quote:Op zondag 9 april 2006 01:49 schreef WinkelKar het volgende:
Ik vanavond dus naar de Bioscoopmet zn vijven in een honda civic coupe
ennehhhh, ik zat dus achterin, en k leg mn gsm in het zijvakje, omdat ik aant smssen was met een meid, heen en weer....
uiteindelijk is de gsm dus in de auto blijven liggen toen k thuis werd afgezet
En nu.... heb k helemaal geen contact meer met iemand.... omdat alle nummers in die gsm stondenenneh.... de gast die me had afgezet zie k niemeer tot volgende week
![]()
gsm loze week![]()
ja maar vanaf morgenvroeg is die niet meer hier in de buurtquote:Op zondag 9 april 2006 01:51 schreef Sc0rPi0n het volgende:
stom een gsm hou je bij je of stop je in je broekzak.
Zeker als je hete smsjes ontvangt. Als je nou weet waar hij woont of maten van hem ziet, kun je toch vragen om zijn nummer.
ik heb helemaal niets van nummers :/quote:Op zondag 9 april 2006 01:54 schreef Ratelslangetje het volgende:
Tsja dan heeft TS pech.
Een week lang.![]()
Ik neem aan dat je de belangrijkste nummers wel uit je hoofd kent of in ieder geval ergens hebt genoteerd.
Stom als je afhankelijk bent van je mobiel.![]()
t was geen vreemde auto, die vriend die zit doordeweek in breda, en vertrekt morgenvroegquote:Op zondag 9 april 2006 01:57 schreef Sc0rPi0n het volgende:
je hebt toch wel een thuisnummer van een van je maten ofzo?
en of zij hem kunnen bellen of hij die mobiel kan afgeven bij jou of mij een van je maten.
Echt behoorlijk stom om je gsm in een vreemde auto neer te leggen.
ik ga niet om 7 uur uit mn nestquote:Op zondag 9 april 2006 02:02 schreef MissHobje het volgende:
Dan haal je hem toch ff sóchtends vroeg op ofzo.. of ben je zo lui dat je niet ff moeite doet ervoor![]()
Heeft die vriend geen mobieltje ofzo?quote:Op zondag 9 april 2006 02:00 schreef WinkelKar het volgende:
[..]
t was geen vreemde auto, die vriend die zit doordeweek in breda, en vertrekt morgenvroeg![]()
om daar nu het thuisnr te gaan bellen lijkt me iets te extreem, ivm ouders die slapen enzo
leesquote:Op zondag 9 april 2006 02:03 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Heeft die vriend geen mobieltje ofzo?
Lambal dusquote:
puik idee,quote:Op zondag 9 april 2006 02:03 schreef dfr0st het volgende:
Doe het per postpaket kost je iets van 5 euro
je hebt gelijk,quote:Op zondag 9 april 2006 02:05 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Lambal dus![]()
Mare daarna kun je weer verder pitten hoor..
eigenlijk vind ik dat je dus niet moet zeuren enzo.. want je doet niet eens moeite om ff je foon op te halen![]()
Iets met je pc >?? moet vast te doen zijnquote:Op zondag 9 april 2006 02:06 schreef WinkelKar het volgende:
[..]
je hebt gelijk,
Maar heel misschien haal ik m morgenvroeg, ohnee, ik gebruik mijn gsm als wekker, heb dus gewoon geen wekker nu![]()
Dat was ik alweer vergetenquote:Op zondag 9 april 2006 02:07 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Ik denk dat er nu een meid is die een anti-climax beleefd
Of je het ooit goed kan maken weet ik niet
Ga naar haar toe en compenseer het verlies van je mobielquote:Op zondag 9 april 2006 02:10 schreef WinkelKar het volgende:
[..]
Dat was ik alweer vergetenwas er zo in op aan het gaan over hoe ik morgen wakker moet worden
![]()
maar bedankt voor de opfrisser![]()
niet echt hier in de buurt, that isquote:Op zondag 9 april 2006 02:11 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Ga naar haar toe en compenseer het verlies van je mobiel
Het adres staat in een smsje.quote:Op zondag 9 april 2006 02:11 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
geeeeeen ideequote:Op zondag 9 april 2006 02:07 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Iets met je pc >?? moet vast te doen zijn![]()
nee in het adresboekquote:Op zondag 9 april 2006 02:12 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Het adres staat in een smsje.
Dan moet je ook niet klagen.quote:
het is echt laat hequote:Op zondag 9 april 2006 02:13 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet klagen.
Of in ieder geval in je OP een beetje bijwerken.
Nu doe je alsof je kansloos bent.
Terwijl je dus gewoon te beroerd bent om 's ochtends je telefoon op te halen.![]()
quote:Op zondag 9 april 2006 02:14 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
straks heeft die gast je mobiel gevonden en ligt hij haar nu uit te wonen![]()
![]()
misschien vergeet je je mobiel de volgende keer niet.quote:
bellen maakt nie uit, als hij niet belt, deed ik t wel, hi 80 enzoquote:Op zondag 9 april 2006 02:15 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
misschien vergeet je je mobiel de volgende keer niet.
Of hij gaat lekker op jouw kosten bellen
en natuurlijk eens in de zoveel tijd de simkaart kopieren naar je pcquote:Op zondag 9 april 2006 02:16 schreef WinkelKar het volgende:
[..]
bellen maakt nie uit, als hij niet belt, deed ik t wel, hi 80 enzo
maar inderdaad, ik vergeet m de volgende keer niemeer....
oh wacht, ik heb wel zn nummer in mijn skype!!!! thnq!!!quote:Op zondag 9 april 2006 02:19 schreef Caesu het volgende:
voorlopig kan hier mee bellen:
http://www.voipdiscount.com/
no wucking forriesquote:Op zondag 9 april 2006 02:20 schreef WinkelKar het volgende:
[..]
oh wacht, ik heb wel zn nummer in mijn skype!!!! thnq!!!
Dan bel je je eigen telefoon toch even? Zeker als je weet dat die gast morgen gaat rijden. Gewoon bellen als je kan verwachten dat hij in de auto zit. En als je hem aan de lijn krijgt vraag je of hij hem op wil sturen.quote:Op zondag 9 april 2006 01:49 schreef WinkelKar het volgende:
ennehhhh, ik zat dus achterin, en k leg mn gsm in het zijvakje, omdat ik aant smssen was met een meid, heen en weer....
En nu.... heb k helemaal geen contact meer met iemand.... omdat alle nummers in die gsm stondenenneh.... de gast die me had afgezet zie k niemeer tot volgende week
![]()
gsm loze week![]()
Nou, je vergat je telefoon... Dus zo belangrijk zal je die meid ook wel niet gevonden hebben...quote:Op zondag 9 april 2006 01:49 schreef WinkelKar het volgende:
![]()
gsm loze week![]()
quote:Op zondag 9 april 2006 09:32 schreef indahnesia.com het volgende:
en die meid heeft vast al een ander opgescharreld
quote:Waarom sms je niet terug, schatje? Wil je me niet meer?
quote:Het is nou al een week geleden, ik ben er klaar mee, stik er maar in!
Scherp op de vroege zondagquote:Op zondag 9 april 2006 09:20 schreef Tellorian het volgende:
[..]
Nou, je vergat je telefoon... Dus zo belangrijk zal je die meid ook wel niet gevonden hebben...
't Blijft toch een verlengstuk...quote:Op zondag 9 april 2006 02:11 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Ja die Civicquote:Op zondag 9 april 2006 09:44 schreef indahnesia.com het volgende:
Honda?
quote:Op zondag 9 april 2006 09:44 schreef indahnesia.com het volgende:
Honda?
Zou ik ook doen...quote:Op zondag 9 april 2006 10:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ooh.. daar lees ik nogal gemakkelijk overheen
hoezo zonder opgaaf van redenen? Je bent 't toch gewoon vergeten, dat lijkt me toch een goede reden.quote:Op zondag 9 april 2006 12:24 schreef Camplo het volgende:
LOL, moet er niet aan denken dat ik zonder opgaaf van reden mn vriendin een week lang niet SMS, of belt. Volgens mij heb ik dan grote problemen, dus hou ik me phone altijd braaf bij me
Als ilk het dr niet kon vertellen heb ik wel een probleemquote:Op zondag 9 april 2006 12:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hoezo zonder opgaaf van redenen? Je bent 't toch gewoon vergeten, dat lijkt me toch een goede reden.
Heej zo erg ben ik nou ook weer niet...geef toe je kan niet zonder mequote:Op zondag 9 april 2006 12:24 schreef Camplo het volgende:
LOL, moet er niet aan denken dat ik zonder opgaaf van reden mn vriendin een week lang niet SMS, of belt. Volgens mij heb ik dan grote problemen, dus hou ik me phone altijd braaf bij me
Whehe..quote:Op vrijdag 10 april 2009 07:52 schreef sinadO het volgende:
Oh trouwens TS nog bedankt voor het laten liggen van je mobieltje! Ik neuk d'r nu al zo'n drie jaar. En die Civic was een leenauto van de garage.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |