Klein bolletje bittere chocolade mousse bij de canard a l'orange lijkt me helemaal niet gek..quote:Op zondag 9 april 2006 10:58 schreef Klonk het volgende:
Lindt noirissime is erg lekker, idd wat je niet elke dag wilt eten, maar smullen geblazen
en die dingen die je noemt om mee te koken, nog niet aangedacht maar lijkt me ook erg lekker, al vraag ik me af of een bittere mousse niet een tikje te veel is
Nee.quote:Op zondag 9 april 2006 10:53 schreef Pietverdriet het volgende:
Als je het niet lekker vindt, hou dat dan lekker voor jezelf, okay?
Is hier, in Duitsland, in de beter gesoorteerde supermarkten gewoon te koop.quote:Op zondag 9 april 2006 11:04 schreef kabouter.muts het volgende:
Ik heb het nog nooit gegeten, we houden wel van puur (72% hebben we meestal)
Waar heb je t gekocht want ik wil t graag proberen.
jaquote:Op zondag 9 april 2006 11:11 schreef Biancavia het volgende:
Is dat niet heel erg bitter?
Ja, dat is écht héél erg bitter, en zurig.quote:Op zondag 9 april 2006 11:11 schreef Biancavia het volgende:
Is dat niet heel erg bitter?
In chocola zit cacao en vet (even heel globaal gezegd). Hoe meer cacao, hoe minder vet. 99% chocola is dus gewoon mager. Plus dat het ook lekkerder is om 1 of 2 blokjes te nemen en niet die hele reep in 1 keer weg te vreten. Wordt je misselijk vanquote:Op zondag 9 april 2006 11:49 schreef Spekkiemonster het volgende:
hier word je toch ook niet dik van van die hele pure chocolade?
Dik wordt je van meer calorien eten dan dat je verbruikt. Niet van wat je eet, maar van hoeveel je eet.quote:Op zondag 9 april 2006 11:49 schreef Spekkiemonster het volgende:
hier word je toch ook niet dik van van die hele pure chocolade?
maar je kan beter 2 blokjes van deze chocola eten als van gewone chocola 2 blokjes (toch??)quote:Op zondag 9 april 2006 11:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dik wordt je van meer calorien eten dan dat je verbruikt. Niet van wat je eet, maar van hoeveel je eet.
Waarom?quote:Op zondag 9 april 2006 12:00 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
maar je kan beter 2 blokjes van deze chocola eten als van gewone chocola 2 blokjes (toch??)
En wat is er verkeerd aan vet?quote:Op zondag 9 april 2006 12:13 schreef Spekkiemonster het volgende:
omdat er minder vet in zit dacht ik ....
zoals evil-cherry hierboven ook zegt
geloof dat je het over een andere hebt, "niet zo zoet en een beetje bitter" omschrijft deze chocolade niet. Eerder absoluut niet zoet en heel erg bitter met zure accenten.quote:Op zondag 9 april 2006 12:15 schreef SHE het volgende:
Ik heb dezelfde standaard in huis,...zeker nu ik weer begonnen ben met serieus trainen, gebruik ik het braaf 2x voor een maaltijd..daarnaast is het simpelweg goed voor je.
Ik hoefde er niet aan te wennen, want ik hou niet van chocolade...sterker nog, ik vind het niets aan.
Deze daarentegen is niet zo zoet en een beetje bitter en dat vind ik wel weer te doen.
Ben je nog dronken Piet?quote:Op zondag 9 april 2006 12:17 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
geloof dat je het over een andere hebt, "niet zo zoet en een beetje bitter" omschrijft deze chocolade niet. Eerder absoluut niet zoet en heel erg bitter met zure accenten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |