Voor het downloaden op zich maakt de snelheid van een computer (tot op een bepaalde hoogte) niet veel uit. Het probleem is dat websites tegenwordig groot zijn en dat kan dan lang(er) duren om een site te laden als je een lagere verbinding hebt.quote:Op zondag 9 april 2006 01:22 schreef fleur22 het volgende:
Ik heb een vrij oude pc...Veel mankementen..In die zin...Ik moet niet iets gaan downloaden ofzo..spellen...ed.is er allemaal niet bij.
Ik betaal heel veel voor mijn abonnement....en nu is mij vraag he....of het er mee temaken heeft de snelheid van je computer qua abonnement en een goede/slechte pc??
Ik wil graag een gloed nieuwe pc aanschaffen, en dan een stukken goedkoper abonnement nemen voor het i-net. Maakt dit wat uit voor de snelheid???
![]()
![]()
![]()
![]()
Kort samengevatKan een oude, -met mankementen- pc op een lage snelheid ( en dus goedkoper) góed functioneren? ( Of duurt het inladen bijvoorbeeld al een halve dag?
)
quote:Op zondag 9 april 2006 01:25 schreef rudedeltadude het volgende:
ik denk niet dat de snelheid van downloaden te maken heeft met de snelheid van je pc, aangezien een internetverbinding langzamer is dan oude schijfsnelheid
oh, zo...quote:Op zondag 9 april 2006 01:45 schreef fleur22 het volgende:
Maar dat oude ding van mij, trekt dat toch nooit?? Kan ik tussen een pagina openen/MSN/en meels checken...-wat nu in een oogwenk kan- een half uur op gaan wachten...pér pagina...![]()
Een nieuwe pc zou dat toch niet doen, als ik een minder snelle internet-verbinding zou nemen?
Wat vet gedrukt is:quote:Op zondag 9 april 2006 01:51 schreef Jordy-B het volgende:
oh, zo...
Neuh... Enkel het downloaden van bestanden zal wat langer duren. Je merkt dit vooral bij losse bestanden, of sites met flash en/of grote plaatjes.
MSN en e-mail zal hoogstwaarschijnlijk even snel gaan.
De snelheid van de pc wordt niet beïnvloed door de snelheid van je internetverbinding, ofzo...
ZIE!!quote:Op zondag 9 april 2006 01:52 schreef rudedeltadude het volgende:
het is waarschijnlijk je computer die er moeite mee heeft.
als je een vlottere pc neerzet zal het internet ook wel meevallen denk ik
als je niet via de telefoonlijn internet maar gewoon via kabel of adsl zal dat wel sneller werken jaquote:Op zondag 9 april 2006 01:55 schreef fleur22 het volgende:
[..]
ZIE!!![]()
Dus tóch!
![]()
Een nieuwe pc, met trage verbinding, werkt dus wél sneller.
Dan oude pc, met trage verbinding.
Toch? hahaha
quote:Op zondag 9 april 2006 01:51 schreef Jordy-B het volgende:
De snelheid van de pc wordt niet beïnvloed door de snelheid van je internetverbinding...
en die hoeven nie duur te zijn (voor digibeten zijn dell computers heel erg goed..quote:Op zondag 9 april 2006 01:58 schreef fleur22 het volgende:
Via kabel yep.
Okay....dus wel nieuwe pc.![]()
Is beter.![]()
Hoeveel tijd heb je?quote:Op zondag 9 april 2006 01:58 schreef mschol het volgende:
[..]
dan mag jij me uitleggen waarom een AMD 2600+, 1280MB ram en een 7200RPM schijf met windows of linux traag wordt als hij gedurende langere tijd met 630KB/sec staat te downen??![]()
Kosten wat meerquote:Op zondag 9 april 2006 01:59 schreef mschol het volgende:
(voor digibeten zijn dell computers heel erg goed..)
kosten wat meer maar dan hebje wel een systeem dat je met aansluiten alleen werkende kan krijgen
Veel tijd is dus niet nodig.quote:Op zondag 9 april 2006 02:01 schreef mschol het volgende:
[..]
ow best lang hoor, ik zie het wel in me MyAT
Oh, dit is een 'wij gaan ooit daten topic'.quote:Op zondag 9 april 2006 02:01 schreef mschol het volgende:
[..]
ow best lang hoor, ik zie het wel in me MyAT
nee hoor... Kijk naar de site waar je je nu bevindt... Fok! is voor je verbinding niet zo'n grote belasting... Je merkt het op Fok! dus niet echt of je nou op een zeer snelle of iets langzame verbinding zit.quote:Op zondag 9 april 2006 01:54 schreef fleur22 het volgende:
[..]
Wat vet gedrukt is:
Dat zijn toch inprincipe alle sites?![]()
het downloaden van een mp3'tje, ofzo... Maar eigenlijk de bestanden die groter zijn... downloaden van films, albums, etc...quote:En losse bestanden? was dat?![]()
Zolang je geen e-mails met filmpjes en andere troep ontvangt en niet met een webcam op MSN zit, zal je het niet merken.quote:En hoogstwaarschijnlijk?Kwil zeker weten. hihi..
Gelukkig laat je het nauwelijks merken...quote:fleur=digibeet![]()
Ligt eraan wat je in de PC wilt.quote:Op zondag 9 april 2006 02:02 schreef APK het volgende:
[..]
Kosten wat meer
Een paar jaar geleden kocht ik alles los en bouwde ik een eigen computer, maar tegen Dell kan ik niet meer op.![]()
Dat klopt.quote:Op zondag 9 april 2006 02:07 schreef Jordy-B het volgende:
Je merkt het op Fok! dus niet echt of je nou op een zeer snelle of iets langzame verbinding zit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |