Tjah. En Sophie deed het leuk vond ik.quote:Op zondag 9 april 2006 00:32 schreef BVO het volgende:
[..]
Is ook niks mis met Jensen. Is meer de reputatie die hij heeft.
Whaha. Ze zijn gewoon irritant.quote:Op zondag 9 april 2006 00:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
Net als Inge en Lien, ze zijn heel tof, maar ze hebben een slechte reputatie.
quote:Op zondag 9 april 2006 00:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
Net als Inge en Lien, ze zijn heel tof, maar ze hebben een slechte reputatie.
Ik dacht dat je het had over de 8 hersencellen van Yvesquote:Op zondag 9 april 2006 00:35 schreef BVO het volgende:
[..]Ik snap die mensen die hen niks vinden niet hoor. Die hebben zeker liever 8 Yves en 8 Wendy's in zo'n programma
.
Die vent is wel zó onnozel.quote:Op zondag 9 april 2006 00:35 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het had over de 8 hersencellen van Yves.
quote:Op zondag 9 april 2006 00:35 schreef BVO het volgende:Ik snap die mensen die hen niks vinden niet hoor. Die hebben zeker liever 8 Yves en 8 Wendy's in zo'n programma
.
Whaha. Ik kan er ook niet tegen.quote:Op zondag 9 april 2006 00:36 schreef BVO het volgende:
[..]
Die vent is wel zó onnozel.
En als ik érgens niet tegen kan......
Hoe boos 'ie ook was toen Inge en Lien niet stopten om hun op te pikken. Halloooo, het is een race hoorquote:
Maar wel aanschuiven als ze een gratis maaltje hebben.quote:Op zondag 9 april 2006 00:41 schreef BVO het volgende:
Hoe boos 'ie ook was toen Inge en Lien niet stopten om hun op te pikken. Halloooo, het is een race hoor.
http://www.amirenjimmy.nl/quote:Op zondag 9 april 2006 00:44 schreef Svensational het volgende:
Inge en Lien zijn irritant. Die twee negers niet.
Precies, en met 20 dollar op zak te beroerd zijn om een stuk brood te kopen, wat zal dat daar nou kosten.quote:Op zondag 9 april 2006 00:43 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Maar wel aanschuiven als ze een gratis maaltje hebben.
Zij ook.quote:Op zondag 9 april 2006 00:44 schreef Svensational het volgende:
Inge en Lien zijn irritant. Die twee negers niet.
Theo, wat een lamlul zeg.quote:Op zondag 9 april 2006 00:47 schreef BVO het volgende:
Mwah, Amir en Jimmy.... is iets in ze dat ik niet zo mag, maar voor de rest zijn ze wel tof. Hoe ze die Theo (wat een suflul is dat) daar lieten staan was toch wel briljant.
Samen met I&L en Chris en Lut de enige van de overgeblevenen die te pruimen zijn.
quote:Op zondag 9 april 2006 00:51 schreef Airelle het volgende:
Wie is de Mol? was tof trouwens. Leuke opdrachten wel.
En peggy is het for sure.
Au.quote:Op zondag 9 april 2006 00:52 schreef Airelle het volgende:
zei
quote:Op zondag 9 april 2006 00:53 schreef Airelle het volgende:
Ow Haaibaaike? Whehe. Ze verdient een permban.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |