht is gewijzigd door MeneerTim op 09-12-2001 23:47]
quote:Ja dat zag ik net, maar ik heb ook begrepen dat dat ook maar onzin was..
Op zondag 09 december 2001 23:45 schreef Kimmie het volgende:[..]
Check even de inleidende post van dit topic, daar staat een ietwat knullige verdediging van de moderators zelf.
Misschien hoeven ze het niet expliciet te doen maar je kan het ook laten blijken door je posts.
quote:Dat kan ook natuurlijk.
Op zondag 09 december 2001 23:43 schreef Kimmie het volgende:
Nee Koekepan helaas sorry excuses het was meer een zin uit je eigen wereld ofzo...
quote:Dat zou wel beter zijn ja. Zeker met een forum als dit. Eigenlijk heb je wel een beetje gelijk dat het béter zou zijn als de mods meer kennis van zaken hadden. Ik wilde alleen maar zeggen dat ik me er niet aan stoor dat het niet zo is.
Ik ga meer richting inspirator die zijn/haar gezicht hier laat zien.
quote:En daarin sta je niet geheel alleen.
Op zondag 09 december 2001 23:43 schreef aa het volgende:
wat Isabeau's betrekking is tot dit forum weet ik niet.
Het is mij wel duidelijk dat er bij yvonne wel sprake is van affiniteit met literatuur. Isabeau zie ik hier erg weinig. Een modje met wat meer affiniteit met kunst zou geen kwaad kunnen.
[Dit bericht is gewijzigd door k_man op 09-12-2001 23:51]
quote:Nou ja het begrip vakkenis moet je niet opvatten als studie waar het mij omgaat dat de moderators eens nadenken over wat ze zelf over kunst en literatuur te melden hebben, ik vind het nogal wat om een forum kunst en literatuur te noemen zonder dat een moderator bijv. zeld een topic over over kunst.
Op zondag 09 december 2001 23:47 schreef MeneerTim het volgende:[..]
Ah, je gaat nu je mening ondersteunen met drogredenaties.
Het verschilt gewoon per forum. Onzin heeft geen inspirator en vakkennis nodig om maar een voorbeeld te noemen. Ik weet niet welk forum dat wel nodig heeft want dan moet ik me er meer in verdiepen.
quote:Ok volkomen begrepen dus nu
Op zondag 09 december 2001 23:48 schreef Koekepan het volgende:[..]
Dat kan ook natuurlijk.
.
[..]Dat zou wel beter zijn ja. Zeker met een forum als dit. Eigenlijk heb je wel een beetje gelijk dat het béter zou zijn als de mods meer kennis van zaken hadden. Ik wilde alleen maar zeggen dat ik me er niet aan stoor dat het niet zo is.
quote:Hadden ze dat bij het onzin forum moeten plaatsen
Op zondag 09 december 2001 23:47 schreef aa het volgende:[..]
Ja dat zag ik net, maar ik heb ook begrepen dat dat ook maar onzin was..
quote:Daar heb je gelijk in. Twee mods op een forum zou perfect in kennis kunnen worden opgesplitst over de onderwerpen van het forum. Iemand die wat over literatuur te melden heeft en iemand die iets over kunst te melden heeft.
Op zondag 09 december 2001 23:49 schreef Kimmie het volgende:[..]
Nou ja het begrip vakkenis moet je niet opvatten als studie waar het mij omgaat dat de moderators eens nadenken over wat ze zelf over kunst en literatuur te melden hebben, ik vind het nogal wat om een forum kunst en literatuur te noemen zonder dat een moderator bijv. zeld een topic over over kunst.
Maar als er geen users topics over openen is er waarschijnlijk gewoon geen behoefte aan. Anders ga je het kunstmatig op gang houden. (zie het geschiedenis forum voordat politiek aan de onderwerpen werd toegevoegd.)
quote:Zou kunnen ja, dus 2 mods hier is zowiezo overbodig
Op zondag 09 december 2001 23:53 schreef MeneerTim het volgende:[..]
Daar heb je gelijk in. Twee mods op een forum zou perfect in kennis kunnen worden opgesplitst over de onderwerpen van het forum. Iemand die wat over literatuur te melden heeft en iemand die iets over kunst te melden heeft.
Maar als er geen users topics over openen is er waarschijnlijk gewoon geen behoefte aan. Anders ga je het kunstmatig op gang houden. (zie het geschiedenis forum voordat politiek aan de onderwerpen werd toegevoegd.)
quote:Ze zegt toch:
Op zondag 09 december 2001 23:53 schreef Kimmie het volgende:[..]
Hadden ze dat bij het onzin forum moeten plaatsen
quote:Het was dus niet serieus bedoeld..
Op vrijdag 07 december 2001 18:23 schreef yvonne het volgende:
Ik vind het heel erg slim dat users een jaar na het plaatsen eindelijk doorhebben wat er staat.Isa en ik hebben er zo'n lol in gehad dit te plaatsen en niemand viel het op
Eindelijk, hulde
quote:Ja en ik zeg, als je het niet serieus bedoelt, zet het dan ergens anders neer.
Op zondag 09 december 2001 23:55 schreef aa het volgende:[..]
Ze zegt toch:
[..]Het was dus niet serieus bedoeld..
quote:Mijn idee.
Op zondag 09 december 2001 23:53 schreef MeneerTim het volgende:
Daar heb je gelijk in. Twee mods op een forum zou perfect in kennis kunnen worden opgesplitst over de onderwerpen van het forum. Iemand die wat over literatuur te melden heeft en iemand die iets over kunst te melden heeft.
quote:Er zijn best users
quote:ok.
Op zondag 09 december 2001 23:55 schreef Kimmie het volgende:[..]
Ja en ik zeg, als je het niet serieus bedoelt, zet het dan ergens anders neer.
quote:Dat bedoel ik dus, ik mis echt hun toegevoegde waarde (is betere term dan vakkennis).
Op zondag 09 december 2001 23:57 schreef k_man het volgende:[..]
Mijn idee.
[..]Er zijn best users
die topics over kunst openen. Maar daarin zie ik zelden de modjes verschijnen.
quote:Dit topic slaat de spijker op zijn kop!
Op zondag 09 december 2001 23:26 schreef Kimmie het volgende:
ik zat met de vraag: wat weten de moderaters eigenlijk van het vakgebied af waarover hier gepost wordt? In mijn opinie niet zo heel erg veel.
Ik vraag me bijvoorbeeld al tijden af waarom Verbal in godsnaam tv/films modereert ? .
"Hij werkt op de postkamer bij John de mol en is dus een expert op dit gebied" moet danny gedacht hebben toen hij deze Lambik in huis haalde. Verbal zelf is waarschijnlijk nooit verder gekomen dan de zwart-wit verfilming van kuifje in trollenland en het doorbladeren van de Veronica-gids.
[Dit bericht is gewijzigd door Hummer_ op 10-12-2001 01:41]
bij onze gezamenlijke "aanstelling" als moderator hebben Vonne en ik dit forum een beetje begeleid en zijn er momenteel dan ook best trots op dat het uitstekend loopt zonder onze inbreng. Waar we ons momenteel met name mee bezig houden ligt meer op het gebied van een oogje in het zeil houden en een beetje sturend werken. Ik spreek voor mezelf als ik zeg geen behoefte te hebben om als een juf voor een kleuterklasje op te treden en topicjes te openen om maar een gesprek op gang te brengen. Ik geloof heilig in het kunnen van de users zelf. Ik heb nooit gepretendeert enige kennis van zaken te hebben en doe dat hier dus ook niet. Als je een literair/kunst deskundige wilt zien of spreken, dan ben ik er van overtuigd dat er nog vele inhoudsdeskundigen onder de users te vinden zijn (en is iedereen niet een beetje deskundig op het gebied van kunst en literatuur? mijns inziens gaat het om één ding: is het mooi/leuk/interessant voor mij?) Ik ben dan wel niet zo bekend voor de 'nieuwere' users, maar verdwenen ben ik toch echt nog niet
Eén ding wil ik nog even kwijt en je schrijven heeft me daarover aan het denken gezet: ik mis ons Boek van de Maand hoekje en denk dat ik me daar maar weer eens mee bezig ga houden.
Laatste dingetje wat ik kwijt wil: ik weet erg weinig van kunst af, maar ter verdediging voer ik aan dat dat kopje kunst er ineens werd bijgevoegd nadat ik heel blij literatuur-modje was geworden. Ik zou iets kunnen schrijven over het Museum of Modern Art in New York of al die leuke Smithsonian musea in Washington DC waar ik net geweest ben of over het nieuwe Gemeente-Kunstwerk (beeldje van winkelende moeder met kind, jaja) in ons dorp
quote:Ik zei al eerder neem kennis van zaken wat ruim, wat me bij Verbal opvalt is dat hij WEL aanwezig is en interesse in het vakgebied laat blijken. Verder wil ik me eigenlijk alleen concentreren op dit forum.
Op maandag 10 december 2001 01:13 schreef Hummer_ het volgende:[..]
Dit topic slaat de spijker op zijn kop!
Ik vraag me bijvoorbeeld al tijden af waarom Verbal in godsnaam tv/films modereert ? .
"Hij werkt op de postkamer bij John de mol en is dus een expert op dit gebied" moet danny gedacht hebben toen hij deze Lambik in huis haalde. Verbal zelf is waarschijnlijk nooit verder gekomen dan de zwart-wit verfilming van kuifje in trollenland en het doorbladeren van de Veronica-gids.
quote:Wat versta je onder uitstekend, geen rellen, geen lastige users?
Op maandag 10 december 2001 01:30 schreef Isabeau het volgende:
Kimmie,bij onze gezamenlijke "aanstelling" als moderator hebben Vonne en ik dit forum een beetje begeleid en zijn er momenteel dan ook best trots op dat het uitstekend loopt zonder onze inbreng.
Ik vind het niet zo uitstekend qua inhoud.
quote:Beetje gechargeerd he dat kleuterklasje,juf kunnen we allemaal spelen
Waar we ons momenteel met name mee bezig houden ligt meer op het gebied van een oogje in het zeil houden en een beetje sturend werken. Ik spreek voor mezelf als ik zeg geen behoefte te hebben om als een juf voor een kleuterklasje op te treden en topicjes te openen om maar een gesprek op gang te brengen. Ik geloof heilig in het kunnen van de users zelf.
quote:Ik sprak laatst echt iemand die geen idee had dat jij hier ook 'leeft', dus onbekend he.
Ik heb nooit gepretendeert enige kennis van zaken te hebben en doe dat hier dus ook niet. Als je een literair/kunst deskundige wilt zien of spreken, dan ben ik er van overtuigd dat er nog vele inhoudsdeskundigen onder de users te vinden zijn (en is iedereen niet een beetje deskundig op het gebied van kunst en literatuur? mijns inziens gaat het om één ding: is het mooi/leuk/interessant voor mij?) Ik ben dan wel niet zo bekend voor de 'nieuwere' users, maar verdwenen ben ik toch echt nog niet
quote:tja moet je eens doen
Eén ding wil ik nog even kwijt en je schrijven heeft me daarover aan het denken gezet: ik mis ons Boek van de Maand hoekje en denk dat ik me daar maar weer eens mee bezig ga houden.Laatste dingetje wat ik kwijt wil: ik weet erg weinig van kunst af, maar ter verdediging
voer ik aan dat dat kopje kunst er ineens werd bijgevoegd nadat ik heel blij literatuur-modje was geworden. Ik zou iets kunnen schrijven over het Museum of Modern Art in New York of al die leuke Smithsonian musea in Washington DC waar ik net geweest ben of over het nieuwe Gemeente-Kunstwerk (beeldje van winkelende moeder met kind, jaja) in ons dorp
Wat doen 2 literatuur-mods dan hier? Kunst er opeens aan toe gevoegd oftewel daar ben ik niet voor verantwoordelijk?
Ik hoopte met dit topic zodat je als mod eens over jezelf hier zou nakunnen denken. Opvallend is dat je best wel 1 riching opdenkt, ik zie 1 van jullie hier dus echt als overbodig.
quote:Tut tut,poe poe!
Op maandag 10 december 2001 07:22 schreef Kimmie het volgende:[..]
Ik zei al eerder neem kennis van zaken wat ruim, wat me bij Verbal opvalt is dat hij WEL aanwezig is en interesse in het vakgebied laat blijken. Verder wil ik me eigenlijk alleen concentreren op dit forum.
[Dit bericht is gewijzigd door Hummer_ op 10-12-2001 13:44]
quote:Typisch dat je het opvat alsof een bekakt studentje met grote smoel dit gezegd heeft, maar ik wens je meer succes dan ik heb gehad, oogklepjes zijn moeilijk af te doen, blijkt
Op maandag 10 december 2001 13:38 schreef Hummer_ het volgende:[..]
Tut tut,poe poe!
![]()
Ik open wel even een eigen "dispuut". (heb het niet zo op bekakte studentjes met een te grote smoel vandaar.) doei!
Grappig, ik vond het juist leuk het erbij te hebben om bijdragen te lezen van mensen die me dingen kunnen verduidelijken, ook al reageer ik niet, wil dat niet zeggen dat ik het niet lees.
Verder is deze discussie meer een punt voor GC,
moet een mod verstand hebben van het forum waar hij/zij mod van is
Moet knorretje idd ALLES van Sex afweten?
Is Slakkie een wondermens die alles van D&S afweet?
En waarom zou Isa wegmoeten?
Alleen omdat ze naast FOK! ook een studie heeft?
Soms is onze input niet nodig, als een forum lekker loopt laat je het aan de users over.
Dat ik vannacht topics omhoog schopte was idd een zeer flauwe actie.
mensen hebben ook weleens geklaagd bijv. over Onzin, dat het niet meer is wat het geweest is,
het advies wat we toen gaven, geldt ook hier
users kunnen hetzelf leuk maken,
doe er dan ook wat mee!!
quote:ja maar dat is het ook niet meer
Op maandag 10 december 2001 15:39 schreef yvonne het volgende:
mensen hebben ook weleens geklaagd bijv. over Onzin, dat het niet meer is wat het geweest is,
quote:Dan moet je mijn posts hierboven nog eens lezen.
Ik heb werkelijk geen idee wat je nu wilt met dit topic.
Mogen wij geen modjes zijn van Kunst omdat we er weinig vanaf weten
Maar ach misschien wilde ik iemand wakker schudden, kweenie ik moest het gewoon uiten omdat ik het zo vind en het zonde vind dat dit niet beter/interessanter geleid wordt, sorry ik val in herhaling en gebruik een verkeerde term. (nee jullie zijn geen leidsters...)
quote:Laat ik het zo stellen dat ik dat wel op prijs zou stellen ja. Over de rest heb ik geen klagen.
moet een mod verstand hebben van het forum waar hij/zij mod van is
Moet knorretje idd ALLES van Sex afweten?
quote:skuzee, heb ik niet gezegd, eerder omdat ze meestal in geen velden of wegen te bekennen is.
En waarom zou Isa wegmoeten?
Alleen omdat ze naast FOK! ook een studie heeft?
quote:We hebben andere mening over 'lekker lopen'.
Soms is onze input niet nodig, als een forum lekker loopt laat je het aan de users over.
quote:ach
Dat ik vannacht topics omhoog schopte was idd een zeer flauwe actie.
quote:Snap dat wel maar vind dat gewoon verdomd makkelijk.
het advies wat we toen gaven, geldt ook hier
users kunnen hetzelf leuk maken,
doe er dan ook wat mee!!
so be it
Denk je dat het nuttig is als ik hele stukken van Google copy and paste?
Ik meen het als ik zeg dat ik je reactie erg jammer vind,
ik lees/las je stukken over kunst erg graag.
Ik geloof echt heel sterk in de input van users.
Ik stel ze ook zeer op prijs, sorry, maar in dat soort topics ben ik meer een lezer dan een reageerder.
quote:vind ik ook liggen aan welk forum, de fora van Algemeen, Mind Body Soul en Hobbies (op Sport na) zijn zo algemeen dat je geen bepaalde kennis nodig hebt om die te modereren. De overige fora, Media en Wetenschap kan ik me best voorstellen dat enige affiniteit met het onderwerp gewenst is.
Op maandag 10 december 2001 15:50 schreef Kimmie het volgende:
moet een mod verstand hebben van het forum waar hij/zij mod van isMoet knorretje idd ALLES van Sex afweten?
Laat ik het zo stellen dat ik dat wel op prijs zou stellen ja. Over de rest heb ik geen klagen.
Maar goed het is natuurlijk je goed recht om te twijfelen aan de input van een modje.
quote:Je trekt het nu erg in het extreme, niemand weet alles van een onderwerp af en wondermensen zijn te dun gezaaid om dat als eis te hanteren. Het zou echter wel fijn zijn als de modjes van een forum duidelijk affiniteit met het onderwerp hebben.
moet een mod verstand hebben van het forum waar hij/zij mod van isMoet knorretje idd ALLES van Sex afweten?
Omdat die affiniteit voor wat betreft kunst bij beide modjes lijkt te ontbreken vind ik het niet gek dat daar wat van gezegd wordt. Het argument dat het een onderdeel is wat er later is bijgekomen, vind ik niet erg sterk. Als Isabeau bovendien nauwelijks aanwezig is (ook al is dat om een goede reden), mag er best getwijfeld worden aan haar toegevoegde waarde als modje.
quote:Vote for kimmie as mod...
Op zondag 09 december 2001 23:34 schreef Kimmie het volgende:[..]
Ja je kan idd nadenken over wat een mod eigenlijk moet doen, het is allemaal vrijwillig geloof ik dat snap ik ook wel, maar ik zie bijv. een Isabeau hier nauwelijks. Het is misschien toch ook wel een beetje de taak van een mod. om inpirerend te zijn, iets aan te wakkeren, in topics wat te zeggen. Zo zou je eventueel kwaliteit kunnen waarborgen.
edit: jij zegt er gebeurt hier niets raars, sterker nog er gebeurd hier vrij weinig
Sorry als ik even te snel was net met mijn reactie op jou.
yeah right...
quote:Gekke kwoot en reactie maar ik had al gezegd dat dat mijn interesse niet zo heeft en dat dat de bedoeling niet was, staat ergens voorin dit topic geloof ik.
Op maandag 10 december 2001 16:48 schreef Aneurism het volgende:[..]
Vote for kimmie as mod...
![]()
yeah right...
Ik vroeg me gewoon oprecht af wat die modjes hier allemaal (niet) doen enzo.
quote:Wat ik niet doe is idd over kunst posten,
Op maandag 10 december 2001 16:51 schreef Kimmie het volgende:[..]
Gekke kwoot en reactie maar ik had al gezegd dat dat mijn interesse niet zo heeft en dat dat de bedoeling niet was, staat ergens voorin dit topic geloof ik.
Ik vroeg me gewoon oprecht af wat die modjes hier allemaal (niet) doen enzo.
Als ik al iets over kunst open is er te weinig respons,
ik ga even kijken hoeveel mensen er nu op kunsttopics reageren.
Dit is alleen om aan te geven dat er niet zoveel mensen in Kunst ( op dit moment dan)
geintereseerd zijn, jammer, gelukkig komen er iedere dag users bij, wie weet gaat het weer lopen.
quote:
Op maandag 10 december 2001 16:59 schreef yvonne het volgende:
Kimmie, kijk hier eens naar?
http://forum.fok.nl/search.php?action=results
Zo dan.
quote:Ik snap het ook niet, realiseer je wel dat er op een gegeven moment ook best wat verloren is gegaan. Daarnaast wil niet zoveel topics op dit moment niet zeggen dat mensen niet zouden reageren als er wel leuk lopende discussies of topics zouden zijn hier, het 1 kan het ander aan wakkeren. Daar geloof ik in!
Op maandag 10 december 2001 17:06 schreef k_man het volgende:[..]
Een verwijzing naar de zoekfunctie? Waarop wordt Kimmie (of wie dan ook) geacht te zoeken?
Maar Yvonne doe verder geen moeite met zoeken ofzo, ik miste gewoon een duidelijk mod-gezicht hier over kunst en tja ik snap ook wel dat een verandering nooit zo prettig is en zelf reflectie niet iedereen past. Jee waar heb ik het nu over...
quote:Ja en? Topics van mij gaan we die bespreken, de kwaliteit van het geheel
Op maandag 10 december 2001 17:08 schreef yvonne het volgende:
naar 'kimmie' leverde 12 resultaten op. Resultaten 1 - 12.
LIT Moderators1 2 Kimmie 58 10-12-01 17:06
LIT Pleur maar vol met mooie dingen 1 2 3 Kimmie 130 09-12-01 21:52
LIT Hey jongens, komt er nou niemand buiten.... Kimmie 41 03-12-01 15:33
LIT Rotterdam Kimmie 31 29-11-01 08:49
LIT Verliefd: Rineke Dijkstra Kimmie 18 23-11-01 18:01
LIT Kijk dit is nou leuke kunst! Kimmie 6 22-11-01 12:28
LIT Kunst in huis? Kimmie 38 19-10-01 11:52
LIT Zo... Kimmie 14 16-10-01 18:05
LIT Draadjes kunst.... Kimmie 9 06-09-01 19:09
LIT Kunst aankondigingen Kimmie 8 20-06-01 22:25
LIT De componerende camera Kimmie 5 10-06-01 18:18
LIT tentoonstelling rob scholte Kimmie 4 01-03-00 23:52
©1998-2001 FOK!
powered by topix v1.3.0c - android dynamic sites
0,2539 sec.Zo dan.
Maar goed, Hummer_ heeft al een centraal topic geopend in FB.
quote:Ik wilde aantonen, dat hoeveel topics over Kunst je ook opent, er gewoon op dit moment te weinig belangstelling is.
Op maandag 10 december 2001 17:13 schreef Kimmie het volgende:[..]
Ja en? Topics van mij gaan we die bespreken, de kwaliteit van het geheel
, er is een leuke draad verloren gegaan, jammer maar helaas. (meerdere geloof ik)
quote:Jij wel Yvon, jij wel!
Op maandag 10 december 2001 17:16 schreef yvonne het volgende:
Jammer dat je niet inhoudelijk op m'n posts reageerd, als je leest zie je dat ik zeer aan zelfreflectie doe.Maar goed, Hummer_ heeft al een centraal topic geopend in FB.
Ik ga even eten,
later.
quote:Als ik kijk naar het aantal reacties doen de 'niet-literatuur-topics' het hier helemaal zo gek niet.
Op maandag 10 december 2001 17:17 schreef yvonne het volgende:
Ik wilde aantonen, dat hoeveel topics over Kunst je ook opent, er gewoon op dit moment te weinig belangstelling is.
Maar ik geloof dat dat niet de issue was.
quote:Dat bedoel ik eigenlijk ook, das het punt nou ff niet echt.
Op maandag 10 december 2001 17:29 schreef k_man het volgende:[..]
Als ik kijk naar het aantal reacties doen de 'niet-literatuur-topics' het hier helemaal zo gek niet.
Maar ik geloof dat dat niet de issue was.
quote:Ik ben niet nauwelijks aanwezig, verdorie. Ik ben dagelijks aanwezig, is dat tegenwoordig ook al nauwelijks? Dat ik een zware opleiding volg, doet niet ter zake. Dat argument zal je me dan ook nooit zien aanvoeren. Verder ontbreekt het me helemaal niet aan affiniteit met kunst, ik weet er alleen erg weinig van en heb nooit anders beweerd. Het is altijd prettig om nieuwe users met frisse ideeën te zien die een nieuw perspectief op zaken kunnen werpen, maar ik kan me niet zo goed vinden in de hier gevoerde discussie.
Op maandag 10 december 2001 16:42 schreef k_man het volgende:(...)
Omdat die affiniteit voor wat betreft kunst bij beide modjes lijkt te ontbreken vind ik het niet gek dat daar wat van gezegd wordt. Het argument dat het een onderdeel is wat er later is bijgekomen, vind ik niet erg sterk. Als Isabeau bovendien nauwelijks aanwezig is (ook al is dat om een goede reden), mag er best getwijfeld worden aan haar toegevoegde waarde als modje.
Geef me wat concretere voorbeelden wat jij/jullie (wie zich maar voelt aangesproken) zou(den) willen zien in dit forum. Nogmaals: ik ben geen kenner op het gebied van kunst of literatuur, maar ik ben absoluut in beide gebieden geïnteresseerd. Ik sta open voor suggesties.
quote:Edit: in de warrig heid helemaal verkeerd gelezen, je zei zelf al dat je je studie niet opvoert als excuus niet doen dat boeit niet wilde ik zeggen.
Op maandag 10 december 2001 18:04 schreef Isabeau het volgende:[..]
Ik ben niet nauwelijks aanwezig, verdorie. Ik ben dagelijks aanwezig, is dat tegenwoordig ook al nauwelijks? Dat ik een zware opleiding volg, doet niet ter zake. Dat argument zal je me dan ook nooit zien aanvoeren. Verder ontbreekt het me helemaal niet aan affiniteit met kunst, ik weet er alleen erg weinig van en heb nooit anders beweerd. Het is altijd prettig om nieuwe users met frisse ideeën te zien die een nieuw perspectief op zaken kunnen werpen, maar ik kan me niet zo goed vinden in de hier gevoerde discussie.
Geef me wat concretere voorbeelden wat jij/jullie (wie zich maar voelt aangesproken) zou(den) willen zien in dit forum. Nogmaals: ik ben geen kenner op het gebied van kunst of literatuur, maar ik ben absoluut in beide gebieden geïnteresseerd. Ik sta open voor suggesties.
Je interesse blijkt gewoon niet genoeg (in mijn opinie) om dit forum een beetje leuk te houden.
Je geeft het zelf aan je weet er zelf niet veel van. Dus wat voeg je toe?
[Dit bericht is gewijzigd door Kimmie op 10-12-2001 18:16]
quote:
Op maandag 10 december 2001 17:11 schreef Kimmie het volgende:
en zelf reflectie niet iedereen past.
Kijk daar moest IK nu om lachen ondanks mijn koppijn
quote:Stiekem een dubbele persoonlijkheid dames?
Ik hoop dat de meeste vragen beantwoord zijn,
veel plezier
Isa en yvonne
Owja Kimmie, ik werk bij een ISP, loopt te kutten met verschillende OS'sen, was goed in de Beta vakken en ik heb fysiotherapie en Informatica/Communicatie gestudeerd. Beantwoord dat je vraag?
quote:Nou ja zeg, om dit topic meteen aan te grijpen om je eigen ijdelheid op te botvieren vind ik een beetje schaamteloos...
Op maandag 10 december 2001 19:42 schreef slakkie het volgende:
Owja Kimmie, ik werk bij een ISP, loopt te kutten met verschillende OS'sen, was goed in de Beta vakken en ik heb fysiotherapie en Informatica/Communicatie gestudeerd. Beantwoord dat je vraag?
[Dit bericht is gewijzigd door Koekepan op 10-12-2001 19:59]
quote:Moet ik hieruit opmaken dat jij denkt dat de modjes nodig zijn om jouw topics interessant te maken
Op maandag 10 december 2001 17:29 schreef Kimmie het volgende:
En ook al wordt er niet zozeer op mijn topics gereageerd dan vind ik als nog dat modjes hun gezichtjes mogen laten zien, eventueel om er wel wat van te maken, en idd het begint enigszins te leven.
[Dit bericht is gewijzigd door Jernau.Morat.Gurgeh op 10-12-2001 20:00]
quote:ja hoor, voor mij wel
Op maandag 10 december 2001 19:42 schreef slakkie het volgende:
Owja Kimmie, ik ben een nerd. Beantwoord dat je vraag?
quote:blij dat je OOK lachen kan!
Op maandag 10 december 2001 19:30 schreef Beatrice het volgende:[..]
Kijk daar moest IK nu om lachen ondanks mijn koppijn
quote:Sorry zal het niet meer doen.
Op maandag 10 december 2001 19:48 schreef Koekepan het volgende:[..]
Nou ja zeg, om dit topic meteen aan te grijpen om je eigen ijdelheid op te botvieren vind ik een beetje schaamteloos...
quote:Slak, ik weet niet of je serieus bent maar in principe gaat dit topic niet over jou dus voel je ajb niet aangesproken Yvonnen kwam met de voorbeelden waar jij bij zat mijn intentie was om het gewoon hier te houden en het niet te veralgemeniseren.
Op maandag 10 december 2001 19:42 schreef slakkie het volgende:[..]
Stiekem een dubbele persoonlijkheid dames?
trouwens die studie maakt je echt niet interessanter
quote:Dat weet ik, alleen ik wilde ff reageren.
Op maandag 10 december 2001 20:02 schreef Kimmie het volgende:[..]
Slak, ik weet niet of je serieus bent maar in principe gaat dit topic niet over jou dus voel je ajb niet aangesproken Yvonnen kwam met de voorbeelden waar jij bij zat mijn intentie was om het gewoon hier te houden en het niet te veralgemeniseren.
quote:neuh niet echt, maar ik was van plan om de discussie te beeindigen, laat alles lekker bij hetzelfde denk vooral niet verder na dan tot aan de dag voordat ik dit topic opende en we leven nog lang en gelukkig...
Op maandag 10 december 2001 19:57 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:[..]
Moet ik hieruit opmaken dat jij denkt dat de modjes nodig zijn om jouw topics interessant te maken
quote:Nee, maar ik weet wel waar ik het over heb, en uit jou woorden opmakend wil je dat graag horen. Ergo, het maakt mijn mod zijn dan wel boeiender.
Op maandag 10 december 2001 20:02 schreef Kimmie het volgende:
Trouwens die studie maakt je echt niet interessanter
Anywayz, ik snap de commotie niet (ook omdat ik hier normaliter niet kom).
quote:ga dan nu weg
Op maandag 10 december 2001 20:04 schreef slakkie het volgende:[..]
Nee, maar ik weet wel waar ik het over heb, en uit jou woorden opmakend wil je dat graag horen. Ergo, het maakt mijn mod zijn dan wel boeiender.
Anywayz, ik snap de commotie niet (ook omdat ik hier normaliter niet kom).
of ben je zoiemand die altijd gaat kijken bij een ongeluk?
quote:Nee, ik zie een discussie in FB en zie daarin in link naar dit topic. Ik reageer in FB en ik reageer hier.
Op maandag 10 december 2001 20:05 schreef Kimmie het volgende:[..]
ga dan nu weg
of ben je zoiemand die altijd gaat kijken bij een ongeluk?
quote:Je voegt niets toe inhoudelijk gezien dan wil een lolletje ok heb je krijg je en mag je houden.
Op maandag 10 december 2001 20:10 schreef slakkie het volgende:[..]
Nee, ik zie een discussie in FB en zie daarin in link naar dit topic. Ik reageer in FB en ik reageer hier.
quote:Hey jou had ik hier nog niet gezien.
Op maandag 10 december 2001 20:20 schreef RaisinGirl het volgende:
Eigenlijk is het toch al mooi genoeg dat er mensen zijn die zich vrijwillig opwerpen om de boel hier te 'moderaten'. Naar mijn mening gebeurt dat op een goede manier en alles wat daarbij komt, namelijk leuke posts en het openen van interessante topics is toegevoegde waarde dwz mooi meegenomen maar niet noodzakelijk of vereist.
Ik weet niet of je de moeite hebt genomen om het geheel door te lezen maar dat punt van vrijwilligheid heb ik ook al eens genoemd, dat snap ik wel maar betekent dat dat direct dat geen kwaliteit moet leveren.
Ik zie de functie van een mod. denk ik anders en ben iets meer begaan met de ondergesneeuwde kunsten.
quote:Sorry, jij vraagt of een mod wat moet weten van zijn forum en ik geef daar antwoord op, kijkend naar mijn eigen situatie. Maar ok, nu heb ik mijn lol wel.
Op maandag 10 december 2001 20:12 schreef Kimmie het volgende:[..]
Je voegt niets toe inhoudelijk gezien dan wil een lolletje ok heb je krijg je en mag je houden.
quote:Ik snap het wel Fokje, dankje voor de tenminste inhoudelijke en niet direct ik ben op mijn lange tenen getrapt reactie.
Op maandag 10 december 2001 20:33 schreef fokje het volgende:
Als ik jouw goed begrijp Kimmie, wil jij graag dat de kwaliteit beter wordt met name mbt het kunst-gedeelte in dit forum. Dat snap ik wel, maar ik begrijp niet hoe jij denkt dat de modereter kwaliteitverhogend zou kunnen werken. Dat wordt mijns inziens altijd nog bepaald door de users. Wat ik dan voorspel is dat de kwantiteit eventueel omhoog gaat, is dat iets waar je op zit te wachten? Het kan interessant zijn, maar ik verwacht dat je dan meerdere slecht lopende topics krijgt die kwalitatief nou eenmaal niet zo hoogstaand is. Ik kan ook een willekeurig plaatje neerpleuren en er iets over vertellen, maar ik verwacht niet echt veel of interessante reacties. Kunst leent zich er over het algemeen minder voor om erover te praten, omdat het zoveel directer is dan bijv. literatuur. Zo ook hier. Het zei zo; ik denk niet dat een moderater daar echt wat aan kan doen.
Ik weet ook niet precies wat ik er mee wilde misschien is het kwaliteit misschien een gil naar de mods om te vragen of ze nog leven misschien om aan te geven dat ik die eerste kwoot uit post 1 echt te lomp voor woorden vond.
Ach zo heel belangrijk is dit niet maar ik vind de vluchtige commotie wel grappig, mensen voelen zich aangevalen, oe mijn positie wordt ter discussie gesteld mensen lezen half (comme moi parfois) uhm mensen gaan zinvol meedenken en mensen laten alles lekker zoals het is.
C'est la vie ik weet het maar mijn idee nu is als het maar gehoord is, en dat is het.
moderator SLOTJE!
quote:nee wacht ff... ik denk nog na over kwaliteitsverhogende impulsen.... vind het wel interessant namelijk.
Op maandag 10 december 2001 20:41 schreef Kimmie het volgende:
moderator SLOTJE!
quote:Hmmm, ik ook. Want wat maakt nu een interessant 'kunsttopic'?
Op maandag 10 december 2001 20:45 schreef fokje het volgende:[..]
nee wacht ff... ik denk nog na over kwaliteitsverhogende impulsen.... vind het wel interessant namelijk.
quote:sterker nog het zijn broedende vrouwen
Op maandag 10 december 2001 20:57 schreef zodiakk het volgende:
aaaah, Lekker veel vrouwen in dit topic
Ik dacht nl aan een topic die ik een tijdje terug zag waarin gerept werd over foto's die in de rails stonden. Was niet in dit topic, ik meen in GC. Volgens mij zijn -jammer genoeg- die foto's niet geplaatst in het betreffende topic. Toch valt er denk ik best veel te zeggen (door praktisch iedereen) over de beeldtaal die tegenwoordig wordt gebruikt. Misschien dat er niet veel over wordt nagedacht ofzo, maar het één en ander is het denk ik best waard om hier aan te zwengelen, zonder hoogdravende taal die nogal eens wordt geassocieerd met kunst.
Is zomaar een gedachte..... misschien valt het ook wel tegen. Verder kan ik zo ook niets bedenken.
Of iets over de -hoe heet het nou- beste persfoto??? (was in het nieuws, die kids die bepaalde foto's hebben uitgekozen. Volwassenen moeten nog geloof ik?) Kweenie of dat hier kan??? -Ik vind van wel eigenlijk.-
quote:Klinkt leuk hoor fokje, ook geinige link -dat eerste idee-naar vormgeving, d'r zitten hier toch ook echt vormgevers maar d'r wordt gewoon niet over gepraat. Het is meestal vrij laag drempelig denk ook maar aan boomerang kaarten ik had er gister 1 van de film Amelie meegenomen, ook heel typische beeldtaal die nu helemaal in is. Of flyers van hippe tenten in de grote stad echt een stijl die heerst op dit moment.
Op maandag 10 december 2001 21:06 schreef fokje het volgende:
Ik denk dat als je een redelijk (en vooral leuke en interessant) lopende topics wil hebben, dat een moderater wellicht iets zou kunnen bijdragen door de beeldtaal die actueel is en wat je zoal in kranten en tijdschriften ziet (foto's e.d) hier zou kunnen neerpleuren en er iets over zou kunnen zeggen. Misschien dat niet alles altijd direct met kunst te maken heeft (wat je dan ook onder kunst mag/wil verstaan), maar ik denk dat het best hier past (??? meningen verschillen natuurlijk).Ik dacht nl aan een topic die ik een tijdje terug zag waarin gerept werd over foto's die in de rails stonden. Was niet in dit topic, ik meen in GC. Volgens mij zijn -jammer genoeg- die foto's niet geplaatst in het betreffende topic. Toch valt er denk ik best veel te zeggen (door praktisch iedereen) over de beeldtaal die tegenwoordig wordt gebruikt. Misschien dat er niet veel over wordt nagedacht ofzo, maar het één en ander is het denk ik best waard om hier aan te zwengelen, zonder hoogdravende taal die nogal eens wordt geassocieerd met kunst.
Is zomaar een gedachte..... misschien valt het ook wel tegen. Verder kan ik zo ook niets bedenken.
Of iets over de -hoe heet het nou- beste persfoto??? (was in het nieuws, die kids die bepaalde foto's hebben uitgekozen. Volwassenen moeten nog geloof ik?) Kweenie of dat hier kan??? -Ik vind van wel eigenlijk.-
quote:idd, en laagdrempelig hoeft geeneens te betekenen dat het niveau laag is. Mgoed, ben zelf ook niet zo'n initiatiefnemer, enige luiigheid is mij ook niet vreemd.
Op maandag 10 december 2001 21:13 schreef Kimmie het volgende:[..]
Klinkt leuk hoor fokje, ook geinige link -dat eerste idee-naar vormgeving, d'r zitten hier toch ook echt vormgevers maar d'r wordt gewoon niet over gepraat. Het is meestal vrij laag drempelig denk ook maar aan boomerang kaarten ik had er gister 1 van de film Amelie meegenomen, ook heel typische beeldtaal die nu helemaal in is. Of flyers van hippe tenten in de grote stad echt een stijl die heerst op dit moment.
* broedt ondanks dat nog even door....
quote:Wasknijpers & Pedaalemmers, lijkt mij ook een mooie.
Op maandag 10 december 2001 22:31 schreef Ringo het volgende:
Waarom bestaat er eigenlijk nog geen Auto's & Racewagens Forum? Da's ook leuk.
quote:Vraag maar aan .
Op maandag 10 december 2001 22:31 schreef Ringo het volgende:
Waarom bestaat er eigenlijk nog geen Auto's & Racewagens Forum? Da's ook leuk.
quote:Als er maar wel een kundig moderator voor komt. IK heb er in elk geval geen tijd voor of zin in.
Op maandag 10 december 2001 23:53 schreef yvonne het volgende:
Vraag maar aan .
quote:Wat mij betreft zijn die er al.
Op maandag 10 december 2001 23:58 schreef Ringo het volgende:[..]
Als er maar wel een kundig moderator voor komt. IK heb er in elk geval geen tijd voor of zin in.
quote:Wie heeft er hier dan verstand van Auto's en Racewagens?
Op dinsdag 11 december 2001 00:20 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Wat mij betreft zijn die er al.
quote:Wie niet?? Kijk je ogen uit in de "*()&#*(&*#^ GEFLITST GODVERD*(#^&*#&*MME"-topics.
Op dinsdag 11 december 2001 00:21 schreef Ringo het volgende:[..]
Wie heeft er hier dan verstand van Auto's en Racewagens?
Allo! Is er nu echt niet ergens een mod die dit kan afsluiten?
edit: taalfoutjuh
[Dit bericht is gewijzigd door Kimmie op 11-12-2001 07:22]
quote:Sluiten doe ik niet, maar kunnen de heren en dames wel ontopic blijven? Alvast bedankt.
Op dinsdag 11 december 2001 07:14 schreef Kimmie het volgende:
Nah, nu wordt hier echt alleen nog maar onzin geluld, grappig Ringo en de rest...
Allo! Is er nu echt niet ergens een mod die dit kan afsluiten?
edit: taalfoutjuh
quote:Ontopic is zo saaaaaaaaai....
Op dinsdag 11 december 2001 09:57 schreef slakkie het volgende:
Sluiten doe ik niet, maar kunnen de heren en dames wel ontopic blijven? Alvast bedankt.
quote:Zou je mij kunnen uitleggen waarom je dit niet sluit?
Op dinsdag 11 december 2001 09:57 schreef slakkie het volgende:[..]
Sluiten doe ik niet, maar kunnen de heren en dames wel ontopic blijven? Alvast bedankt.
quote:Interessant, welk gesprek, achter de schermen?
Op dinsdag 11 december 2001 12:33 schreef yvonne het volgende:
Omdat we nog in gesprek zijn, de onzin daargelaten.
Ik geloof dat het punt duidelijk was er was niets meer over te zeggen de broedende dames hebben 1 ei uitgebroed een zeer leuk ei, echter het is mijns inziens wel een gevolg van het topic maar wel een nieuw onderwerp. Andere dame is opgehouden met broeden.
Ik krijg de indruk dat dit topic verder flauwe onzin uitlokt, zie hierboven.
Vandaar mijn verzoek.
Btw ik stelde de vraag aan slakkie.
quote:Waarom doe je zo ontzettend moeilijk?
Op dinsdag 11 december 2001 12:36 schreef Kimmie het volgende:[..]
Interessant, welk gesprek, achter de schermen?
Ik geloof dat het punt duidelijk was er was niets meer over te zeggen de broedende dames hebben 1 ei uitgebroed een zeer leuk ei, echter het is mijns inziens wel een gevolg van het topic maar wel een nieuw onderwerp. Andere dame is opgehouden met broeden.Ik krijg de indruk dat dit topic verder flauwe onzin uitlokt, zie hierboven.
Vandaar mijn verzoek.
Btw ik stelde de vraag aan slakkie.
Is iedereen volledig uitgepraat over dit onderwerp?
Jij opent een discussie, dat geeft je niet het recht een discussie te sluiten als je er genoeg van hebt.
quote:Aangezien het geheel een nieuwe wending kreeg, er onzin opvolgde er een dergelijk topic ondertussen in Feedback is leek mij zeker het einde in zicht.
Op dinsdag 11 december 2001 12:41 schreef aa het volgende:[..]
Waarom doe je zo ontzettend moeilijk?
Is iedereen volledig uitgepraat over dit onderwerp?
Jij opent een discussie, dat geeft je niet het recht een discussie te sluiten als je er genoeg van hebt.
Vertel eens, jij nog nieuwe inzichten dan?
quote:Jij werkte in het begin ook mee aan diezelfde onzin.
Op dinsdag 11 december 2001 12:43 schreef Kimmie het volgende:[..]
Aangezien het geheel een nieuwe wending kreeg, er onzin opvolgde er een dergelijk topic ondertussen in Feedback is leek mij zeker het einde in zicht.
Vertel eens, jij nog nieuwe inzichten dan?
Blijkbaar is er onvrede onder bepaalde users over het Kunst & Literatuur forum, ik vind dat je iedereen de kans moet geven daar hierover in discussie te treden. Zoals ik al gezegd heb, je begint een topic, laat dan ook iedereen er vrijuit over doorgaan.
quote:*Eens*
Op dinsdag 11 december 2001 12:47 schreef aa het volgende:
Blijkbaar is er onvrede onder bepaalde users over het Kunst & Literatuur forum, ik vind dat je iedereen de kans moet geven daar hierover in discussie te treden. Zoals ik al gezegd heb, je begint een topic, laat dan ook iedereen er vrijuit over doorgaan.
quote:Ik werkte in eerste instantie niet echt mee aan die onzin maar dit wordt onzin-discussie als ik hier op door ga.
Op dinsdag 11 december 2001 12:47 schreef aa het volgende:[..]
Jij werkte in het begin ook mee aan diezelfde onzin.
Als je alleen je ei kwijt wilde had je dat net zo goed door middel van een mailtje aan de betreffende moderators kunnen doen.
En aangezien jouw interesse puur in dit forum ligt en niet over de fora in het algemeen is het feedback-topic daarvoor irrelevant.Blijkbaar is er onvrede onder bepaalde users over het Kunst & Literatuur forum, ik vind dat je iedereen de kans moet geven daar hierover in discussie te treden. Zoals ik al gezegd heb, je begint een topic, laat dan ook iedereen er vrijuit over doorgaan.
Ik kreeg de indruk dat ik de enige was met onvrede, heb niet veel medestand gevonden vandaar dat ik dacht van nou ik heb mijn punt gemaakt een enkeling heeft wat gezegd en iedereen heeft het liever zoals het is.
Ik vind het natuurlijk prettiger als meer mensen mijn richting op denken en zou het dan ook fijn vinden als zij zich dan ook duidelijk in deze discussie zouden laten zien.
Voor hen dan: go your geng!
quote:http://forum.fok.nl/listtopics.php/13
Op dinsdag 11 december 2001 17:59 schreef Ringo het volgende:
Al met al is er nog steeds geen plek gecreëerd waar ik met mijn vrienden kan praten over mijn grootste hobby
quote:Omdat ik ook andere inzichten wil zien en niet alleen jou mening. Het is een leuk topic dus waarom sluiten?
Op dinsdag 11 december 2001 12:29 schreef Kimmie het volgende:[..]
Zou je mij kunnen uitleggen waarom je dit niet sluit?
En omdat je een vraag aan mij stelt mag een ander ook antwoorden...
quote:Dank je voor je persoonlijke antwoord.
Op dinsdag 11 december 2001 18:20 schreef slakkie het volgende:[..]
Omdat ik ook andere inzichten wil zien en niet alleen jou mening. Het is een leuk topic dus waarom sluiten?
En omdat je een vraag aan mij stelt mag een ander ook antwoorden...
Maar je ziet toch zelf dat mensen het leuk vinden om het in het ridicule te trekken...
quote:Als deze opmerking over mij gaat dan kan ik bij deze aangeven dat deze dame nog even rustig doorbroedt.
Op dinsdag 11 december 2001 12:36 schreef Kimmie het volgende:[..]
Andere dame is opgehouden met broeden.
quote:Tja, daar maken wij ons wellicht allemaal wel eens schuldig aan.
Op dinsdag 11 december 2001 18:31 schreef Kimmie het volgende:[..]
Maar je ziet toch zelf dat mensen het leuk vinden om het in het ridicule te trekken...
Waarmee ik maar willen zeggen:
'Look for the ridiculous in everything and you will find'(Jules Renard). Gelukkig maar.
quote:ik ben dol op wijze spreuken
Op dinsdag 11 december 2001 18:34 schreef RaisinGirl het volgende:[..]
Tja, daar maken wij ons wellicht allemaal wel eens schuldig aan.
Waarmee ik maar willen zeggen:
'Look for the ridiculous in everything and you will find'(Jules Renard). Gelukkig maar.
vooral in een vreemde taal
quote:Ik zie jouw punt niet zo. Als het ontbreekt aan steun voor jouw standpunt dan heb je er al minder zin in?
Op dinsdag 11 december 2001 15:49 schreef Kimmie het volgende:[..]
Ik werkte in eerste instantie niet echt mee aan die onzin maar dit wordt onzin-discussie als ik hier op door ga.
Ik kreeg de indruk dat ik de enige was met onvrede, heb niet veel medestand gevonden vandaar dat ik dacht van nou ik heb mijn punt gemaakt een enkeling heeft wat gezegd en iedereen heeft het liever zoals het is.
Ik vind het natuurlijk prettiger als meer mensen mijn richting op denken en zou het dan ook fijn vinden als zij zich dan ook duidelijk in deze discussie zouden laten zien.
Voor hen dan:
Ik vind het forum ook niet echt superlevendig op kunstgebied, maar dat ligt denk ik meer aan het gebrek aan kunstminded people dan aan de moderators.
quote:Waar ben jij nou mee bezig??
Op dinsdag 11 december 2001 18:36 schreef Kimmie het volgende:[..]
ik ben dol op wijze spreuken
![]()
![]()
vooral in een vreemde taal
Jij uit kritiek op onzinreacties en dan maak je er zelf een slowchat van?
quote:nee zei, bedoel ik niet
Op dinsdag 11 december 2001 18:40 schreef aa het volgende:[..]
Ik zie jouw punt niet zo. Als het ontbreekt aan steun voor jouw standpunt dan heb je er al minder zin in?
quote:Gaan we nu weer beginnen
Ik denk dat het altijd goed is te discussiëren, zelfs als jij zegt dat bijna iedereen het wel goed vindt zoals het is, aan elke forum zijn dingen te verbeteren.Ik vind het forum ook niet echt superlevendig op kunstgebied, maar dat ligt denk ik meer aan het gebrek aan kunstminded people dan aan de moderators.
quote:lieve schat iedereen maakt fouten...
Op dinsdag 11 december 2001 18:41 schreef aa het volgende:[..]
Waar ben jij nou mee bezig??
Jij uit kritiek op onzinreacties en dan maak je er zelf een slowchat van?
aa d'r staat geen mail adres in je profiel, hoeven we dit topic niet zo te vervuilen
quote:Hoezo beginnen
Op dinsdag 11 december 2001 18:43 schreef Kimmie het volgende:[..]
Gaan we nu weer beginnen
Ik probeer gewoon ontopic te blijven en iets bij te dragen aan de discussie, is dat zo vreemd?
quote:Edit: You've got mail..
Op dinsdag 11 december 2001 18:45 schreef Kimmie het volgende:[..]
aa d'r staat geen mail adres in je profiel, hoeven we dit topic niet zo te vervuilen
[Dit bericht is gewijzigd door aa op 11-12-2001 19:17]
quote:Een onderdeel van het creatieve proces is het zgn 'brainstormen'. Dus; knal de zin en onzin maar op het forum, je weet maar nooit wat voor ei een ander daarvan uitbroedt!
Op dinsdag 11 december 2001 18:31 schreef RaisinGirl het volgende:[..]
Als deze opmerking over mij gaat dan kan ik bij deze aangeven dat deze dame nog even rustig doorbroedt.
Als een kip zonder kop een onuitgebroed ei leggen, is niet mijn idee van kwaliteitsverhogend bezig zijn.
quote:Toch leuk dat jij ook die spiegel voor je houdt nu.....
Op dinsdag 11 december 2001 18:31 schreef Kimmie het volgende:[..]
Dank je voor je persoonlijke antwoord.
quote:Slakkie, doe dat soort reacties nou niet jôh. Dat is meer iets voor het relaties & psychologie forum.
Op dinsdag 11 december 2001 19:43 schreef slakkie het volgende:[..]
Toch leuk dat jij ook die spiegel voor je houdt nu.....
Gaan we het nou nog over Ferrari's hebben?
(en nee veel wordt er nietmeer gezegd ondertussen, owja, ferrari's zijn lelijke wagens )
quote:Tja, en daar gaat het toch om, of niet? Wat hier gebeurt lijkt meer op een voortreutelende middagvergadering van de Commissie Kunstbeleid Gemeente Westemmerbroek. Tijd voor koffie, dames.
Op dinsdag 11 december 2001 23:43 schreef Vork het volgende:
toch wel enigzins opvallend dat ik vandaag zowaar een paar kunsttopics aantrof in dit forum
quote:Lamborghini's ook.
(en nee veel wordt er nietmeer gezegd ondertussen, owja, ferrari's izjn lelijke wagens)
quote:Thee gaarne!
Op dinsdag 11 december 2001 23:48 schreef Ringo het volgende:
Tja, en daar gaat het toch om, of niet? Wat hier gebeurt lijkt meer op een voortreutelende middagvergadering van de Commissie Kunstbeleid Gemeente Westemmerbroek. Tijd voor koffie, dames.
quote:en die al helemaal!
Lamborghini's ook.
quote:Ze openen hun eigen topic maar.
Op dinsdag 11 december 2001 23:49 schreef aa het volgende:
Joh die onzin heeft al lang genoeg geduurd, enkelen hebben aangegeven serieus verder te willen gaan over dit topic, respecteer dat dan ook.
quote:Respect houdt een keer op. Soms moet je met de vuist op tafel.
Op dinsdag 11 december 2001 23:49 schreef aa het volgende:
Joh die onzin heeft al lang genoeg geduurd, enkelen hebben aangegeven serieus verder te willen gaan over dit topic, respecteer dat dan ook.
quote:Ja hoor, tis nu wel duidelijk dat jij graag een ferrari-forum wilt hebben. Gedraag je nu eens een keer als een groot kind en ga eens initiatief tonen, zet het ferrari-forum eens een keertje op. Bleren als een baby siert je niet echt.
Op dinsdag 11 december 2001 23:39 schreef Ringo het volgende:
Nou ja, de onzinnigheid van dit topic spat van de pagina af. Alsjeblieft en sorry dat ik het zeg, maar wat een oninteressant heen-en-weer geneuzel. Als dit eieren uitbroeden is, ben ik godsblij dat ik als man ben geboren.Gaan we het nou nog over Ferrari's hebben?
quote:Ik weet niet, Ferrari's hebben bij nader inzien toch niet zo mijn voorkeur. Misschien dat er mensen zijn die voor mij een Maserati-forum willen bouwen?
Op dinsdag 11 december 2001 23:58 schreef fokje het volgende:
Ja hoor, tis nu wel duidelijk dat jij graag een ferrari-forum wilt hebben. Gedraag je nu eens een keer als een groot kind en ga eens initiatief tonen, zet het ferrari-forum eens een keertje op. Bleren als een baby siert je niet echt.
quote:Ik begrijp niet waarom dit topic zoveel afkeer bij jouw teweegbrengt. Het enige wat hier gedaan wordt is een beetje keuvelen over wat leuk of interessant is voor dit forum, geenszinds een aanval of commentaar naar moderaters toe, niet van mij iig. Zoiets is eerder gedaan bij het geschiedenis-forum, ook niks mis mee, daar werd ook geen lullig commentaar gegeven. En ik snap niet waarom jij nu zo de behoefte voelt om het niet 1 keer, maar keer op keer hier te gaan zitten sarren. Ontzettend kinderachtig en laag bij de grond vind ik dat.
Op woensdag 12 december 2001 00:04 schreef Ringo het volgende:[..]
Ik weet niet, Ferrari's hebben bij nader inzien toch niet zo mijn voorkeur. Misschien dat er mensen zijn die voor mij een Maserati-forum willen bouwen?
quote:Open maar een topic: "De racewagen als kunstobject" of zoiets. Wil ik hier het woord Ferrari, Maserati of Lambourghini niet meer zien. (ook Porsche niet) (of Corvette) (en ook geen Renault Williams)
Op woensdag 12 december 2001 00:04 schreef Ringo het volgende:[..]
Ik weet niet, Ferrari's hebben bij nader inzien toch niet zo mijn voorkeur. Misschien dat er mensen zijn die voor mij een Maserati-forum willen bouwen?
quote:
Op woensdag 12 december 2001 00:19 schreef Koekepan het volgende:
Jaguar.
Ga in onzin spelen, maar reageer hier op ze minst een beetje serieus!
quote:Het MoMA heeft wel tenminste één Ferrari in de collectie.
Op woensdag 12 december 2001 00:18 schreef Isabeau het volgende:
Open maar een topic: "De racewagen als kunstobject" of zoiets. Wil ik hier het woord Ferrari, Maserati of Lambourghini niet meer zien. (ook Porsche niet) (of Corvette) (en ook geen Renault Williams)
En on-topic; dit topic heeft je wel opeens heel actief gemaakt!
[Dit bericht is gewijzigd door k_man op 12-12-2001 00:30]
quote:Kinderachtig en laag bij de grond... Hm. Ik wist niet dat ik je ZO heb gekwetst, Fokje. Dat was dan OOK weer niet de bedoeling. Maar goed, het zij zo.
Op woensdag 12 december 2001 00:15 schreef fokje het volgende:
Ik begrijp niet waarom dit topic zoveel afkeer bij jouw teweegbrengt. Het enige wat hier gedaan wordt is een beetje keuvelen over wat leuk of interessant is voor dit forum, geenszinds een aanval of commentaar naar moderaters toe, niet van mij iig. Zoiets is eerder gedaan bij het geschiedenis-forum, ook niks mis mee, daar werd ook geen lullig commentaar gegeven. En ik snap niet waarom jij nu zo de behoefte voelt om het niet 1 keer, maar keer op keer hier te gaan zitten sarren. Ontzettend kinderachtig en laag bij de grond vind ik dat.
Ergens heb je gelijk: als ik netjes en beschaafd zou zijn, maakte ik pas op de plaats voor de groep thee-tantes en -ooms die au sérieux willen kwebbelen over wat wel en wat niet de taak is van een moderator op een Kunst- en Literatuurforum, wat nu de precieze doelstellingen zijn van dit artistieke dorpsplein, welke onderwerpen hier wel of niet thuishoren, of de moderator-in-functie deskundig is op het betreffende terrein of niet. Netjes en beschaafd ben ik echter niet; ik erger mij groen en geel aan de stoffige ambtenarensfeer die om dit achterkamertjestopic heenhangt. En dus speel ik met veel plezier de narrige klier. Beetje puberaal, maar dat is Ringo.
Overigens: ik heb (op bescheiden schaal) mijn Ferrari-forum geopend. Vergeef mij dus als ik af-en-toe eventjes afwezig ben om de broodnodige moderator uit te hangen.
quote:DAT is dus mijn punt, als spreekwoordelijke luis in de pels: er VALT hier niets serieus-te-reageren. Voor de rest gaat u uw gang.
Op woensdag 12 december 2001 00:26 schreef slakkie het volgende:
Lada.
quote:Bij gebrek aan intelligente en constructieve reacties zie ik daar niet echt een noodzaak toe, maar goed. Ik stel voor dat de leesclub weer eens een begin maakt, maar dat er nu ook secundaire literatuur bij wordt betrokken. Kritieken, historische beschouwingen, exegeses en theoretische uiteenzettingen. Dit zal een forse bijdrage leveren aan het huidige gehalte van dit forum.
Op woensdag 12 december 2001 00:26 schreef slakkie het volgende:
quote:Enjoy it... while it lasts...
Op woensdag 12 december 2001 00:29 schreef k_man het volgende:
quote:Nuttig topic dus
Op woensdag 12 december 2001 00:29 schreef k_man het volgende:[..]
Het MoMA heeft wel tenminste één Ferrari in de collectie.
quote:Goed zo!
Op woensdag 12 december 2001 00:29 schreef Ringo het volgende:
Overigens: ik heb (op bescheiden schaal) mijn Ferrari-forum geopend. Vergeef mij dus als ik af-en-toe eventjes afwezig ben om de broodnodige moderator uit te hangen.
Maar een stoffig ambtenarensfeertje? Ik wist niet dat je het forum zo serieus nam, for god sake, ik zit hier om de ambtenarij te ontvluchten. De intentie van mijn posts waren slechts bedoeld om wellicht een bijdrage te leveren aan het opleuken van het forum. Wat de intentie van anderen zijn interesseert me niet zoveel. De intentie van jouw posts waren om te sarren, niet om slechts een stelling in te nemen en daar erger ik me aan. Dat je het geneuzel vind vind ik best, dat je daarom meent de boel te moeten verzieken en anderen daarin weet mee te slepen vind ik een stuk minder. Maar das inmiddels wel duidelijk dacht ik zo.
quote:Mijn opwinding is nu ook weer niet zo serieus dat je het serieus dient te nemen. Ik krijg alleen ontzettende jeuk van topics vol wollige en wazige posts over de functie van en het beleid achter een forum als dit. Kunst en Literatuur, da's duidelijk genoeg. Zonder gebruikers geen forum; als je wilt posten over boeken, schilderijen, architectuur of ansichtkaarten, dan doe je dat. Zo niet, dan blijf je weg. Hiermee eindigt voor mij de discussie. Het interesseert mij werkelijk geen zier wat de precieze activiteiten van een moderator zijn; deze persoon veegt (in mijn optiek) keurig het plein schoon en houdt de boel netjes.
Op woensdag 12 december 2001 00:45 schreef fokje het volgende:
Maar een stoffig ambtenarensfeertje? Ik wist niet dat je het forum zo serieus nam, for god sake, ik zit hier om de ambtenarij te ontvluchten.
quote:Ik had dan weer niet de intentie om jou persoonlijk onderuit te schoffelen. Sorry als ik die indruk heb gewekt.
De intentie van mijn posts waren slechts bedoeld om wellicht een bijdrage te leveren aan het opleuken van het forum.
quote:Dat is wel duidelijk.
Wat de intentie van anderen zijn interesseert me niet zoveel. De intentie van jouw posts waren om te sarren, niet om slechts een stelling in te nemen en daar erger ik me aan. Dat je het geneuzel vind vind ik best, dat je daarom meent de boel te moeten verzieken en anderen daarin weet mee te slepen vind ik een stuk minder. Maar das inmiddels wel duidelijk dacht ik zo.
quote:Da's waar maar mijn Ferrari-forum draait op volle toeren. Werk gaat vóór de teddybeer en zometeen moet ik een ban uitdelen, dusss...
Op woensdag 12 december 2001 01:09 schreef fokje het volgende:
Tis trouwens bedtijd, jongetjes als jij moeten allang in bed liggen.
quote:Ik doe alles in m'n leven met passievolle vlagen. Zal wel snel weer voorbij zijn, wees niet bang
Op woensdag 12 december 2001 00:33 schreef Koekepan het volgende:[..]
Enjoy it... while it lasts...
En Ringo, geen reclame hier maken voor je eigen Ferrari-forum
quote:en?
Op woensdag 12 december 2001 06:49 schreef Isabeau het volgende:
Nog even een extra disclaimer: heb ook nooit gepretendeerd een erg serieus (en stoffig) meisje te zijnVerder vermaak ik me gewoonweg uitstekend met dit topic (vroeger haalden Yvonne en ik de borrelnootjes uit de kast en ontkurkten een goede fles wijn, maar ja...nostalgie).
dit is een vraag waar eigenlijk geeen antwoord op verwacht wordt
[Dit bericht is gewijzigd door Kimmie op 12-12-2001 07:13]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |