Mij ook. Ik heb al 1 meet gehadquote:
Ik heb er ook wel 1 of 2 gehadquote:Op maandag 10 april 2006 10:35 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Mij ook. Ik heb al 1 meet gehadOk, eigenlijk twee, maar toen ik op Utrecht stond reden er opeens geen treinen meer verder en ik moest naar Eindhoven
Hengelo is echt geen reet aan.quote:
Mijn kaken staan nog steeds stijf van de suikerquote:Op zondag 9 april 2006 21:53 schreef purplerose het volgende:
Zeg Troel! Nog last gehad van je fristie die hard aankwam?![]()
Nee normaal slik je alles gewoon door toch?quote:Op maandag 10 april 2006 10:37 schreef Tally het volgende:
Als we in elk geval maar ergens anders gaan eten..
Herald en ik zijn het er over eens dat de vis niet te eten was..
Ik was gewoon bang om t door te slikken..![]()
En dat heb ik normaal nooit hoor..![]()
Daar doelde ik dus ook opquote:Op maandag 10 april 2006 10:38 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nee normaal slik je alles gewoon door toch?
het vlees was wel goed, en veelquote:Op maandag 10 april 2006 10:37 schreef Tally het volgende:
Als we in elk geval maar ergens anders gaan eten..
Herald en ik zijn het er over eens dat de vis niet te eten was..
Ik was gewoon bang om t door te slikken..![]()
En dat heb ik normaal nooit hoor..![]()
Dat verklaart (helaas) een hoopquote:
Dat is en blijft Q hoorquote:
Mja..quote:
Wij ook..quote:
Natte beenhamquote:Op maandag 10 april 2006 10:56 schreef HeatWave het volgende:
De beenham was wat droog maar smaakte prima.
pussydeluxe?quote:Op maandag 10 april 2006 10:58 schreef Troel het volgende:
Had ik al verteld dat die kip echt heerlijk was?
quote:
Ja, nou ja, we hebben Boebiedoe gesproken, dus jaquote:Op maandag 10 april 2006 10:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat verklaart (helaas) een hoop.
je kan zeggen wat je wil van hem, maar hij zorgde wel voor veel meer leven (nofi nolius). En hij kende fok door en door...
het IS en blijft toch FOK! radio?
Misschien wel jaquote:Op maandag 10 april 2006 11:03 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ja, nou ja, we hebben Boebiedoe gesproken, dus ja
Maar het effect van Sun was een beetje uitgewerkt. Op een gegeven moment was het kunstje er wel vanaf.
yeeaaahquote:Op maandag 10 april 2006 12:43 schreef Nolius het volgende:
En in GC natuurlijk
[FOK!radio] Opnames ONZ-meet en Skaai
Nee maar wel een aangeschoten paultjuhquote:Op maandag 10 april 2006 13:05 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Opnames van de bagger meet! Krijgen we nu een aangeschoten moemoe te horen?!![]()
Die heb ik niet aangeschoten gezien hoor..quote:Op maandag 10 april 2006 13:05 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Opnames van de bagger meet! Krijgen we nu een aangeschoten moemoe te horen?!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |