abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36786490
Wijlen Mijn opa heeft mij vroeger (jaar of 6-7-8 geleden ofzo), wel eens verteld, dat er via je neus dode hersencellen naar buiten gebracht worden..

Nu snoot ik net mn neus en er zat echt weer zon dun langwerpig, draadje-vliesjeachtig dingetje in, helemaal onder het bloed.

Zou het kunnen dat dit hersencellen zijn? Best wel ziek eigenlijk.

ps: Heb gisteravond best wel veel gezopen dus het zou goed kunnen dat er wat celletjes kapot zijn
  zondag 9 april 2006 @ 11:08:44 #2
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_36786517
dode hersencellen nestelen zich in je nek... zodat je daaruit gaat lullen
pi_36786520
Nee, dat is snot.
En bloed, dat kan komen doordat je zo hard snuit dat er een bloedvaatje in je neus kapot is.
Ja, die met de ballen in de bek.
  zondag 9 april 2006 @ 11:10:36 #4
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_36786549
Nee, dat zijn body snatchers.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_36786631
Maar het was echt een heel langwerpig vliesje, maar een bloedvaatje zou idd wel kunnen, weet alleen niet of die er zo uit pleuren (hoop t toch niet)...
  Forum Admin zondag 9 april 2006 @ 11:15:48 #6
58651 crew  murp
murp
pi_36786644
quote:
Op zondag 9 april 2006 11:08 schreef mrPanerai het volgende:
dode hersencellen nestelen zich in je nek... zodat je daaruit gaat lullen
pi_36786878
quote:
Op zondag 9 april 2006 11:14 schreef synthesix het volgende:
Maar het was echt een heel langwerpig vliesje, maar een bloedvaatje zou idd wel kunnen, weet alleen niet of die er zo uit pleuren (hoop t toch niet)...
Niet dat hele bloedvat komt eruit.
Ik bedoel dat je door een geknapt bloedvaatje wat bloed mee kunt snuiten.
pi_36786984
Ik vermoed dat je nu je gehele herseninhoud in je zakdoek hebt zitten
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
  zondag 9 april 2006 @ 11:33:45 #9
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_36787022
pi_36787026
Aan het niveau van TS is wel te merken dat hij in het verleden veel heeft gesnoten
Tja, probeer maar eens origineel te zijn in je signature...
pi_36787034
Nee dode hersencellen gaan via je reet naar buiten. Elke keer als je een scheet laat gaan ze de lucht in.
pi_36787173
quote:
Nu snoot ik net mn neus en er zat echt weer zon dun langwerpig, draadje-vliesjeachtig dingetje in
jij gaat echt je tissue weer uitvouwen en onderzoeken wat er in terecht is gekomen?
  zondag 9 april 2006 @ 11:44:43 #13
51747 PowerSp00n
There is no spoon
pi_36787324
quote:
Op zondag 9 april 2006 11:39 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

jij gaat echt je tissue weer uitvouwen en onderzoeken wat er in terecht is gekomen?
Ik dacht altijd dat je ze uit schijt ^^
UsenetPlans.com: Vergelijk usenet providers en abonnementen | HRooster.nl: Een persoonlijk HRO rooster
pi_36787412
Dat breekt gewoon af in je lichaam en gaat via alle afscheidingswegen naar buiten.

Maar dat herken je niet meer als dusdanig...
pi_36787454
Volgens mij kan het bij de TS geen kwaad meer
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_36788030
Nou bedankt voor de vriendelijke reacties...

Anyway, ik zal het maar wat duidelijker uit leggen, het zou dan hersencellen zijn, die zich opstapelen in die holtes bij je hersenen ofzo, dat leek me wel plausibel want ik krijg ook altijd last van die holtes als ik verkouden bent, of heel hard ophaal...
pi_36788627
Je kunt ze wel kapot snuiven
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
pi_36788858
quote:
Op zondag 9 april 2006 12:12 schreef synthesix het volgende:
Nou bedankt voor de vriendelijke reacties...

Anyway, ik zal het maar wat duidelijker uit leggen, het zou dan hersencellen zijn, die zich opstapelen in die holtes bij je hersenen ofzo, dat leek me wel plausibel want ik krijg ook altijd last van die holtes als ik verkouden bent, of heel hard ophaal...
Jij geloofde zeker ook dat je gezicht zo bleef staan als je een rare bek trok en de klok sloeg 12 uur.
  zondag 9 april 2006 @ 13:16:13 #19
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_36789720
de holtes in je hersenen staan niet in contact met je neusholten. de enige toegankelijke weg is inderdaad via je neus door t zeefbeen naar de hersenen, maar de openingetjes in je zeefbeen worden niet gebruikt om je dode zellen te verwijderen maaar om geur langs geurzenuw te leiden en je lucht op te warmen en te bevochtigen.
Wanneer je dit bot gebroken hebt bestaat er wel n open weg richting de hersenen en heb je kans op n hersenvliesontsteking of zelfs abcessen.
pi_36790064
En mijn opa vertelde me altijd dat je van appelpitten een appelboom in je buik krijgt en dat als je een gek gezicht trekt als de klok 12 uur slaat dat je dan altijd zo zou toekijken.

Volwassen mensen maken kinderen wel meer wijs, TS
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_36790673
Ja haha grappig, ik was ook weer niet zo jong toen hij dat vertelde, het was wel serieus bedoelt..

Maarja, ik zie wel weer waar deze discussie heen gaat. Van mijn part mag er een kettingslotje op
  zondag 9 april 2006 @ 14:43:21 #22
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_36791891
quote:
Op zondag 9 april 2006 13:30 schreef Isabeau het volgende:
En mijn opa vertelde me altijd dat je van appelpitten een appelboom in je buik krijgt
! Dat dacht ik vroeger ook altijd.
"Success is a matter of a few simple disciplines, practiced every day."
"Failure is a few errors in judgment, repeated every day."
  zondag 9 april 2006 @ 14:50:17 #23
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_36792127
Met alle respect : je opa vertelde je klinklare onzin ! kletskoek dus

Snuit dus maar rustig je neus - of haal hem op, moet je zelf weten - er komen echt géén hersencellen aan te pas als je dat doet.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_36792411
Bij de Egyptenaren ging dat zo ja
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
pi_36792551
quote:
Op zondag 9 april 2006 12:12 schreef synthesix het volgende:

Als het plausibel is, is er een logische relatie. Die vind ik in dit stukje niet terug hoor .
Er is wel relatie tussen verkoudheid en je neus ophalen, dat kan namelijk invloed hebben op je voorhoofdsholtes (en daar kun je zelfs een ontsteking krijgen). Maar dat heeft dus niets met dode hersencellen te maken.
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')