Elke fatsoenlijke traiteur of speciaalzaak heeft 'm.quote:Op zondag 9 april 2006 12:19 schreef FloggingMolly het volgende:
Enig idee waar dit in Nederland te koop is?
Hmm, volgens mij heb ik het op m'n werk wel iets vergelijkbaars zien liggen. Probeer eens een wat grotere biologische winkel voor de biologische variant..quote:Op zondag 9 april 2006 12:19 schreef FloggingMolly het volgende:
Enig idee waar dit in Nederland te koop is?
In Engeland vind je de mooiere 99% chocolades vaak bij de biologische produkten (waarschijnlijk de enige reden waarom ik er ooit kwam). In Nederland kom ik nauwelijk in dit soort winkels (alleen voor de risotto, gek genoeg hebben ze alle verschillende rijstsoorten liggen hier), dus ik zou het niet weten.quote:Op zondag 9 april 2006 12:45 schreef Pietverdriet het volgende:
De biologische supers die ik ken verkopen eigenlijk geen chocolade, maar charob ofziets.
Heb in een stad gewoont waar de klanten van zulke winkels hard core antroposofen waren. Wellicht dat dit de oorzaak hiervanquote:Op zondag 9 april 2006 12:50 schreef warrel het volgende:
Wat raar. Hij hebben juist superveel chocolade, en juist weer wat minder charobe..
(Leiden, Hooigracht)
En het hoort thuis in het zogenaamde poly-mealquote:Op zondag 9 april 2006 12:52 schreef Drive-r het volgende:
Het eten van 90-99% cacao-houdende chocolade zou volgens klinisch onderzoek van de American Heart Association bloeddrukverlagend werken, past in het rijtje met rode wijn, fruit, thee, etc...
Humor dat artikel:quote:Op zondag 9 april 2006 12:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En het hoort thuis in het zogenaamde poly-mealDat is een alternatief voor de polypil tegen allerlei aandoeningen.
Polymeal bestaat uit:
- pure chocolade (geloof zo'n 50 gram per dag)
- groente & fruit
- amandelen
- vis
- knoflook
- rode wijn
artikel
Als je te dik bent en moet afvallen, kun je maar beter helemaal geen chocola nemen. Óók niet deze chocola. Gewoon jezelf netjes aan 3 maaltijden en 2 tussendoortjes houden.quote:Op zondag 9 april 2006 12:00 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
maar je kan beter 2 blokjes van deze chocola eten als van gewone chocola 2 blokjes (toch??)
quote:Op zondag 9 april 2006 13:25 schreef Evil-Cherry het volgende:
Gut, al eet je alleen maar chocola de hele dag dan val je nog afAls je je maar aan de maz. hoeveelheid cal. houdt
![]()
Pff, dit zijn allemaal van die wijsheden... Als je maanden of zelfs jaren aan een stuk lijnt, kun je echt niet nooit iets lekkers eten. Dat houdt niemand vol. Maar goed, als je iets wilt weten over afvallen, ga dan gewoon eens kijken in één van de topics in LIF, want daar is alles wat hier genoemd wordt al zo vaak voorbij gekomen.quote:Op zondag 9 april 2006 13:20 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Als je te dik bent en moet afvallen, kun je maar beter helemaal geen chocola nemen. Óók niet deze chocola. Gewoon jezelf netjes aan 3 maaltijden en 2 tussendoortjes houden.
En daarnaast kun je best vet en suiker eten. Lekker juist, daar leeft je lichaam vanMaar gewoon niet té véél! En zorgen dat je een normaal eetpatroon hebt.
Wat dat betreft kun je jezelf beter verwennen met iets wat je lekker vind. En niet zoiets van "ja maar daar zit minder vet in, dus neem ik dat maar"quote:Op zondag 9 april 2006 13:30 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Pff, dit zijn allemaal van die wijsheden... Als je maanden of zelfs jaren aan een stuk lijnt, kun je echt niet nooit iets lekkers eten. Dat houdt niemand vol.
Nou, je kunt daar wel degelijk rekening mee houden om de schade te beperken. Leren om (relatief) gezond te snacken is belangrijk als je een dieet lang wilt volhouden.quote:Op zondag 9 april 2006 13:58 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Wat dat betreft kun je jezelf beter verwennen met iets wat je lekker vind. En niet zoiets van "ja maar daar zit minder vet in, dus neem ik dat maar"![]()
Het gaat erom dat je niet constant chocola eet, óók geen 99%...
Jup, daar heb ik het ook over. Ben alleen niet zo goed met woorden.. :Squote:Op zondag 9 april 2006 14:02 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Leren om (relatief) gezond te snacken is belangrijk als je een dieet lang wilt volhouden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |