Ik stikte bijna in mijn beenham van de droogheid.quote:Op maandag 10 april 2006 13:25 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Mijn honger was als over toen dat eten eindelijk kwam!![]()
Dat had ik ook..quote:Op maandag 10 april 2006 13:25 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Mijn honger was als over toen dat eten eindelijk kwam!![]()
Een oldbie met een goed geheugenquote:Op maandag 10 april 2006 13:27 schreef remlof het volgende:
[..]
jah dat was ik. je zei dat je een oldbie was en toen vroeg ik of je een userid van 4 cijfers had
1861 is wel heel erg laag zelfs!
Jammer dat ik er niet bij was..quote:Op maandag 10 april 2006 13:30 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ik stikte bijna in mijn beenham van de droogheid.
kut, ik heb 5 cijfersquote:Op maandag 10 april 2006 13:27 schreef remlof het volgende:
[..]
jah dat was ik. je zei dat je een oldbie was en toen vroeg ik of je een userid van 4 cijfers had
1861 is wel heel erg laag zelfs!
ik was het niet toch?quote:Op maandag 10 april 2006 13:56 schreef pussydeluxe het volgende:
Ondanks dat het een lieve meet was, heb ik toch iemand kunnen betrappen op achterbaks
en zinloos geroddel. Dat is dan wel weer jammer.
Volgende meet ben ik zeker van de partij. Hopelijk blijft de persoon in kwestie lekker thuis.
Ja, wie?quote:Op maandag 10 april 2006 13:56 schreef pussydeluxe het volgende:
Ondanks dat het een lieve meet was, heb ik toch iemand kunnen betrappen op achterbaks
Volgende meet ben ik zeker van de partij. Hopelijk blijft de persoon in kwestie lekker thuis.
Er is nog genoeg niet bekend hoorquote:Op maandag 10 april 2006 13:56 schreef pussydeluxe het volgende:
Wat hij zegtquote:Op maandag 10 april 2006 14:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er is nog genoeg niet bekend hoor.
Maar ik heb zo mijn fatsoensgrenzen op fokquote:
quote:Op maandag 10 april 2006 13:56 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik denk niet dat je mij bedoelt, maar ook al is het wel zo dan kan ik je garanderen dat je overdrijftquote:Op maandag 10 april 2006 13:56 schreef pussydeluxe het volgende:
ik ben thuis gebleven hoor!quote:Op maandag 10 april 2006 14:23 schreef Tally het volgende:
Zulke mensen heb je er jammer genoeg altijd bij..
Wat hij zegt.quote:Op maandag 10 april 2006 14:23 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je mij bedoelt, maar ook al is het wel zo dan kan ik je garanderen dat je overdrijft
Ik denk trouwens dat er ná de meet veeel meer geroddeld en gezegd is dan tijdens de meet en ik kan je ook garanderen dat ik daar geen deel aan heb genomen.
Wel als ik een sappige roddel vertel die mij onlangs ten gehore is gekomen.quote:Op maandag 10 april 2006 14:26 schreef HeatWave het volgende:
Lekker belangrijk ook.
Men roddelt al jaren over me, ik verlies er geen seconde slaap van hoor.
Ik verlies alleen slaap MET foksters, niet door wat fokkers onderling over me lullenquote:Op maandag 10 april 2006 14:28 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Wel als ik een sappige roddel vertel die mij onlangs ten gehore is gekomen.
Bikkel.quote:Op maandag 10 april 2006 14:26 schreef HeatWave het volgende:
Men roddelt al jaren over me, ik verlies er geen seconde slaap van hoor.
Verkapte patser dat je bent. Waarom schrijf je altijd alleen over je neukertjes, en niet over je blauwtjes.quote:Op maandag 10 april 2006 14:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik verlies alleen slaap MET foksters, niet door wat fokkers onderling over me lullen.
Doet elke vent..quote:Op maandag 10 april 2006 14:30 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Verkapte patser dat je bent. Waarom schrijf je altijd alleen over je neukertjes, en niet over je blauwtjes..
ywquote:Op maandag 10 april 2006 14:27 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Wat hij zegt.
Thnx flow om namens mij auch zu sprechen !!
Bert vertel! vertellll!!!!quote:Op maandag 10 april 2006 14:28 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Wel als ik een sappige roddel vertel die mij onlangs ten gehore is gekomen.
Dat hadden jullie toch samen afgesproken ?quote:Op maandag 10 april 2006 14:30 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Verkapte patser dat je bent. Waarom schrijf je altijd alleen over je neukertjes, en niet over je blauwtjes..
Ik ben nog nooit een vent tegen gekomen die even lekker tegen zn vrienden of in een kroeg gaat zitten vertellen hoe die op zn bek is gegaan tijdens het versieren van een meid of gozerquote:
Ik loop ook altijd maar wat te dollen hoor.quote:Op maandag 10 april 2006 14:30 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Haha, je moet je toch zeker 1 afwijzing kunnen herinneren waarvan je begrijpt dat ik die weet.quote:Op maandag 10 april 2006 14:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
vertel JIJ mij anders eens over mijn blauwtjes? Ik ben wel benieuwd dan welke feiten jij kent.
quote:Op maandag 10 april 2006 14:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit een vent tegen gekomen die even lekker tegen zn vrienden of in een kroeg gaat zitten vertellen hoe die op zn bek is gegaan tijdens het versieren van een meid of gozer![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 14:44 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Haha, je moet je toch zeker 1 afwijzing kunnen herinneren waarvan je begrijpt dat ik die weet..
En voor de rest hoor ik ook wel eens wat, Heatwave..
Ook homo's scheppen op over hun aanwinsten hoorquote:Op maandag 10 april 2006 14:45 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]![]()
zal je ook niet doen denk ik, hoewel? als je maten homeuws zijn mischien
ja als jij hetero bent laat je mischien nog wel iets vallen over je blauwtjequote:Op maandag 10 april 2006 14:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Ook homo's scheppen op over hun aanwinsten hoor
Liep je een blauwtje bij Sjeen?quote:Op maandag 10 april 2006 14:50 schreef HeatWave het volgende:
Ik had toch ook een mega-blauwtje in het steakhouse vorige keer met de crew meet?.
Je kan moeilijk zeggen dat ik daar niets over gepost heb.
Die snap ik even niet...quote:Op maandag 10 april 2006 14:49 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ja als jij hetero bent laat je mischien nog wel iets vallen over je blauwtje
Nope, helaas. Jij?quote:Op maandag 10 april 2006 14:50 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Heb jij al een unban in FB ?
Dan kunnen we weer gezellig doen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |