Daar is hij al.quote:Op zondag 9 april 2006 16:12 schreef Arcee het volgende:
Eisel op 12 seconden... als-ie terug kan komen kan 't nog een mooie sprint worden op de baan. Maar denk niet dat-ie terugkomt, eigenlijk.
Hmmm... zo te zien gaat-ie toch nog terugkomen!quote:Op zondag 9 april 2006 16:12 schreef Arcee het volgende:
Eisel op 12 seconden... als-ie terug kan komen kan 't nog een mooie sprint worden op de baan. Maar denk niet dat-ie terugkomt, eigenlijk.
Ik vrees er ook voor, of de overige renners moeten samen tegen Boonen gaan rijden.quote:Op zondag 9 april 2006 16:12 schreef Leatherface het volgende:
Ik acht eigenlijk niemand in staat om Boonen echt te lossen, laat staan in de spurt te kloppen.
Die gaat er op Carrefour de l'Arbre terug af.quote:Op zondag 9 april 2006 16:13 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Reken maar dat Tom niet met Eisel naar de streep gaat rijden.
Tegen hem aan ja, anders nog niet vrees ik.quote:Op zondag 9 april 2006 16:13 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik vrees er ook voor, of de overige renners moeten samen tegen Boonen gaan rijden.
Maar zolang Boonen niet wegrijdt kan er in de laatste kilometers nog iemand wegsluipen.quote:Op zondag 9 april 2006 16:12 schreef Leatherface het volgende:
Ik achter eigenlijk niemand in staat om Boonen echt te lossen, laat staan in de spurt te kloppen.
Hij koerst wel slim.quote:Op zondag 9 april 2006 16:14 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Die luie donder wil inderdaad niets... parasiet
quote:Op zondag 9 april 2006 16:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Tegen hem aan ja, anders nog niet vrees ik.
van de weg af duwenquote:Op zondag 9 april 2006 16:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Tegen hem aan ja, anders nog niet vrees ik.
Beurtelings demarreren. En dan moet Flecha natuurlijk niet alle gaten gaan dichtrijden.quote:Op zondag 9 april 2006 16:13 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik vrees er ook voor, of de overige renners moeten samen tegen Boonen gaan rijden.
Precies, 'maar verstaan de tegenstanders van Boonen elkaar ook? 'quote:Op zondag 9 april 2006 16:15 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Beurtelings demarreren. En dan moet Flecha natuurlijk niet alle gaten gaan dichtrijden.
Helaas doet niemand dit. Iedereen wil zelf winnen, het is niet dat iedereen niet wil dat Boonen wil. Ze willen zelf.quote:Op zondag 9 april 2006 16:15 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Beurtelings demarreren. En dan moet Flecha natuurlijk niet alle gaten gaan dichtrijden.
De enige man die hem kan kloppen in de sprint is Hoste.quote:Op zondag 9 april 2006 16:15 schreef JelleS het volgende:
Eisel kan idd nooit mee tot het eind als het goed is. Anders zou die wel een goede kandidaat zijn, want sprinten kan die.
Da's ook niet zo best als het afbreektquote:Op zondag 9 april 2006 16:16 schreef snellejelle het volgende:
Die DSC'ers krampachtig hun stuur vast houden
Geweldig hoe Hoste vorige week zijn krachten had opgespaard, in het wiel van Tom had gehangen en hem fantastisch klopte in de sprint.quote:Op zondag 9 april 2006 16:17 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
De enige man die hem kan kloppen in de sprint is Hoste.
Ik ook. Ik heb ook niet zoveel met De Peet, maar hij rijdt wel slim. Hij maakt meer kans om te winnen dan Flecha bijvoorbeeld.quote:Op zondag 9 april 2006 16:16 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
UIteraard is het slim... maar ik zou me er best aan kunnen ergeren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |