En nu?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:55 schreef DaMart het volgende:
Het plaatje werkt niet, Ollie.
Ik heb nog een boekje liggen met oude interviews met zowel Wolkers als Reve.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:12 schreef Frollo het volgende:
Had Reve überhaupt wel iets met Wolkers of negeerden ze elkaar volledig? Ik kan me in elk geval geen interactie tussen die twee voor de geest halen.
Aha.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:14 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ik heb nog een boekje liggen met oude interviews met zowel Wolkers als Reve.
Reve had een hekel aan zowel Mulisch ('Mullis is Vullis') als aan Wolkers ('weet u, het is niks en het wordt niks'). De enige die hij nog enigszins kon uitstaan was Hermans.
Wacht dan tenminste tot 22 december.quote:Op donderdag 6 november 2008 08:47 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik ben net weer in De Avonden begonnen.
Weet je wel tegen wie je het hebt?quote:Op donderdag 6 november 2008 09:09 schreef Frollo het volgende:
[..]
Wacht dan tenminste tot 22 december.
Dat je fan van het boek bent vermoedde ik al een beetje, ja.quote:Op donderdag 6 november 2008 09:13 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Weet je wel tegen wie je het hebt?
quote:Op donderdag 6 november 2008 08:47 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik raad aan het weg te leggen, wil je deze winter overleven.quote:Op donderdag 6 november 2008 08:47 schreef FritsVanEgters het volgende:
Of het helpt je er juist doorheen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:02 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Ik raad aan het weg te leggen, wil je deze winter overleven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |