Gelukt.. THNX!quote:Op donderdag 13 april 2006 19:47 schreef BdR het volgende:
[..]
Op de website van WE kan je het nummer downloaden, zie het menu rechts klik op "downloads"
http://www.wefashion.com/
een nummer dat erbij hoort is het retebekende nummer van les rhytmes digitales, maar weet nie hoe da heet±quote:Op donderdag 13 april 2006 22:46 schreef Jerruh het volgende:
wie van jullie heeft de setr van Benny rodriguez van innercity 2005 op zijn computer? ik heb namelijk een aantal tracks die ik graag bij naam zou willen weten alleen ik kan ze gewoon niet nadoen hier, tenzij je fonetisch hoogbegaafd bent. als iemand die set heeft kan ik zeggen waar die tracks zitten.
of evt. iemand die die set van mij op msn zou willen krijgen zodat ie me kan helpen?
Markus Nikolai - Bushes (Norman Cook remix)quote:Op donderdag 13 april 2006 23:14 schreef a-child-in-chains het volgende:
Videoclip: Een zooi vrouwen (van boven gefilmd) die plaatsnemen en zich laten harsen bij hun kut.
hoe heet dat nummer dat erbij hoort?
IJssel Duo - Bon giorno mi amore?quote:Op vrijdag 14 april 2006 04:33 schreef Revenge2005 het volgende:
Ik hoop dat jullie kunnen helpen
Voor mijn moeder van bijna 60 ben ik al een tijdje opzoek naar een nederlandstalig nummer
het is uit de periode van de jaren 50/60 en heel misschien de jaren 70
de zangeres en naam van het nummer weet ik helaas niet
weet alleen dat het een oude song is
De Tekst is als Volgt
Bonjorno zei je zachtjes toen keek je me aan
zo begon onze liefdes roman Bonjorno Mi amor
( bonjorno kan eventueel verkeerd geschreven zijn )
Ik zou dit nummer graag vinden omdat mijn moeder hiermee begraven wil worden
met vriendelijke Groet
Revenge
Hier een tracklist, die ik zo gauw kon vindenquote:Op donderdag 13 april 2006 22:46 schreef Jerruh het volgende:
wie van jullie heeft de setr van Benny rodriguez van innercity 2005 op zijn computer? ik heb namelijk een aantal tracks die ik graag bij naam zou willen weten alleen ik kan ze gewoon niet nadoen hier, tenzij je fonetisch hoogbegaafd bent. als iemand die set heeft kan ik zeggen waar die tracks zitten.
of evt. iemand die die set van mij op msn zou willen krijgen zodat ie me kan helpen?
nope dat was het nietquote:
ow zeker weten!!!!!! thanx dude!quote:Op vrijdag 14 april 2006 08:42 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Hier een tracklist, die ik zo gauw kon vinden
01. Huggotron - Glasshouses
02. Nick & Danny Chatelain - It's Killing Me (Original mix)
03. Alter Ego - Daktari (Matt John's "Daktatrick 17" Remix)
04. Tiefschwarz - Wait And See (Alter Ego Remix)
05. Josh Wink - Superfreak (Freak) (/w 'Boa viagem' vocals)
06. Plastikman - Spastik
07. ID (/w 'Mr Fingers - Who Is Jack' vocals)
08. Cirez D - Teaser
09. Solid Groove - This Is Sick
10. Tomas Anderson - Washing Up (Tiga Remix)
11. Traffic Signs - The Big Fake
12. Dave Clarke - The Wiggle (Old School remix)
13. Aphrohead - In dark we live (Dave clarke 312 remix)
14. Hugo Moya - Move
15. Innerspace - Phunk
16. ID (oldskool sound)
17. Fast eddie - Acid thunder (remix)
18. ID (Josh Wink - Don't Laugh Vocals)
19. Les Rhytmes Digitales - Jacques Your Body (Switch Remix)
20. ID
21. Collabs 200 (Speedy J & Literon) - Snacker (/w 'My House Is Your House' vocals)
22. Steve rachmad - Tir na nog
23. Josh Wink - Superfreak
24. Autotune - Keep It Wrong
25. DK7 - Slipstream
26. Armando - 100% Dising you
27. ID
28. Joris Voorn - Believer
29. Daft Punk - Rollin' and Scratching (Roger Sanchez - Turn On The Music vocals)
30. ID (well known, scratch samples)
31. ID (/w 'Boa Viagem' vocals)
32. Les Rhytmes Digitales - Jacques Your Body (Switch Remix) (/w 'Mr Fingers - Who Is Jack' vocals)
33. Lemon 8 - Model 8 (Lemon 8 remix)
Hoop dat je er wat aan hebt..
Queen - Living on my ownquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:14 schreef Barthez het volgende:
Hallo, ik zoek de naam van het volgende liedje, het gaat als volgt:
Viole viole i have no time for this monkey bisness...
Vriend van mij dacht dat het queen was.. maar ik denk het zelf niet...Weten jullie het misschien?
Alvast Bedankt!
Mary J Bligequote:Op vrijdag 14 april 2006 15:51 schreef kriele het volgende:
wie is die zangeres die het nummer 'One' met Bono zingt?
Mr. oizo met Flat beatquote:Op vrijdag 14 april 2006 16:05 schreef Roi het volgende:
[afbeelding]
Wat is de artiest van dit nummer en hoe het het ook alweer=
Fatboy Slim uit m'n hoofd.quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:05 schreef Roi het volgende:
[afbeelding]
Wat is de artiest van dit nummer en hoe het het ook alweer=
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |