Suiker, lecitinequote:Op dinsdag 17 april 2007 12:44 schreef Emu het volgende:
Ik vraag me nu eigenlijk wel af wat die andere 1% nou is...
Die van de Aldi Süd is erg lekker, die in de zwarte kartonnen verpakking waar meerdere kleine reepjes in zitten.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:26 schreef Rewimo het volgende:
Piet, wat is jouw oordeel over de pure chocola van Lidl en Aldi? Die hebben ook pure repen met een cacaogehalte boven de 72% (z hebben meerdere soorten). Ik moet ze altijd meenemen uit DLD voor mijn moederomdat ze ze in NL niet altijd verkopen.
Het is wel iets waar je aan moet wennen, het is niet echt normaal snoepgoed.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:28 schreef Apekoek het volgende:
ik hou wel van pure chocola, is dit dan ook te pruimen?
Die neem ik inderdaad altijd meequote:Op dinsdag 17 april 2007 15:45 schreef Pietverdriet het volgende:
Die van de Aldi Süd is erg lekker, die in de zwarte kartonnen verpakking waar meerdere kleine reepjes in zitten.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:40 schreef SHE het volgende:
nee lief, ananas, paprika
die met champagne is yum
maar die met peper..serieus; ik werd er helemaal *rrroaaarr* van![]()
En die met safraan en rijst is in de bestelling.
de pure chocolademelk tabletten zijn ook in de bestelling..al ben ik er een beetje laat mee zo in de lente.
Bij AH hebben ze inmiddels een aardige selectie.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:00 schreef SiGNe het volgende:
Jammer genoeg ben ik in Nederland in de minderheid, er ligt amper pure chocolade in de schappen.
Het wordt gelukkig wel steeds beter, maar candybars met pure chocolade of koekjes vind je nog niet zoveel.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:11 schreef computergirl het volgende:
[..]
Bij AH hebben ze inmiddels een aardige selectie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |