ja daar ging het dus over, wat zingt ie daar, en Smotske wist het panel de mond te snoeren door het enige correcte antwoord te gevenquote:Op zaterdag 8 april 2006 23:11 schreef ScienceFriction het volgende:
Ik vind dat het klinkt als "mag ik na jou" ipv "a denial"...
quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:12 schreef Herald het volgende:
[..]
ja daar ging het dus over, wat zingt ie daar, en Smotske wist het panel de mond te snoeren door het enige correcte antwoord te geven
oh... klapvee, dus...quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:21 schreef Herald het volgende:
Smots zat in het publiek, vooraan
Nooit van gehoord.quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:30 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Smots, post die uberhaupt nog?
Ja... daar ben je dan ook newbie voor...quote:
Geen idee, lang niet gezien. Maar ik heb hem dan wel gehoord vanavondquote:Op zaterdag 8 april 2006 23:30 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Geen idee hoe hij er uit zienquote:Op zondag 9 april 2006 00:13 schreef Jordy-B het volgende:
Maar volgens mij werkt 'ie dus voor Gammo, ofzo...
'k heb 'm wel 'ns gezien toen 'ie zo'n suf playstation webcamspelletje moest demonstreren.
Ik heb hem de laatste paar weken weer een paar keer gesignaleerd op Fok!quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:30 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Woon jij in Helmondquote:Op zaterdag 8 april 2006 23:23 schreef Herald het volgende:
breek me de bek niet open over de ludieke avonturen van Smots als comicverkoper zeg
* Smots mijmert:quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:23 schreef Herald het volgende:
breek me de bek niet open over de ludieke avonturen van Smots als comicverkoper zeg
En ik jou de laatste paar weken in de kantine.quote:Op zondag 9 april 2006 00:24 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik heb hem de laatste paar weken weer een paar keer gesignaleerd op Fok!
V.
Neuh, ze nemen altijd veel meer op dan ze uiteindelijk uitzenden.quote:Op vrijdag 14 april 2006 19:20 schreef koffiekoekje het volgende:
of was daarna het programma verprutst, omdat er meer zendtijd was bestemd voor het onderwerp.
Hmz... ik moet toch maar eens wat beter om mij heenkijkenquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:18 schreef Smots het volgende:
[..]
En ik jou de laatste paar weken in de kantine.
![]()
Oh, maar ik hou ook enorm van The Rotterdam Termination Source, hoor.quote:Op vrijdag 14 april 2006 19:29 schreef NiteSpeed het volgende:
Smots, wat moet je nou in godsnaam nou met Nirvana? Ik dacht dat je iets meer niveau had.
Tenminste.... ik denk dat jij het bent.quote:Op vrijdag 14 april 2006 19:28 schreef Verbal het volgende:
[..]
Hmz... ik moet toch maar eens wat beter om mij heenkijken
V.
Sterker nog, dat at ik tijdens mijn lunchquote:Op vrijdag 14 april 2006 19:32 schreef Smots het volgende:
[..]
Tenminste.... ik denk dat jij het bent.
Want zeker weten doe'k het natuurlijk niet!
ff checken: Hadden ze vandaag bij jou in de kantine witlofsalade en van die oranje kokoscurry (OID) soep?
quote:Op vrijdag 14 april 2006 19:33 schreef Verbal het volgende:
[..]
Sterker nog, dat at ik tijdens mijn lunch
V.
quote:Op zaterdag 15 april 2006 01:21 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
waarom eindig je elke post met 'V.', Verbal? is dat cool?
M.
n00bquote:Op zaterdag 15 april 2006 01:21 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
waarom eindig je elke post met 'V.', Verbal? is dat cool?
M.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |