quote:
Op zaterdag 8 april 2006 15:24 schreef Lienekien het volgende:De test is natuurlijk alleen maar bedoeld om
mensen bewust te maken van wat er komt kijken bij een goede verzorging van huisdieren.
Precies. En reclame voor kinderspeelgoed rond Sinterklaas is alleen maar bedoeld
om mensen bewust te maken van wat er allemaal komt kijken bij een goede opvoeding van kinderen
Wat een weerzinwekkende troep site is dit zeg. 100% gesponsord door de hondenbrokken industrie, ze paraten je de grootste onzin aan, je krijgt een kadootjes (wel even postcode en huisnummer opgeven) dat je bij een dierenwinkel mag ophalen. Daar weten ze dus al wat jij je hond te eten geeft (in mijn geval geen brokken, bijvoorbeeld) dat je hond soms een stukje worst krijgt (nou meneer, daar gaat uw hond wel dood aan hoor, ik zou meteen een zakje hondesnoepjes mee nemen) dat je nog 3 katten hebt (kijk, dat is toevallig, ons kattevoer is in de aanbieding!) en ga zo maar door.
Mijn hond zou 11 jaar en 1 maand worden. Dit omdat hij geen brokken krijgt (-5 maanden) en zo nog wat onzit. gek he, ik denk toch dat mijn (wel goed uitgebalanceerde!) verse dieet een heel stuk gezonder is... Bovendien: hoe kunnen zij ooit inschatten hoe oud een kruising gemiddeld wordt??? Klinklare onzin dus. Een schande dat dit zomaar als waarheid verkocht wordt.