Kan mij het schelen hoe het heet.quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:39 schreef Asskicker14 het volgende:
Jezus tong, het programma heet De Hoofdprijs. Dat had je ook wel even in de TT mogen plakken.
Ik bedoelde je zus.quote:
neequote:Op zaterdag 8 april 2006 22:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kan mij het schelen hoe het heet.
De Hoofdprijs dus. Nou dat zal users trekken.
Mijn god die grap is ouder dan Bart de Graaf is geworden.quote:
Daar heb je spuit elf ook weer. Ik miste je al. Ik kakte een beetje in. Je houdt me scherp.quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:47 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
nee
zal jou niet boeien
als je maar kan openen
en morgen vragen er over stellen
Geen flauw idee, dat zou je aan tong moeten vragen.quote:
dan mag je nu weer verder alleen postenquote:Op zaterdag 8 april 2006 22:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar heb je spuit elf ook weer. Ik miste je al. Ik kakte een beetje in. Je houdt me scherp.
quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn god die grap is ouder dan Bart de Graaf is geworden.
quote:
Jij bent toch van het onzin forum ?quote:
Val je daar een moderator aan, tong?quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jij bent toch van het onzin forum ?
Mijn god wat een grafzooi is dat geworden.
En dan kom jij eens in de zoveel tijd ook nog langs met je hihihihilarische topics.quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jij bent toch van het onzin forum ?
Mijn god wat een grafzooi is dat geworden.
Nee hoor, zou niet durfen.quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:03 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Val je daar een moderator aan, tong?![]()
Maar even serieus, je bent echt mod van Onzin hè ?quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En dan kom jij eens in de zoveel tijd ook nog langs met je hihihihilarische topics.
Maakt niet uit, Tong. We kunnen niet allemaal even grappig zijn.
Hou nou es op, tong. Dit topic is niet bedoeld om moderators te beledigen.quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar even serieus, je bent echt mod van Onzin hè ?
Je houdt ons niet voor de gek dat je over een jaar zegt 1 april ?
Kijk eens in de TTT (sticky bovenaan in ONZ) voor écht leuke topics.quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar even serieus, je bent echt mod van Onzin hè ?
Je houdt ons niet voor de gek dat je over een jaar zegt 1 april ?
NSE!quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:09 schreef Duiveltja het volgende:
Oe ik ben benieuwd wie deze gaat winnen.
Jeroen Pauw - Wessel van Diepenquote:Op zaterdag 8 april 2006 23:09 schreef Nielsch het volgende:
Wat bedoelde Daphne met 'partnerruil'?
Jawel, zo sportief is hij denk ik wel.quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:10 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit zal Beau dus ECHT NIET waarderen.Ben erg benieuwd hoe hij gaat reageren.
Hij ramt mensen in elkaar als hem iets niet aanstaat.quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:11 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Jawel, zo sportief is hij denk ik wel.
Ja hilarisch. Ik kom niet meer bij. Leuk die incrowd.quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kijk eens in de TTT (sticky bovenaan in ONZ) voor écht leuke topics.
En hup, nu weer ontopic gaan.
Dan voeg je tenminste nog wat toe aan dit forum.
Daphne - Jeroenquote:Op zaterdag 8 april 2006 23:10 schreef Nielsch het volgende:
Serieus? Dus Sophie had eerst iets met Wessel en nu met Jeroen en Daphne had eerst iets met Jeroen en toen met Wessel, of is het andersom?
Gaan we hier nu ook met modder gooien?quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:16 schreef Bupatih het volgende:
Ik durf te wedden dat tong nu dubbel ligt om die twee Kannibalen.
Meneer loopt ook drie kwartier achter.quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
GTST wint
Nee.quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:16 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Gaan we hier nu ook met modder gooien?![]()
Ik kreeg een smsje van een debielquote:Op zaterdag 8 april 2006 23:17 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Meneer loopt ook drie kwartier achter.![]()
Alleen wat weinig awards.quote:
Bridget had helemaal gelijk.quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:14 schreef Nielsch het volgende:
Bridget hou je bek
Idols Baggerquote:Op zaterdag 8 april 2006 23:25 schreef BVO het volgende:
De Lama's is zo overrated!
Vooral in vergelijking met de andere genomineerden.
In wat voor opzicht. Natuurlijk kan ze niet blij zijn dat NSE zo slecht loopt en de Gouden Kliko wint, maar op een awardshow van BNN en tevens haar oude werkgever heeft ze haar fatsoen te houden. Om dan zo'n lelijke sneer aan BNN te geven, vind ik ongepast. De kijkers hebben besloten en het zij zo.quote:
Over NSE had ze gelijk en die opmerking over BNN... ik vond hem wel aardigquote:Op zaterdag 8 april 2006 23:30 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
In wat voor opzicht. Natuurlijk kan ze niet blij zijn dat NSE zo slecht loopt en de Gouden Kliko wint, maar op een awardshow van BNN en tevens haar oude werkgever heeft ze haar fatsoen te houden. Om dan zo'n lelijke sneer aan BNN te geven, vind ik ongepast. De kijkers hebben besloten en het zij zo.
quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:33 schreef Nielsch het volgende:
Dus BVO was een van de vier trouwe fans van NSE?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |