Bedankt voor je reactie, maar dat is toch niet precies wat ik bedoel.quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:53 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
Image -> Canvas size, dit is wel zonder preview maar wel met veel intellingen. Je kunt dus kiezen of ie hem vanaf links rechts, boven of onder uitsnijdt.
Ja maar bij canvas size verander je alleen de afmetingen zelf, voor zover ik het kan zien. Voor zover ik het als beginner kan beoordelen is dat niet bedoeld om een gedeelte van de foto uit te snijden. Of heb ik het mis ?quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:07 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
Je kunt de cm's of percentages daar toch instellen... Het enige is dat je geen preview hebt.
Dat was wat ik bedoelde en wilde. Gaat inderdaad goed.quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:32 schreef the_disheaver het volgende:
via de cropfunctie kun je via de info-tab de grootte bekijken. Ik neem aan dat dat ook in cm weergegeven kan worden
via window inderdaad.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:56 schreef Godslasteraar het volgende:
beetje stomme vraagmaar ik kan het niet vinden.
Als je zo'n klein menuutje op het werkvlak uitzet (per ongeluk) hoe zet je die dan weer aan?
quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:24 schreef Eastwood het volgende:
voor de mod.: dat andere photoshop topic is vol en nieuw topic geopend. Moet deze dan niet dicht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |