quote:Op zondag 9 april 2006 11:08 schreef mrPanerai het volgende:
dode hersencellen nestelen zich in je nek... zodat je daaruit gaat lullen
Niet dat hele bloedvat komt eruit.quote:Op zondag 9 april 2006 11:14 schreef synthesix het volgende:
Maar het was echt een heel langwerpig vliesje, maar een bloedvaatje zou idd wel kunnen, weet alleen niet of die er zo uit pleuren (hoop t toch niet)...
jij gaat echt je tissue weer uitvouwen en onderzoeken wat er in terecht is gekomen?quote:Nu snoot ik net mn neus en er zat echt weer zon dun langwerpig, draadje-vliesjeachtig dingetje in
Ik dacht altijd dat je ze uit schijt ^^quote:Op zondag 9 april 2006 11:39 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
jij gaat echt je tissue weer uitvouwen en onderzoeken wat er in terecht is gekomen?
Jij geloofde zeker ook dat je gezicht zo bleef staan als je een rare bek trok en de klok sloeg 12 uur.quote:Op zondag 9 april 2006 12:12 schreef synthesix het volgende:
Nou bedankt voor de vriendelijke reacties...
Anyway, ik zal het maar wat duidelijker uit leggen, het zou dan hersencellen zijn, die zich opstapelen in die holtes bij je hersenen ofzo, dat leek me wel plausibel want ik krijg ook altijd last van die holtes als ik verkouden bent, of heel hard ophaal...
quote:Op zondag 9 april 2006 13:30 schreef Isabeau het volgende:
En mijn opa vertelde me altijd dat je van appelpitten een appelboom in je buik krijgt
Als het plausibel is, is er een logische relatie. Die vind ik in dit stukje niet terug hoorquote:Op zondag 9 april 2006 12:12 schreef synthesix het volgende:
Anyway, ik zal het maar wat duidelijker uit leggen, het zou dan hersencellen zijn, die zich opstapelen in die holtes bij je hersenen ofzo, dat leek me wel plausibel want ik krijg ook altijd last van die holtes als ik verkouden bent, of heel hard ophaal...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |