abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36808674
quote:
Op zondag 9 april 2006 22:37 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Hoe oud is je computer?

Wrs is het wel een goed idee om m ff te formatteren en alles opnieuw te installeren.

Outlook Express, MSN Messenger, Media Player, Bittorrent (ofzo) en 5 vensters IE kan ook op een bak van 5 jaar oud hoor
Nou...ongeveer 7 jaar.....
  zondag 9 april 2006 @ 23:20:45 #77
46435 Big_Fat_Wombat
Number of the Bitch
pi_36808901
quote:
Op zondag 9 april 2006 23:13 schreef fleur22 het volgende:

[..]

Ga naar bijvoorbeeld paradigit winkel ofzo, zeg wat je wil doen met je nieuwe pc en klaar
Op maandag 37 juli 1742 01:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Whehehe.
  maandag 10 april 2006 @ 00:38:08 #78
6941 APK
Factual, I think.
pi_36810911
quote:
Op zondag 9 april 2006 23:13 schreef fleur22 het volgende:

Koop nou maar gewoon zo'n 350¤ hoerending van Dell.
Die lelijke zwarte kast zet je onder de tafel en voor de rest is het hoppa!

Volgens mij kan niemand tegen Dell concureren. Legitieme XP en goede hardware voor die prijs......
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_36810991
quote:
Op maandag 10 april 2006 00:38 schreef APK het volgende:

[..]

Koop nou maar gewoon zo'n 350¤ hoerending van Dell.
Die lelijke zwarte kast zet je onder de tafel en voor de rest is het hoppa!

Volgens mij kan niemand tegen Dell concureren. Legitieme XP en goede hardware voor die prijs......
Ja,zonder legitieme XP krijg je steeds,STOP DOWNLOADHOER DIT PRODUCT IS ILLEGAAL.
Ik zou bijna ook XP legaal nemen
Bijna he'
I may be wrong, but it's highly unlikely.
  maandag 10 april 2006 @ 00:50:51 #80
6941 APK
Factual, I think.
pi_36811129
quote:
Op maandag 10 april 2006 00:42 schreef Ghostbuster het volgende:

Ik zou bijna ook XP legaal nemen
Bijna he'
Ik ook.

Deze puter is de laatste van 6 machines die op een vage XP draait.
Ik had een MyCom restore disk met legitieme XP maar die werkte niet.

So far so good, zonder SP1 of 2.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  maandag 10 april 2006 @ 01:19:03 #81
142365 EKG
Raggamuffin
pi_36811555
Ik heb eigenlijk alleen de eerste paar posts gelezen, maar doe toch maar een uitspraak..

Er zijn 2 verschillende snelheidsfactoren:
1. de snelheid waarmee de data van het internet binnenkomt, jouw verbinding dus.
2. de snelheid waarop jouw oude pc'tje de programma's draait om iets met die internetpagina's/mail/etc. te doen.

Met een snelle internetverbinding (1) heb je ook een snelle pc (2) nodig om het volledig te kunnen benutten. Op een trage pc gaat is een snelle (dure) internetverbinding soms wel een beetje overbodig, en kun je even goed af met een (relatief!) trage verbinding.
Jouw stelling, dat een goedkoper abo het internetten op jouw pc nóg verder vertraagt is dan weer niet het geval In principe kan elke computer waar windows 98 of XP op draait prima overweg met een snelle breedband internetverbinding.

Goedkoper abonnementje kun je altijd doen, eerste voorbeeld wat ik even tegenkom rond je budget:

Chello Easy kabelinternet á ¤22,95 p/maand.
De snelheid is dan ruim voldoende om binnen een paar seconde meerdere webpagina's te openen en ondertussen je mail te checken, of je kunt bijv. een mp3 bestand binnen een minuutje of 5 downloaden. Veel verschil met wat je nu hebt zul je vast niet merken

Eerlijk gezegd denk ik dat het opschonen van je oude computertje al een enorm verschil kan maken. Kwestie van even een vriend oid met verstand van pc;s aan de mouw trekken en vragen of hij een keer je pc wil formatteren (alles eraf gooien, Windows + andere meuk opnieuw installeren), dan draait je pc weer als nieuw
Als dat nog nooit eerder gedaan is, dan is de kans groot dat daar de "mankementen" en traagheid mee verdwijnen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')