quote:Op zondag 9 april 2006 11:08 schreef mrPanerai het volgende:
dode hersencellen nestelen zich in je nek... zodat je daaruit gaat lullen
Niet dat hele bloedvat komt eruit.quote:Op zondag 9 april 2006 11:14 schreef synthesix het volgende:
Maar het was echt een heel langwerpig vliesje, maar een bloedvaatje zou idd wel kunnen, weet alleen niet of die er zo uit pleuren (hoop t toch niet)...
jij gaat echt je tissue weer uitvouwen en onderzoeken wat er in terecht is gekomen?quote:Nu snoot ik net mn neus en er zat echt weer zon dun langwerpig, draadje-vliesjeachtig dingetje in
Ik dacht altijd dat je ze uit schijt ^^quote:Op zondag 9 april 2006 11:39 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
jij gaat echt je tissue weer uitvouwen en onderzoeken wat er in terecht is gekomen?
Jij geloofde zeker ook dat je gezicht zo bleef staan als je een rare bek trok en de klok sloeg 12 uur.quote:Op zondag 9 april 2006 12:12 schreef synthesix het volgende:
Nou bedankt voor de vriendelijke reacties...
Anyway, ik zal het maar wat duidelijker uit leggen, het zou dan hersencellen zijn, die zich opstapelen in die holtes bij je hersenen ofzo, dat leek me wel plausibel want ik krijg ook altijd last van die holtes als ik verkouden bent, of heel hard ophaal...
quote:Op zondag 9 april 2006 13:30 schreef Isabeau het volgende:
En mijn opa vertelde me altijd dat je van appelpitten een appelboom in je buik krijgt
Als het plausibel is, is er een logische relatie. Die vind ik in dit stukje niet terug hoorquote:Op zondag 9 april 2006 12:12 schreef synthesix het volgende:
Anyway, ik zal het maar wat duidelijker uit leggen, het zou dan hersencellen zijn, die zich opstapelen in die holtes bij je hersenen ofzo, dat leek me wel plausibel want ik krijg ook altijd last van die holtes als ik verkouden bent, of heel hard ophaal...
Hahahahahaquote:Op zondag 9 april 2006 15:18 schreef Yildiz het volgende:
Ziehier het gevolg van competentiegericht onderwijs.
Dat zegt meer over jou dan over je opaquote:Op zondag 9 april 2006 13:53 schreef synthesix het volgende:
Ja haha grappig, ik was ook weer niet zo jong toen hij dat vertelde, het was wel serieus bedoelt..
Maarja, ik zie wel weer waar deze discussie heen gaat. Van mijn part mag er een kettingslotje op
Ik bedoelde dus _niet_ dat door het snuiten, hersencellen naar buiten komen, ik bedoelde dat hersencellen die al dood gegaan waren door onstekingen in die holtes e.d. dan naarbuiten komen..quote:Op zondag 9 april 2006 15:02 schreef Elefes het volgende:
[..]
Als het plausibel is, is er een logische relatie. Die vind ik in dit stukje niet terug hoor.
Er is wel relatie tussen verkoudheid en je neus ophalen, dat kan namelijk invloed hebben op je voorhoofdsholtes (en daar kun je zelfs een ontsteking krijgen). Maar dat heeft dus niets met dode hersencellen te maken.
quote:Op zondag 9 april 2006 11:08 schreef mrPanerai het volgende:
dode hersencellen nestelen zich in je nek... zodat je daaruit gaat lullen
is dat niet dodelijk voor je oog?quote:Op zondag 9 april 2006 17:52 schreef MrBean het volgende:
Mijn vader vertelde altijd dat hij een jongen in z'n klas had die z'n oog (geen glazen!) er uit kon halen en langs zijn wang kon laten bungelen.
Dit soort dingen is wel een goed idee voor een topic trouwens.
Nou weet ik veel, ik weet niet precies hoe het zit met die holtes, der sterven gewoon wat hersencellen af bij die holtes, die los zitten, en als je dan hard snuit, worden die stukken meegezogen door de onderdruk ofzo...quote:En hoe stel je je dat dan voor? Een dode cel die tussen de 5 en 15 centimeter migreert naar je paranasale sinussen oid?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |