All the things they say.quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:40 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dan moet ik je toch echt teleurstellen, sorry.
Zeg, ik hoor niet bij je ofzoquote:Op zaterdag 8 april 2006 19:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
All the things they say.
They don't really care about us![]()
Point made, takenquote:Op zaterdag 8 april 2006 19:41 schreef carmiie het volgende:
wat doen jullie allemaal lullig tegen rene, alleen maar omdat hij hier geen mod meer is, doe niet zo moeilijk
Omdat ik er benquote:Op zaterdag 8 april 2006 19:41 schreef the_legend_killer het volgende:
Wrom posten jullie opeens zo vlotjes ?
Hand in hand, kameraden, hand in hand, voor de blauwen 1!quote:
Hand in hand is voor homo'squote:Op zaterdag 8 april 2006 19:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hand in hand, kameraden, hand in hand, voor de blauwen 1!
quote:samen dansen rene
je bent mijn held
my hero op witte sokken![]()
quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:44 schreef Renesite het volgende:
Sorry dat ik niet meer echt ruzie maak Niek.
Maar een goede vriendin moet ik eventjes mee praten, die is blij enzo.
Dit zei ze net globaal![]()
[..]![]()
Ik wil ook niet met jouw hand... Ik wil in de handen van mukkie en skaaiquote:Op zaterdag 8 april 2006 19:43 schreef Messenga het volgende:
[..]
Hand in hand is voor homo's. En ik ben niet voor Feyenoord. En mijn blauwe kleur is gewoon omdat ik tof ben
Alsof jij die ooit zal voelenquote:Op zaterdag 8 april 2006 19:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik wil ook niet met jouw hand... Ik wil in de handen van mukkie en skaai![]()
Nee inderdaad, die handen niet, ik ga gewoon gelijk een arm eromheen doen.quote:
Renequote:
Help ik je stiekem toch hé.quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee inderdaad, die handen niet, ik ga gewoon gelijk een arm eromheen doen.
Goed punt.
Dankje![]()
Die hulp heb ik niet nodig.quote:
RENEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
Wat wil je daarmee zeggen?quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die hulp heb ik niet nodig.
Ik ben alleen respectvol en doe niet alles gelijk ten overgave...
Nog niets staat vast en is zeker.quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:50 schreef Hertog_Martin het volgende:
ik las dat volgende meet in nijmegen is? wanneer?
quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
RENE EN MESSENGA KAPPE NU!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Stelletje kinderachtige pubers
zow
Speedyquote:Op zaterdag 8 april 2006 19:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
![]()
![]()
![]()
zow
Wanneer het punt is dat ik je moet zuigen.quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:52 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik zou er geen moeite mee hebben, wanneer?
Dat je dood gaat stommiequote:Op zaterdag 8 april 2006 19:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wanneer het punt is dat ik je moet zuigen.
Oftewel.
Nooit.
Nee gewoon ben met seizoen 12 bezig nu met Benfica daarna ga ik terug naar Chicago Fire.quote:
quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
![]()
![]()
![]()
zow
Nijmegen in Juni klinkt prima voor mij iigquote:Op zaterdag 8 april 2006 19:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nog niets staat vast en is zeker.
Op de PC?quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:53 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nee gewoon ben met seizoen 12 bezig nu met Benfica daarna ga ik terug naar Chicago Fire.
Eerst 3 seizoenen PSV , 1 met Chicago Fire , 3 met Real betis , 1 met Newcastle United , 1 met Charlton Athletic , 2 met FC Internazionale , nu dus 1 met Benfica.
Ga laatste jaartjes uitvoetballen met Chicago Fire
Nijmegen is wel leuk jaquote:Op zaterdag 8 april 2006 19:54 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Nijmegen in Juni klinkt prima voor mij iig
Oohh oke.quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:55 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nintendo gamecube dus online gaat niet
maja nu ben ik echt weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |