Een budget Pentium.quote:Op zondag 9 april 2006 02:29 schreef Entonie het volgende:
[..]
TS is geen nerd. jij wel. ga maar uitleggen aan TS wat een celeron is
Windhoos CD erin en partities verwijderen.quote:Op zondag 9 april 2006 02:31 schreef APK het volgende:
Het probleem met Dell is wel dat we dan weer een topic krijgen hoe je de 'gratis' McAffee-shit uit de computer moet slopen.
't is een serieuze vraag, hoor... Je komt namelijk behoorlijk dom over.quote:
Ja dat weet elke n00b.quote:Op zondag 9 april 2006 02:32 schreef Entonie het volgende:
[..]
en TS weet wat vast wat een pentium is![]()
Welke partitiesquote:Op zondag 9 april 2006 02:33 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Windhoos CD erin en partities verwijderen.![]()
maar jij komt superslim over door een pc met een auto te vergelijkenquote:Op zondag 9 april 2006 02:34 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
't is een serieuze vraag, hoor... Je komt namelijk behoorlijk dom over.
Laat ik even een voorbeeldje geven.
Iemand wil een auto kopen... Ze geeft al aan dat ze er weinig mee doet, gewoon het standaard van A naar B... Raad je haar dan een Toyota Starlet aan of een Lamborghini Murcielago?
De TS geeft aan dat ze gewoon wil internetten, MSN-en en email controleren. Het is niet vreselijk waarschijnlijk dat ze van plan is om de allernieuwste spellen in de hoogste resolutie met alle grafische instellingen op het hoogst te gaan spelen.
Zij heeft dus niets aan een aldi pc van duizend piek. Kan wel zijn dat dat een supersnelle pc is, maar ze gebruikt dat toch niet. (plus dat de aldi-pc vanuit een rationeel oogpunt helemaal niet zo goedkoop is, maar vooruit)...
En dat zij geen nerd is, maakt verder niet uit... Als jij enkel de aldi-pc aanraadt om maar van het gezeur af te zijn, heb je hier helemaal niets te zoeken.
Ja en verborgen restore zooi. Weg ermee en een SP2 streamed install daar kun je dan eigen partities maken.quote:Op zondag 9 april 2006 02:36 schreef APK het volgende:
[..]
Welke partities
Zo'n ding komt standaard met een C: drive van 80 of 160 GB
Je komt alleen met een dualcore Pentium aan terwijl die AMD X2 van de Lidl veel beter is.quote:Op zondag 9 april 2006 02:37 schreef Entonie het volgende:
[..]
maar jij komt superslim over door een pc met een auto te vergelijken
juist dat ze geen nerd is, moet je haar niet gaan aanraden om een pc zelf samen te stellen voor die paar 100 euro minder. Juist daarom raad ik haar aan een complete pc aan te schaffen die weer voor een paar jaartjes mee zal gaan. als je nou enig herseninhoud zou hebben, zou je dat snappen
Pfew, ik ben blij dat jij niet mijn buurman bent als ik computerproblemen heb.quote:Op zondag 9 april 2006 02:37 schreef Entonie het volgende:
juist dat ze geen nerd is, moet je haar niet gaan aanraden om een pc zelf samen te stellen voor die paar 100 euro minder. Juist daarom raad ik haar aan een complete pc aan te schaffen die weer voor een paar jaartjes mee zal gaan. als je nou enig herseninhoud zou hebben, zou je dat snappen
hoezo, je bent daar toch zelf wel nerd genoeg voor?quote:Op zondag 9 april 2006 02:42 schreef APK het volgende:
[..]
Pfew, ik ben blij dat jij niet mijn buurman bent als ik computerproblemen heb.
Ach... 'k geef een voorbeeld wat je tenminste begrijpt (en wat ook door een digibeet te snappen is, want dat is immers je doelgroep in dit topic)...quote:Op zondag 9 april 2006 02:37 schreef Entonie het volgende:
[..]
Ik raad haar helemaal niet aan om zelf een pc samen te stellen... Waar je dat gelezen heb mag je eventueel even quoten, want ik vind het heel bijzonder dat je dat uit mijn posts kan opmaken... Ik raad haar echter af om een aldi-pc te kopen.quote:juist dat ze geen nerd is, moet je haar niet gaan aanraden om een pc zelf samen te stellen voor die paar 100 euro minder. Juist daarom raad ik haar aan een complete pc aan te schaffen die weer voor een paar jaartjes mee zal gaan. als je nou enig herseninhoud zou hebben, zou je dat snappen
Hij heeft een DeLL.quote:Op zondag 9 april 2006 02:42 schreef Entonie het volgende:
[..]
hoezo, je bent daar toch zelf wel nerd genoeg voor?
ok je hebt gelijkquote:Op zondag 9 april 2006 02:43 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ach... 'k geef een voorbeeld wat je tenminste begrijpt (en wat ook door een digibeet te snappen is, want dat is immers je doelgroep in dit topic)... Da's al heel wat...
[..]
Ik raad haar helemaal niet aan om zelf een pc samen te stellen... Waar je dat gelezen heb mag je eventueel even quoten, want ik vind het heel bijzonder dat je dat uit mijn posts kan opmaken... Ik raad haar echter af om een aldi-pc te kopen.
Een paar 100 euro is een hele smak geld. Dat weet jij ook wel (maar het lijkt je goed uit te komen dat het toch niet om jouw geld gaat...) De aldi-PC gaat nauwelijks langer mee dan een normale pc (want zóveel zwaarder lijkt internetten/MSN/e-mail niet te gaan worden in de toekomst) en in plaats van een pc op maat die gewoon doet wat ze wil, krijgt ze een pc met een hele boel meuk die ze toch niet gebruikt, maar waar ze wèl voor moet betalen. Dus laten we het nog eens over herseninhoud hebben.
Ik wilde nog liever doodvallen dan een Dell bestellen, maar de link in mijn sig draait op zo'n 350¤ Delletje en in december verloopt het domein en ga ik dat ding ophalen om er een beetje mee te Internetten enzo.quote:
breedabonnement van 10 euro? welke provider is dat?quote:Op zondag 9 april 2006 02:49 schreef RoelRoel het volgende:
Ik denk dat een abbonement van 10 euro goed genoeg is als ik het zo hoor, maakt niet uit hoe snel of sloom je computer is. Waarschijnlijk ben je toch alleen van plan wat sites te bekijken.
Mooi. en ze zijn wel stil die dingen.quote:Op zondag 9 april 2006 02:53 schreef APK het volgende:
[..]
Ik wilde nog liever doodvallen dan een Dell bestellen, maar de link in mijn sig draait op zo'n 350¤ Delletje en in december verloopt het domein en ga ik dat ding ophalen om er een beetje mee te Internetten enzo.
Zekers.quote:
Dell thuishulp?quote:Op zondag 9 april 2006 03:02 schreef APK het volgende:
[..]
Zekers.
Maar volgende keer moeten ze wel de Firewire-kaart goed in het slot duwen.
Mijn oma zou niet weten wat te doen.![]()
quote:Op zondag 9 april 2006 02:34 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Iemand wil een auto kopen... Ze geeft al aan dat ze er weinig mee doet, gewoon het standaard van A naar B... Raad je haar dan een Toyota Starlet aan of een Lamborghini Murcielago?
De TS geeft aan dat ze gewoon wil internetten, MSN-en en email controleren. Het is niet vreselijk waarschijnlijk dat ze van plan is om de allernieuwste spellen in de hoogste resolutie met alle grafische instellingen op het hoogst te gaan spelen.
Zij heeft dus niets aan een aldi pc van duizend piek. Kan wel zijn dat dat een supersnelle pc is, maar ze gebruikt dat toch niet. (plus dat de aldi-pc vanuit een rationeel oogpunt helemaal niet zo goedkoop is, maar vooruit)...
En dat zij geen nerd is, maakt verder niet uit... Als jij enkel de aldi-pc aanraadt om maar van het gezeur af te zijn, heb je hier helemaal niets te zoeken.
Précies!quote:Op zondag 9 april 2006 02:34 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |