Dan installeer ik een 24/7 streaming webcam, kunnen jullie meegenietenquote:Op zondag 9 april 2006 16:50 schreef TranceAction het volgende:
Waarschijnlijk wel. Maar wat ik me afvraag is of jij gaat kijken als China Taiwan aanvalt. Hypothetisch gezien uiteraard.
quote:Op zondag 9 april 2006 17:02 schreef SeLang het volgende:
[..]
Dan installeer ik een 24/7 streaming webcam, kunnen jullie meegenieten
Ik heb vanuit mijn appartement uitzicht op diverse high profile tragets, waaronder de berg met bunker van de president.
[WO3]quote:Op zondag 9 april 2006 19:55 schreef SterkStaaltje het volgende:
Graag live streamverslagen hier op Fok! in een thema forum.
Goede cast wel weer dit keer.quote:Op zondag 9 april 2006 21:08 schreef Tinkepink het volgende:
Ik vroeg me eigenlijk af waarom je dit topic in Sho plaatst?
1. Per ongeluk?
2. Zie je de moderne oorlog als een RLS?
3. Loop je SHO-posters in de zeik te nemen in de hoop dat ze vragen in welke film Bush heeft gespeeld?
Nee dat blijk, fototijger! Grrrauw!quote:Op zondag 9 april 2006 22:31 schreef M.Ram het volgende:
[afbeelding]![]()
Fuck u Bush
Bewerking van foto's is niet echt me sterkste punt![]()
Nu werkt het welquote:Op zondag 9 april 2006 22:33 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Nee dat blijk, fototijger! Grrrauw!
Tja het vervolg is altijd slechter he.quote:Op zondag 9 april 2006 17:00 schreef iamredleader het volgende:
Ik vond de tweede golfoorlog tegenvallen, de videobeelden van de eerste waren tenminste nog mooi. Natuurlijk kan het er iets mee te maken hebben dat er de eerste keer nog wat aan te vallen viel...
quote:Op zondag 9 april 2006 21:02 schreef DrDentz het volgende:
Nou hoop niet dat John de Mol het koopt, die dikke reclame blokken pruim ik niet en dan pas zeker de mooiste aanval als laatst uitzenden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |