quote:Op zaterdag 8 april 2006 16:21 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik ben overigens 'n paar namen niet tegengekomen: Eric Cantona natuurlijk maar ook mijn nominatie Adrie van Tiggelen niet
quote:De eerste ronde is opgedeeld in twee delen, omdat jullie anders een lamme arm krijgen
Ik pas mijn post voor jou dat meteen aan !quote:Op zaterdag 8 april 2006 16:21 schreef WeebI het volgende:
voor diegenen die nog gaan posten:
ik heb liever dat je het zo doet zoals ik het heb gedaan dus:
1 pietje
2 henkje
3 jantje
ipv dat dikgedrukte
ik vind het niet erg, alleen iets lastiger
ok,quote:Op zaterdag 8 april 2006 16:21 schreef WeebI het volgende:
voor diegenen die nog gaan posten:
ik heb liever dat je het zo doet zoals ik het heb gedaan dus:
1 pietje
2 henkje
3 jantje
ipv dat dikgedrukte
ik vind het niet erg, alleen iets lastiger
Dat vroeg ik me ook al af eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 8 april 2006 16:47 schreef tong80 het volgende:
DeSloover staat er 2 keer in. Of zijn dat twee verschillende spelers ?
Ben er vrij zeker van dat hij Yves heet.quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:03 schreef WeebI het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook al af eerlijk gezegd.
Ivan en Yves lijken wel op elkaar, maar ik weet het niet zeker. Google vindt bij beiden maar ongeveer 300 links.
Waarom heb jij dat zelf niet gedaan?quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:15 schreef Baraja het volgende:
Waarom is Omar Daf niet genomineerd?
Hij is by far de gemeenste ooit.
Je hebt gelijk.Ik denk dat Cor Lems in de top-5 staat van spelers met de meeste rode en gele kaarten. Camacho noemden ze niet voor niets het scheermes. Maar dat gebeurt in vrijwel elk toernament. Je kunt het niemand kwalijk nemen maar het is wel jammer.quote:Op maandag 10 april 2006 16:40 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
OMFG![]()
De meeste stemmen weer op voor hen bekende hedendaagse namen. Dit terwijl de slagers uit de historie van het voetbal worden genegeerd. Jammer voor het toernooi. Ik voorspel dan ook dat één of andere hedendaagse semi-schopper het toernooi wint.
Niet iedereen is in de 60.quote:Op maandag 10 april 2006 16:40 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
OMFG![]()
De meeste stemmen weer op voor hen bekende hedendaagse namen. Dit terwijl de slagers uit de historie van het voetbal worden genegeerd. Jammer voor het toernooi. Ik voorspel dan ook dat één of andere hedendaagse semi-schopper het toernooi wint.
Hleb heeft bijvoorbeeld bij Maduro in de wedstrijd Arsenal-Ajax een schandelijke overtreding gemaakt die Maduro een blessure kosten! En dat heeft ie wel vaker van die actie's absoluut terechte nominatiequote:Op maandag 10 april 2006 16:55 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Een aantal misverstanden op een rijtje:
Stijn Vreven is echt een schoothondje vergeleken bij Kevin Muscat. Gewoon onwetendheid om voor Vreven te kiezen. Kies dan niks.
Camacho (het scheermes) was vele malen gemener en geniepiger dan domme schoppers als van Gobbel en Davids bij elkaar.
Atteveld was veel gemener en harder dan Majstorovic.
Wat heeft Hleb ooit misdaan? Pakt die uberhaupt wel eens een kaart? Dit in tegenstelling tot Cor Lems.
Zo zijn er nog een aantal.
![]()
Nou dat viel ook wel een beetje mee hoor. Was wat ongelukkig van Hleb, maar ik bespeur doorgaans niks van vijandige intenties bij de beste man.quote:Op maandag 10 april 2006 18:08 schreef ASroma het volgende:
[..]
Hleb heeft bijvoorbeeld bij Maduro in de wedstrijd Arsenal-Ajax een schandelijke overtreding gemaakt die Maduro een blessure kosten! En dat heeft ie wel vaker van die actie's absoluut terechte nominatie
Er is toch vrijwel niemand die dat leest, alleen ik.quote:Op maandag 10 april 2006 18:09 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Het ook niemand kwalijk te nemen, maar het is zo verrekte jammer voor het verloop van het toernooi. De echte smeerlappen komen er zo tč gemakkelijk vanaf.
Ik stelde in het nominatietopic voor over elke speler een anekdote toe te voegen. Maar vond daar geen gehoor op.
Oké dan.quote:Op maandag 10 april 2006 18:13 schreef WeebI het volgende:
[..]
Er is toch vrijwel niemand die dat leest, alleen ik.
In de kwartfinale is er wel ruimte om meer info te geven voor de spelers, net als ik bij de stadions heb gedaan, maar daar is nu gewoon geen ruimte voor in de OP.
idd who the fuck is cor lems?quote:Op maandag 10 april 2006 18:20 schreef the_legend_killer het volgende:
Het is jammer ja, maar er zitten namen bij die ik niet ken of nooit heb zien spelen.
Cor Lems? Haagse hoolie met een grote mat in z'n nek. Een echte slager.quote:
quote:
http://video.google.com/videoplay?docid=5142970568688502787&q=materazzi&pl=true http://video.google.com/videoplay?docid=4454423686791361608&q=materazzi&pl=truequote:Op maandag 10 april 2006 16:55 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Een aantal misverstanden op een rijtje:
Stijn Vreven is echt een schoothondje vergeleken bij Kevin Muscat. Gewoon onwetendheid om voor Vreven te kiezen. Kies dan niks.
Camacho (het scheermes) was vele malen gemener en geniepiger dan domme schoppers als van Gobbel en Davids bij elkaar.
Atteveld was veel gemener en harder dan Majstorovic.
Wat heeft Hleb ooit misdaan? Pakt die uberhaupt wel eens een kaart? Dit in tegenstelling tot Cor Lems.
Zo zijn er nog een aantal.
![]()
Als Rattin niet wint, is het zinloos geweest.quote:Op maandag 10 april 2006 16:40 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
OMFG![]()
Vroegah had je veel meer harde/vuile spelers. Dit is zo bijzonder niet.quote:
Vroeger had je niet 1 zo'n notoire schopper in Europa, maar elk team had er op z'n minst één.quote:Op maandag 10 april 2006 20:23 schreef Fukjoeman het volgende:
Flikker toch op, dit is de top van gemeenheid.
Dat bedoel ik dus. Eeuwig zonde. Als iedereen hier zou weten wat voor heerschap dat was, zou die op zn minst de halve finale halen.quote:Op maandag 10 april 2006 22:53 schreef Beschouw het volgende:
Nobby Stiles 9 stemmen. Teleurstelling is groot dat deze slager al uitgeschakeld is.
quote:Op maandag 10 april 2006 22:54 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. Eeuwig zonde. Als iedereen hier zou weten wat voor heerschap dat was, zou die op zn minst de halve finale halen.
Met de wereldcup omhoog in 66.quote:
Wat heeft fanneke daar weggemoffeld?quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:53 schreef fanneke het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |