Alleen weg komen zo ver van het einde heeft weinig zin. Lukt gewoon niet. Dat gaat Flecha nooit volhouden, zal hij zelf ook wel inzien mag ik aannemen.quote:Op zondag 9 april 2006 16:08 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Vorig jaar zeurde iedereen waarom Flecha niet demarreerde, nu probeert ie het en is het weer nie goed.
Als Flecha had gewacht zou er vanzelf een powerdemarrage van Boonen komen. Die kan ie niet aan, Flecha moet gokken om alleen weg te komen en dat ze achter hem naar elkaar gaan kijken. Dan heeft ie kans. Anders niet. Blijven zitten is zelfmoord. Dit is zijn enige (kleine) kans.
Mag dat niet dan?quote:Op zondag 9 april 2006 16:08 schreef RayMania het volgende:
Unibet nu genoemd op NOS.
Dat wel.quote:Op zondag 9 april 2006 16:08 schreef Arcee het volgende:
[..]
We hadden 'm nu op de baan met Boonen willen zien.
Wat zeiden ze erover?quote:Op zondag 9 april 2006 16:08 schreef RayMania het volgende:
Unibet nu genoemd op NOS.
Inderdaad, of er moet een remonte van Hincapie alsnog komen.quote:Op zondag 9 april 2006 16:10 schreef maril het volgende:
Hoop dat Flecha wint, hij is de held van de dag.
Dat de quote daalde ofzo.quote:
En hij rijdt nu niet snel genoeg om de anderen echt af te matten of te lossen, dus is het op dit moment echt krachten met bakken weggooien.quote:Op zondag 9 april 2006 16:10 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Flecha weer hard op kop. Hij laat wel zien dat hij erg sterk is, maar de prijzen worden straks pas verdeeld...
Inderdaad. Leuk dat hij wat spektakel weet te leveren, leuk voor op TV maar je koopt er niets voor. Wat kansloze aanvallen en nu op kop krachten verspillen.... Van alle leden van de kopgroep geef ik Flecha de minste kans op de zege.quote:Op zondag 9 april 2006 16:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
En hij rijdt nu niet snel genoeg om de anderen echt af te matten, dus is het op dit moment echt krachten met bakken weggooien.
Reken maar dat Tom niet met Eisel naar de streep gaat rijden.quote:Op zondag 9 april 2006 16:12 schreef Arcee het volgende:
Eisel op 12 seconden... als-ie terug kan komen kan 't nog een mooie sprint worden op de baan. Maar denk niet dat-ie terugkomt, eigenlijk.
De Peet.quote:Op zondag 9 april 2006 16:11 schreef Zwansen het volgende:
Ik zie liever een Flecha dan een Van Peetegem. Levi Leipheimer II...
Graagquote:Op zondag 9 april 2006 16:11 schreef Zwansen het volgende:
Ik zie liever een Flecha dan een Van Peetegem. Levi Leipheimer II...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |