Dat wil ik ook wel, maar als ik gewoon een gezellig gesprek wil beginnen dan vertikt ze er daaraan mee te werken. Weet je wat het vreemde is: het vreemde is dat ze op de chat gewoon heel anders gedraagt dan op msn...quote:Op zondag 9 april 2006 17:30 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Laat haar maar met rust zou ik zeggen. Je hebt je best gedaan. Het is jammer, maar is nou eenmaal niet anders.![]()
Thuis problemen, ze wil daar niet langer blijven, ze moet alles doen enzo..quote:Op zondag 9 april 2006 17:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Problemen bij haar thuis, door ouders of door haarzelf?
Ja idd. Wat ie ook doet het is niet goed voor haar. Ze heeft het moeilijk thuis, maar dat ligt natuurlijk niet aan hem..quote:Op zondag 9 april 2006 17:31 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Net even het topic doorgelezen, wat een kutsituatie speedy![]()
Is het ook.quote:Op zondag 9 april 2006 17:31 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Net even het topic doorgelezen, wat een kutsituatie speedy![]()
Alles in de vorm van?quote:Op zondag 9 april 2006 17:32 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Thuis problemen, ze wil daar niet langer blijven, ze moet alles doen enzo..
MSN is dat zorgt inderdaad voor veel miscommunicatie jaquote:Op zondag 9 april 2006 17:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
Gewoon alleen in reallife spreken. Msn heb k vervloekt
Jup, en dan liever maar ff wat duur bellen en dan gezeik over msn.quote:Op zondag 9 april 2006 17:34 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
MSN is dat zorgt inderdaad voor veel miscommunicatie jaOp die manier kunnen de kleinste dingen compleet verkeerd opgevat worden.
IRL praten is 1000x beterquote:Op zondag 9 april 2006 17:34 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
MSN is dat zorgt inderdaad voor veel miscommunicatie jaOp die manier kunnen de kleinste dingen compleet verkeerd opgevat worden.
best wel jaquote:Op zondag 9 april 2006 17:35 schreef Boeman het volgende:
[..]
IRL praten is 1000x beter
Flirten via MSN is voor nerds
Love youquote:Op zondag 9 april 2006 17:35 schreef Boeman het volgende:
[..]
IRL praten is 1000x beter
Flirten via MSN is voor nerds
huishouden etc.quote:
Da's waar maar dat is iets wat jullie relatie niet zal moeten beinvloeden.quote:Op zondag 9 april 2006 17:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
huishouden etc.
Haar oudere broer, haar jongere broertje en zusje doen verder niks....hoezo leuk leven...
Wordt je niet echt gemotiveerd door dussquote:Op zondag 9 april 2006 17:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
huishouden etc.
Haar oudere broer, haar jongere broertje en zusje doen verder niks....hoezo leuk leven...
Eigelijk dus wel, ze wordt te gauw boos op me, alles reageert ze op me afquote:Op zondag 9 april 2006 17:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Da's waar maar dat is iets wat jullie relatie niet zal moeten beinvloeden.
Mah er zijn meer dingen gaande trouwens, de scheiding speelt bij haar ook een hele grote rol.quote:Op zondag 9 april 2006 17:42 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Wordt je niet echt gemotiveerd door duss![]()
Vrouwen zijn wel gevoeliger voor dingen he.quote:Op zondag 9 april 2006 17:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Mah er zijn meer dingen gaande trouwens, de scheiding speelt bij haar ook een hele grote rol.
Dat weet ik ook wel. Maar dat ze me half gaat negeren of zow dat geeft me ook niet echt een gevoel van: WOWquote:Op zondag 9 april 2006 17:53 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Vrouwen zijn wel gevoeliger voor dingen he.
Zo bedoelde ik het niet..maarja. Wie weet is het 'gevoel' van haar morgen al weer stukken minder.quote:Op zondag 9 april 2006 17:55 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel. Maar dat ze me half gaat negeren of zow dat geeft me ook niet echt een gevoel van: WOW
Ik na wel films gan opnoemen die ik hier in de kast heb staan, maar daar heb je weinig aanquote:Op zondag 9 april 2006 17:54 schreef Boeman het volgende:
weet iemand een vette film om met een bepaald iemandte kijken?
geen specifieke suggesties?quote:Op zondag 9 april 2006 17:57 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik na wel films gan opnoemen die ik hier in de kast heb staan, maar daar heb je weinig aan
Dat mag ik maar hopenquote:Op zondag 9 april 2006 17:57 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet..maarja. Wie weet is het 'gevoel' van haar morgen al weer stukken minder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |