ywquote:Op maandag 10 april 2006 14:27 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Wat hij zegt.
Thnx flow om namens mij auch zu sprechen !!
Bert vertel! vertellll!!!!quote:Op maandag 10 april 2006 14:28 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Wel als ik een sappige roddel vertel die mij onlangs ten gehore is gekomen.
Dat hadden jullie toch samen afgesproken ?quote:Op maandag 10 april 2006 14:30 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Verkapte patser dat je bent. Waarom schrijf je altijd alleen over je neukertjes, en niet over je blauwtjes..
Ik ben nog nooit een vent tegen gekomen die even lekker tegen zn vrienden of in een kroeg gaat zitten vertellen hoe die op zn bek is gegaan tijdens het versieren van een meid of gozerquote:
Ik loop ook altijd maar wat te dollen hoor.quote:Op maandag 10 april 2006 14:30 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Verkapte patser dat je bent. Waarom schrijf je altijd alleen over je neukertjes, en niet over je blauwtjes..
Haha, je moet je toch zeker 1 afwijzing kunnen herinneren waarvan je begrijpt dat ik die weet.quote:Op maandag 10 april 2006 14:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
vertel JIJ mij anders eens over mijn blauwtjes? Ik ben wel benieuwd dan welke feiten jij kent.
quote:Op maandag 10 april 2006 14:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit een vent tegen gekomen die even lekker tegen zn vrienden of in een kroeg gaat zitten vertellen hoe die op zn bek is gegaan tijdens het versieren van een meid of gozer![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 14:44 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Haha, je moet je toch zeker 1 afwijzing kunnen herinneren waarvan je begrijpt dat ik die weet..
En voor de rest hoor ik ook wel eens wat, Heatwave..
Ook homo's scheppen op over hun aanwinsten hoorquote:Op maandag 10 april 2006 14:45 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]![]()
zal je ook niet doen denk ik, hoewel? als je maten homeuws zijn mischien
ja als jij hetero bent laat je mischien nog wel iets vallen over je blauwtjequote:Op maandag 10 april 2006 14:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Ook homo's scheppen op over hun aanwinsten hoor
Liep je een blauwtje bij Sjeen?quote:Op maandag 10 april 2006 14:50 schreef HeatWave het volgende:
Ik had toch ook een mega-blauwtje in het steakhouse vorige keer met de crew meet?.
Je kan moeilijk zeggen dat ik daar niets over gepost heb.
Die snap ik even niet...quote:Op maandag 10 april 2006 14:49 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ja als jij hetero bent laat je mischien nog wel iets vallen over je blauwtje
Nope, helaas. Jij?quote:Op maandag 10 april 2006 14:50 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Heb jij al een unban in FB ?
Dan kunnen we weer gezellig doen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |