quote:Brian Pinas wil zo snel mogelijk terug naar Nederland. De aanvaller van Cercle Brugge ziet namelijk in de Belgische competitie geen mogelijkheden meer om zich te ontwikkelen.
Tegenover het AD verklaarde de speler graag op zoek te zijn naar een club die met echte buitenspelers speelt. "Ik wil naar een club die een linksbuiten zoekt. Zoveel linkerspitsen zijn er niet en ik ben er een van de oude stempel", aldus de Rotterdammer.
Graag naar Ajaxquote:Op zondag 9 april 2006 11:17 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik hoop dat Mbark Boussoufa terugkeert naar Nederland. Wat een speler, wat een elegantie.˛
Goede voetballer, maar hij heeft iets arrogants over zich.quote:Op zondag 9 april 2006 11:17 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik hoop dat Mbark Boussoufa terugkeert naar Nederland. Wat een speler, wat een elegantie.˛
Niet arrogant, hij is zelfbewust.quote:Op zondag 9 april 2006 11:55 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Goede voetballer, maar hij heeft iets arrogants over zich.
OK, dat van Sneijder is waar, maar diens arrogantie is dan ook ongeëvenaard en wordt ook nog versterkt door zijn buitengewone domheid.quote:Op zondag 9 april 2006 12:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Niet arrogant, hij is zelfbewust.De arrogantie van bv. Wesley Sneijder is veel erger.
˛
Bayern wil Van Bommel als opvolger, maar het is de vraag of Van Bommel dat wil.quote:Op zondag 9 april 2006 12:16 schreef Frutsel het volgende:
Bayern Münchens sterspeler Michael Ballack speelt het volgend seizoen bij Chelsea. Dat althans verklaarde manager Uli Hoeness van de Duitse topclub zaterdag voorafgaand aan de ontmoeting met Werder Bremen.
"Ik weet het vrijwel zeker", zei Hoeness. "Er moeten nog slechts enkele details worden ingevuld." José Mourinho, de coach van Chelsea, heeft al vaker gezegd de Duitse international er graag bij te willen hebben.
==
Dus geen van Bommel naar Bayern dan ?![]()
Het gerucht gaat dat Bayern van hem af wil. En helemaal onlogisch is dat niet, hij is (bijna?) 31 en maakt niet echt een topseizoen door. Wil Bayern nog wat geld voor hem vangen dan is dit het moment om hem te verkopen.quote:
Ja, maar het niet te hopen dat zijn topjaartjes voorbij zijn.quote:Op zondag 9 april 2006 13:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het gerucht gaat dat Bayern van hem af wil. En helemaal onlogisch is dat niet, hij is (bijna?) 31 en maakt niet echt een topseizoen door. Wil Bayern nog wat geld voor hem vangen dan is dit het moment om hem te verkopen.
iedereen heeft wel eens een minder jaar, maar Makaay is zo´n speler die legt er in een minder jaar nog 20 inquote:Op zondag 9 april 2006 13:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het gerucht gaat dat Bayern van hem af wil. En helemaal onlogisch is dat niet, hij is (bijna?) 31 en maakt niet echt een topseizoen door. Wil Bayern nog wat geld voor hem vangen dan is dit het moment om hem te verkopen.
Hij staat nu op 14 doelpunten enhij is iderdaad nog steeds de topscorer van Bayern, maar toch lijkt hij over zijn hoogtepunt heen te zijn.quote:Op zondag 9 april 2006 13:44 schreef stefmans het volgende:
[..]
iedereen heeft wel eens een minder jaar, maar Makaay is zo´n speler die legt er in een minder jaar nog 20 in![]()
Welke van de twee?quote:Op zondag 9 april 2006 14:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Moisander naar De Graafschap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |