Ik doe ook vanaf 27 maart mee, maar ik heb zelfs nog geen enkele officiele kaart ontvangen dus het kan nog erger hoorquote:Op zondag 9 april 2006 20:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind er al niets meer aan![]()
Sinds 27 maart ben ik helemaal niets opgeschoten, heb verschillende kaarten onderweg, er zijn er 3 van me geregistreerd, maar ik heb nog maar eentje zelf ontvangen, en dat is al een poosje terug. Niet zoveel aan zo...
Misschien komt dat omdat ze helemaal uit Verweggistan moeten komen.quote:Op zondag 9 april 2006 21:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n eerste kwam juist wel vrij snel, dus ik verwachtte meer daarna, omdat toen ook al al m'n eerste kaartjes geregistreerd waren. Maar het is nu opgehouden...
Ik doe mee vanaf 16 maart, maar het staat zeg maar 'stil' vanaf de 27e, voor mijn gevoel.quote:Op zondag 9 april 2006 21:28 schreef inkie1010 het volgende:
[..]
Ik doe ook vanaf 27 maart mee, maar ik heb zelfs nog geen enkele officiele kaart ontvangen dus het kan nog erger hoor
Dat idee hou ik me ook maar aan vast ja!quote:Op zondag 9 april 2006 21:30 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Misschien komt dat omdat ze helemaal uit Verweggistan moeten komen.![]()
haha wie zou dat nou zijn ?!quote:Op maandag 10 april 2006 03:52 schreef Jaguarized het volgende:
Zojuist heb ik mijn eerste kaartjes ontvangen! 1 tag kaartje uit Sevilla, Spanje
Toen ik zaterdag keek nog niet. Ik kan nu helaas pas eind van de week weer kijken, ben een paar dagen bij me ouders..quote:
NL duurt wel het langst tot nu toe.quote:Op maandag 10 april 2006 09:58 schreef inkie1010 het volgende:
[..]
Toen ik zaterdag keek nog niet. Ik kan nu helaas pas eind van de week weer kijken, ben een paar dagen bij me ouders..
tja, nederlandse post is niet zo geweldig kennelijkquote:Op maandag 10 april 2006 10:02 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
NL duurt wel het langst tot nu toe.
je let er gewoon meer op, ik heb er nog geeneen gezien sinds ik postcrossquote:Op maandag 10 april 2006 14:03 schreef Klonk het volgende:
het begint opvallend te worden, begin overal Finnen te zien
quote:Op maandag 10 april 2006 14:03 schreef Klonk het volgende:
het begint opvallend te worden, begin overal Finnen te zien
wat een verassingquote:Op maandag 10 april 2006 14:34 schreef inkie1010 het volgende:
Jaaaa eerste officiele kaartje aangekomenUit Finland
ik vind hem erg mooi! Staat op me blog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |