abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48227077
ik haal altijd 72% Lindt van de AH, iets anders heb ik hier in de buurt nog nooit gezien. Misshien dat ze bij natuurvoedingswinkels chocola met meer % hebben, moet ik eens kijken. Dat online bestellen is ook wel wat natuurlijk.
Je bent nooit te oud om te leren....toch?
pi_48413999
Ik vraag me nu eigenlijk wel af wat die andere 1% nou is...
  dinsdag 17 april 2007 @ 12:45:40 #103
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_48414025
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 12:44 schreef Emu het volgende:
Ik vraag me nu eigenlijk wel af wat die andere 1% nou is...
Suiker, lecitine
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_48414606
Ok thanks.

Mmm na het doorlezen van het topic kan ik niet wachten tot mijn werktijd er op zit om naar de supermarkt te rennen voor een lekkere 88% puur reep, die 99% lijkt me te hoog.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 17 april 2007 @ 15:26:04 #105
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_48420921
Piet, wat is jouw oordeel over de pure chocola van Lidl en Aldi? Die hebben ook pure repen met een cacaogehalte boven de 72% (z hebben meerdere soorten). Ik moet ze altijd meenemen uit DLD voor mijn moeder omdat ze ze in NL niet altijd verkopen.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 17 april 2007 @ 15:28:34 #106
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_48421046
ik hou wel van pure chocola, is dit dan ook te pruimen?
  dinsdag 17 april 2007 @ 15:45:28 #107
45206 Pietverdriet
pi_48421860
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 15:26 schreef Rewimo het volgende:
Piet, wat is jouw oordeel over de pure chocola van Lidl en Aldi? Die hebben ook pure repen met een cacaogehalte boven de 72% (z hebben meerdere soorten). Ik moet ze altijd meenemen uit DLD voor mijn moeder omdat ze ze in NL niet altijd verkopen.
Die van de Aldi Süd is erg lekker, die in de zwarte kartonnen verpakking waar meerdere kleine reepjes in zitten.
  dinsdag 17 april 2007 @ 15:46:19 #108
45206 Pietverdriet
pi_48421907
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 15:28 schreef Apekoek het volgende:
ik hou wel van pure chocola, is dit dan ook te pruimen?
Het is wel iets waar je aan moet wennen, het is niet echt normaal snoepgoed.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 17 april 2007 @ 15:53:11 #109
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_48422271
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 15:45 schreef Pietverdriet het volgende:
Die van de Aldi Süd is erg lekker, die in de zwarte kartonnen verpakking waar meerdere kleine reepjes in zitten.
Die neem ik inderdaad altijd mee Binnenkort hebben we alle voordelen van de Duitse èn de Nederlandse Aldi en Lidl
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_48459508
Ik ben nog niet zo heel lang fan van puur Maar toch eens een keer in Duitsland kijken dan
pi_48493791
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 22:40 schreef SHE het volgende:
nee lief, ananas, paprika
die met champagne is yum

maar die met peper..serieus; ik werd er helemaal *rrroaaarr* van
En die met safraan en rijst is in de bestelling.
de pure chocolademelk tabletten zijn ook in de bestelling..al ben ik er een beetje laat mee zo in de lente.

gisteren kreeg ik eindelijk mijn bestelling van coffee-etc binnen, de lekkerste repen waren helaas uitverkocht
De chocolade is niet onderverdeeld in blokjes dus ik heb maar een stuk afgebroken. Stuk was iets groter dan de bedoeling was Per ongeluk
pi_48536389
Smaakproef
“Omdat we op basis van de laboratoriumtesten geen onderscheid kunnen maken tussen de 26 concurrenten”, liet Test-Aankoop smaak en aanblik keuren door een panel van ervaren chocoladeliefhebbers en een jury van 40 chocoladefans. Twee merken van Cöte d’Or (Noir de Noir 56% en Chocolade voor fijnproevers), Davinia en Galler bleken de favorieten. Dankzij een beduidend betere prijs-kwaliteitverhouding krijgt de Davinia Pure Chocolade de titel van Beste Koop. Lindt Excellence viel het minst in de smaak.
“Het moet gezegd dat chocolade met (te) veel cacao vaak erg bitter is. Sommige mensen zijn daar dol op, maar die zijn niet in de meerderheid”, besluit Test-Aankoop.

Lindt komt er als slechtste uit? Zegt me al genoeg over deze 40 "chocoladefans" waarschijnijk van die 120kg zwaar wegende vetzakken die liever kwantiteit hebben ipv kwaliteit.

Aldi pure chocolade is natuurlijk het beste he NOT
  vrijdag 20 april 2007 @ 14:00:21 #113
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_48539273
Dat zijn gewoon mensen die eigenlijk van melkchocolade houden en dus voor de minst bittere gaan.
Zelf vind ik melkchocolade niet lekker en witte chocolade (eigenlijk geen chocolade, zit geen cacao in) vind ik al helemaal niks.
Jammer genoeg ben ik in Nederland in de minderheid, er ligt amper pure chocolade in de schappen.
pi_48539723
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 14:00 schreef SiGNe het volgende:
Jammer genoeg ben ik in Nederland in de minderheid, er ligt amper pure chocolade in de schappen.
Bij AH hebben ze inmiddels een aardige selectie.
pi_48540249
Ik vind zowel puur, melk als wit verdomt lekker
  vrijdag 20 april 2007 @ 15:14:18 #116
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_48542129
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 14:11 schreef computergirl het volgende:

[..]

Bij AH hebben ze inmiddels een aardige selectie.
Het wordt gelukkig wel steeds beter, maar candybars met pure chocolade of koekjes vind je nog niet zoveel.
Bounty's zijn er wel in een pure variant te vinden, maar ik hou niet zo van kokos en ik heb een tijdje geleden een pure versie van de Kitkat gekocht (die was echt lekker), maar dat zijn dan tijdelijke aanbiedingen bij de Xenos en op=op natuurlijk.
pi_48565910
99% Elke ochtend een blokje bij het ontbijt.
Oeh, en die chili versie ga ik zo bestellen! Pittig & zoet.
Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')