Er kan nog een trein komen staat er toch niet voor niks op die borden.quote:
Kun jij je handen in het vuur steken dat Cancerella dat niet heeft gedaan.quote:Op zondag 9 april 2006 17:51 schreef Ereinion het volgende:
Cancellara![]()
![]()
Wat een renner. Op meerdere kasseienstroken vol gas doortrekken, iedereen weet dat je ontzettend sterk bent. En dan in de finale iedereen er regelementair afrijden, en dan je voorsprong opbouwen tot een minuut. Het moet sinds de laatste van Museeuw geweest zijn dat iemand zo indrukwekkend in Parijs-Roubaix won, en dan moet je nagaan dat die nog wat wespen in de binnenband had.
Dan kan hoogstens die motard een sanctie krijgen, die moet zich ook aan die reglementen houden, die staat er niet boven.quote:Op zondag 9 april 2006 17:55 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ah, dan ben ik benieuwd hoe dat verder afloopt. Kunnen ze de diskwalificatie wellicht nog aanvechten.
In Nederland wel ja.quote:Op zondag 9 april 2006 17:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Er kan nog een trein komen staat er toch niet voor niks op die borden.
Heb het teruggezien net, maar boonen doet helemaal niets hoorquote:Op zondag 9 april 2006 17:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
Volgens Boonen was Flecha waarschijnlijk onder die trein gedoken als hij hem niet had tegengehouden.
Hincapie.quote:Op zondag 9 april 2006 17:56 schreef thaleia het volgende:
Enigszins mosterd na de maaltijd, maar ik zat tijdens de koers niet achter internet: wat lijkt me dat erg als je stuur het ineens begeeftJezus Christus dan schrik je je echt de tering, ben je net in volle vaart....kun je alleen maar een schietgebedje doen en hopen dat je niet al te akelig valt. Vreselijk!
T is ook niet meer goed gekomen met Hincapie in de koers, maaar het leek mij ook dat hij last had van zijn schouderblad weet iemand hoe dat is afgelopen.quote:
Wanneer heeft hij dat beweerd?quote:Op zondag 9 april 2006 17:58 schreef Sautor het volgende:
Net zoals ie wel naar cancellara kon toespringen, maar dat flecha m in de weg reed...
me too, hij baalde van die situatie.quote:Op zondag 9 april 2006 18:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Wanneer heeft hij dat beweerd?
Ik heb 'm horen zeggen dat het maar een vreemde 2de plaats was, aangezien hij toch werd gelost.
In zijn eerste interview zei hij dat. Toen Cancellara wegreed maakte Flecha een vreemde actie, waardoor Boonen bijna stil kwam te staan, en het gat niet meer dicht kon rijden.quote:Op zondag 9 april 2006 18:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Wanneer heeft hij dat beweerd?
Ik heb 'm horen zeggen dat het maar een vreemde 2de plaats was, aangezien hij toch werd gelost.
quote:Op zondag 2 april 2006 22:27 schreef placebeau het volgende:
Ik gok op Cancellara.
Of Boonen natuurlijk.
quote:Op zondag 9 april 2006 16:56 schreef Grobbel het volgende:
quote:
Op zondag 9 april 2006 16:55 schreef Tommy__ het volgende:
worden die 3 dan niet uit de koers gehaald??
Volgens de strikste reglementen waarschijnlijk wel, maar ik kan het me amper voorstellen.
Matthew Hayman was ook nog 23e inderdaad.quote:Op zondag 9 april 2006 18:23 schreef Bartoli het volgende:
Rabo die zo ook nog een goede zaak doet voor het ProTour ploegenklassement. De volle 20 punten gaan iig naar La Francaise des Jeux vandaag met 3 man in de top 10
Knap van onze filosoofquote:11 025 HORRILLO Pedro RAB ESP 06' 49"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |